|
Ja skall gi deg en lyd når dette er opp og går Stig .Tannoy D500 har fått blåste diskanter på alle sammen blææææ for pokker ,,ja ja så jeg fikk alle pengene tilbake og han Terje ville ikke ha dem tilbake ,så da fikk jeg dem.Jeg får prøvew og se om jeg kan skaffe fram noen diskanter til dem,ELLER en annen som gidde og bruke tid på dem til og skaffe fram disse.Alså 3 stk av disse Tannoy D500 som skulle hatt en annen eiger haa haaa .Du må gi en lyd her i tråden om kombinasjonen Mesa og MC... Spennende.
og hvordan har det gått med D500? Fått testa noe?
host host men jeg lakka to rumpeballer på plate spilleren din,håpe du blir fornøyd haa haaoo yes, å vist den ikke funker bra i ditt oppsett,så funker den veldig bra i mitt oppsett![]()
Men du glemte jo rumpeballene....Ja da ble det litt lakk på platespilleren til Roger
Vis vedlegget 337508
Vis vedlegget 337509
Vis vedlegget 337510
Ja Pokker det glemte jeg hmmm neste gang blir det noe store noen haa haaaaaMen du glemte jo rumpeballene....Ja da ble det litt lakk på platespilleren til Roger
Vis vedlegget 337508
Vis vedlegget 337509
Vis vedlegget 337510![]()
Grattis. Ikke mange som den der. Meget pent.
Ja den fargen har roger funnet sjøl i farge kartet og blandet lakken selv på blanderommetGrattis. Ikke mange som den der. Meget pent.
Ja dette var den alle minste jeg fant Roger haaa haaa ,tenkte og ringa deg for og få den i bilen ,men jeg tok den sjøl sjitt ryggen.Den var tung ja.Så får jeg høre da hva dette ersjises mann,fant du ikke større?kan jo vere skoien den der ja
Jo den spiller helt topp ,men jeg har ikke brydd meg om headphones enda ,tar det etter vært.Men har prøvd noen rør inni den ,men det viste seg at di som sto inni var meget bra,spilte klokke klart og alt kom bedre fram med dem.Jeg hørt en stor forjell på den jeg hadde og denne jaHvordan trives du med MC C220 da Roald?
Ja disse har jeg sett før ,ikke helt etter boka for og si det slik da.Di har våre borti noen kløfingra ,som ikke helt vewtt hva di driver med kan jeg se ,det mangler noe her ser jeg hmm .Jeg har og trokla hele verden for og se om det kan være noen der ute som villi til og selge disse perlene hmmm NOPP .Så mine blir Aldri solgt ,di spiller så fiiiintYamaha NS-2000 Speakers For Sale - US Audio Mart
sjekk ut,ble nettopp solgt ett par ns2000 i usa for 4500 doller...38 tusen penger detog disse var ikke orginal stand engang,men dillet og dallet med.
Ja som å vinne litt i tipping dette ,helst mer kikk på dette oooooaaa helmaxhelmax egon![]()
Jeg er en bitter mann i kveld. Burde drukket noe for å glemmeJa som å vinne litt i tipping dette ,helst mer kikk på dette oooooaaa helmaxhelmax egon![]()
Så får vi se hva dette blir til,
MVH:Tønnes
Jo takk for det,jeg var heldig igjen som du sier, ikke småtteri av eldre høytalere jeg har fått fatt på.Ja i dag får jeg testa di og se over dem .Jeg har jo ikke snurring på om di er i orden da,men som han sa så skall di være ok.Han hadde fått disse av sin far en gang ,men jeg tror ikke han helt var klar over hva han sjøl solgte til meg.Jeg så han ikke hadde noe telefon nr ,så her var det kun en adresse og gå ut i fra,da jeg søkte på hans nr var det ikke noe på hans navn,og måtte da hive meg i bilen i en fart ,jeg trykka dette in på gps og strøk av gårde,men som vanlikt var han ikke hjemme og jeg satte igjen med en klomp i halsen at viss jeg ikke får kloa i han nå så går disse til en bud runde ,men i siste liten fikk kona hans tak på han og jeg venta ca 2 minutter,redda da meg in til en avtale på 2 laken,som han synes var meget bra for slike gamle høytalere,hmm ja ja det passet meg fint da.Jeg fikk meg noe ns til en fin billi pris.Kan være jeg selger disse igjen ,ikke vett jeg,jeg kan jo ikke sitte med alt dette,det bli trangt her haa haaDet er ikke småtteri av eldre høyttalere du har fått på den siste tiden til en billig penge, Tønnes![]()
Var selv fristet sende avgårde noen spørsmål til selger av NS 1000, men lot det ligge.
Gralla![]()
Ja disse blir fort 100000; og over for et par viss jeg ikke tar helt feil vell ?.men har hørt di låter fint og