Knuts den gang daværende sjef var glad for at han fortsatte sangkarrierenThe winner of Plumber-school-showersingers is…Vis vedlegget 1081985

Knuts den gang daværende sjef var glad for at han fortsatte sangkarrierenThe winner of Plumber-school-showersingers is…Vis vedlegget 1081985
Kurts sjefKnuts den gang daværende sjef var glad for at han fortsatte sangkarrieren![]()
Hmm, ble ikke noe av, selger er en tøysekopp, men fikk pengene tilbake gjennom Finns sikker kjøp
Nice!Herlig mat, sprett en øl, og nytDet hele er gjort på 25 minutter
![]()
Se der-ja @BeetleBugNice!
Jeg fikk følgende oppskrift når jeg besøkte Sicilia:
God olivenolje i panna sammen med squash og gode tomater. Vi man ha hvitløk så kan man tilsette dette. Samme med litt chili, men dette brukes ikke på Sicilia. Deretter tilsetter man hvitvin og så rekene. Jeg er ikke tilhenger av oppdretts scampi men i Norge er det ingen vei utenom. Retten er klar nå rekene er ferdig. Serveres med pasta. Veldig enkelt og råvarebasert. Utfordringen vår her hjemme er kvaliteten på råvarene.
Bra uteplass, 3. beste på MoHar jo faktisk en gammel skolekompis som har slått seg opp på Mo i Rana, men har enda ikke rukket å svinge innom for å teste.. No3 heter vel plassen han driver![]()