Oppakningsbilder trengs!!
Oppakningsbilder trengs!!
Nordnorsk vår.. så utpakking i takt med denOppakningsbilder trengs!!
Bare i demoGratulerer med ny boks…![]()
![]()
Den er for å balansere tungden mellom subbeneJeg ville vurdert å skrive noe om at det er en viss tyngde nede ved gulvet midt i lydbildet![]()
Jeg kunne fint levd med 777 som står her nå som f.eks en sommerforsterker den korte tiden vi har varme her nord.. for Canor som er klasse a og rør kan produsere litt varmeTiltredes at Spec virkelig har fått til noe veldig komplett riktig/logisk i en og samme boks med sine integrerte hadde m-99 her og den var en multikunstner i en og samme boks aldri hørt en integrert som har klart så mange stilarter i en og samme boks og som du selv sier ikke alle delte losninger som evner heller, nøkkel kvaliteter i spec vil jeg si forteller evne utrolig innsyn attack,rytmikk men uten å bli klinisk på noen som helst måte kun server og behandler musikken på en innsynsfyll og ærbødig måte som bare foles veldig riktig, nesten synd det ikke er m-99 du har på lån men det har vel sine grunner,skader bare ikke med den solide trafo imlementeringen som de litt større Spec forsterkerne har i allefall mtp å skulle ha litt mer dreimoment å rutte med når gjerne talerne blir både 4ohms last og ned under 90db følsomhet,uansett veldig morro at det du opplever samnenfalker med mye av det jeg selv har erfart med Spec som merkeenjoy
Mvh Ivan
Har du røyka iskrystaller igjen ?.Vi vet jo alle hvor det meste av kvalitets utstyr er produsert
Så enkelt er det bare
Vis vedlegget 1121259
Nei ikke med dagens standard derfra
Kort oppsummering:Ja man kan lese mye morro på nettet..
En stakkars kar har i over 4 år kjørt sak mot Focal og en forhandler etter han kjøpte et sett nye topp modeller..
Flott reklame for Focal å lese litt igjennom denne tråden..
Han har nå vunnet saken, men gjenstår å kreve tilbake pengene..
Historien kan leses her:
I bought Focal Stella Utopia Evo, but...
Finally, I won the case. The court ruled that I should receive a full refund of the purchase amount, along with interest on the purchase and reimbursement of legal expenses. It took a staggering 4 years and 4 months to reach this verdict. Focal is truly an astonishing company. Even though...www.whatsbestforum.com
Dette ble forøvrig funnet inni høytaleren når det ble utført en inspeksjon av dem for retten sin del.. bra arbeid i en høytaler som i Norge koster 1.7mill ny..
Focal Stella Utopia Evo..
Vis vedlegget 1122170
Bra at du drar en slutning basert på antakelser om hva jeg har gjort eller ikke gjortHar du lest hele tråden du linker til? For meg virker det som om du drar en slutning basert på å skumlese noen linjer.
Du spekulerer i at Focal er problemet her, men sånn jeg leser det er ikke det riktig. Dessuten kjenner du antakeligvis ikke til alle detaljer i saken.
Kjøper er blitt lurt av forhandler/ importør til å tro at et 3 år gammelt produkt er nytt. Det kan være allverdens hender som har tuklet med produktet i løpet av disse årene.
Det får være din mening, jeg tenker du ikke har lest eller skjønt den heltJeg ser hva du skriver og skjønner at du ikke har lest alt, eller ikke har skjønt hva du leserså enkelt er det.
Merk at du henger ut en produsent her og kanskje er det feilaktig, hvem vet.