The END ???

Kos?
Er litt plukk med huset vi flytter inn i sommer. Skifte av kledning på en vegg samt maling.
Kjenner jeg gleder meg. Dukkehus opp mot deres.
Jøss, har du kjøpt Reptep sineHmm... da ble det ikke et hvileskjær allikevel... hvite høytalere er nå blitt sorte... og antall elementer er drastisk økt...
10poeng til nederlandetJøss, har du kjøpt Reptep sineHmm... da ble det ikke et hvileskjær allikevel... hvite høytalere er nå blitt sorte... og antall elementer er drastisk økt...Slipper å tørke fremtidige småbarn tørr, bare sette de foran anlegget
![]()
Oi..de skulle jeg hatt i garasjen
Grattis!!! Endelig har du skjønt hva som er riktig gloss10poeng til nederlandetJøss, har du kjøpt Reptep sineHmm... da ble det ikke et hvileskjær allikevel... hvite høytalere er nå blitt sorte... og antall elementer er drastisk økt...Slipper å tørke fremtidige småbarn tørr, bare sette de foran anlegget
![]()
retep sine sorte fine kister havner her
![]()
Regner med det er et meget godkjent par for the man in black i hilversum?![]()
Hehe, sorte kister i high gloss er aldri feilGrattis!!! Endelig har du skjønt hva som er riktig gloss10poeng til nederlandetJøss, har du kjøpt Reptep sineHmm... da ble det ikke et hvileskjær allikevel... hvite høytalere er nå blitt sorte... og antall elementer er drastisk økt...Slipper å tørke fremtidige småbarn tørr, bare sette de foran anlegget
![]()
retep sine sorte fine kister havner her
![]()
Regner med det er et meget godkjent par for the man in black i hilversum?![]()
Trodde du hadde tatt den helt ut og kjøpt subbene også
![]()