Bil, båt og motorsykkel XENON-FOB

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.913
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Alltid like artig å toppe spylevæsketanken før service og se hvor mye de fakturerer for påfyll av spylervæske. :)
Hadde min bil inne på service, nå nylig og fikk beskjed "Og så måtte vi ta en aksjon, men den slipper du å betale for. Mercedes har gitt beskjed om at ryggelysbryteren må byttes på alle de ML av W163-utgaven."
Meg: "Steike kjekt, men den bryteren var jeg nødt å bytte sjøl i fjor sommer..."

Sånn går no dagan...

Johan-Kr

Sluket

Holistisk Hifi Helt
Ble medlem
11.08.2006
Antall liker
111.656
Torget vurderinger
24
Ikke min uke dette... ble brått skranten etter lunsj og måtte hjem til brisken - med kvalme, frysninger og leddsmerter. Ekstra surt da jeg har booket på Alex/Tjuvholmen sammen med en god og viktig venn jeg ikke har pleiet omgang med på to år...

Nå blir det å pleie meg selv, sjefen er ute i middag og ikke tilgjengelig som pleierske! Utgjort.

Tror jeg skal sitte rolig oppå hendene ut uka.

Kabeldragern

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.01.2003
Antall liker
1.288
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
1
Har en E-klasse MB og tar EU på NAF og evt utbedringer på merkeverkstedet etter fastprismetoden. EU til merkeforhandler er galematias....

U

Utgatt18322

Gjest
Hei "Sluket". Jeg fikk nesten hjerteinfarkt og hadde for to minutter siden 238 i puls når jeg leste hvor lurt du er blitt med lyktegreiene på din bil. Og at du godtar dette?

Men så kom "Slowmotion" og reddet livet mitt med et bilde av et kjempleflott rør. "I love you"!

"Save the world from transistors"

Mvh Palle

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4

oyvjorge

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2002
Antall liker
624
Sted
Akershus,Vestby
Torget vurderinger
13
Kjøpte xenon pærer fra Xenonkungen og fikk det lokale verkstedet til å bytte ut de gamle. 1500.- for jobben. Sikkert greit, for det er endel som må skrus på. Men den ene pæra lyser mye sterkere enn den andre. Hva kan det være? Er det bare kvalitetsforskjeller? Men hvilken er i så fall feil, den sterke eller svake?

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Antall liker
35.553
Sted
Oslo/Grebbestad
Torget vurderinger
1
Jeg hade ett bytte av pære i Sverige hos Ford. Pæra hade explodert så det var visst nån sanerings arbeide i forbindelse med bytte! blev 3k syns det var drøyt.

Voff

Æresmedlem
Ble medlem
03.11.2006
Antall liker
9.704
Torget vurderinger
1
Tror disse prisene er ganske vanlige. På BMW (5GT) koster ei hovedlykt kr. 13500 og det tror jeg ikke var originallykt heller. Pluss arbeid selvfølgelig...

slendrian

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.10.2012
Antall liker
135
Sted
Rødøy
Ser det er en gammel tråd, men den "knekkepeanøttermedrasshølet"-kommentaren til sluket fikk meg til å le så jeg hikker... :D

Men fra spøk til alvor. Utrolig dårlig kundebehandling og det får en til å lure på hva enkelte driver med.
Selv fikk jeg forrige bilen nedlesset av feil etter EU-kontroll. Men vedkommende mekaniker måtte ha stått opp med feil fot da han hadde bytta om på høyre og venstre på SAMTLIGE punkter. Noe som resulterte i at bilen ble stående i over en uke i påvente av nye deler. Måtte bl.a ha nytt hjullager. Tok ikke sjansen på å montere lagret jeg hadde plukket ned, på feil side av bilen. I tillegg hadde han gitt feil på ting som ikke behøvde utbedring.
Etter en _noe_ høylytt diskusjon inne på kundemottaket, som for øvrig var fullt av andre kunder, gikk jeg ut derifra med gratis etterkontroll. Liten trøst, men fikk da noe igjen.

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.185
Torget vurderinger
4
Har en E-klasse MB og tar EU på NAF og evt utbedringer på merkeverkstedet etter fastprismetoden. EU til merkeforhandler er galematias....
Det å bruke den merkeforhandleren vi bruker er galematias.

Topp Bunn