Wimp HiFi

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Bruker det på stuanlegget da via Apple TV, på wimp´s eget program dukker det opp teksten HiFi nede til høyre i programmet.

På eget lytterom bruker jeg SONOS connect og deres egen app, her kommer ikke bekreftelsen med teksten HiFi opp med wimp, noen som vet
hvordan jeg kan bekrefte/se at jeg lytter Losless uten å bruke ørene..? :)
 

AJ_82

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.04.2011
Innlegg
420
Antall liker
126
Torget vurderinger
6
Bruker det på stuanlegget da via Apple TV, på wimp´s eget program dukker det opp teksten HiFi nede til høyre i programmet.

På eget lytterom bruker jeg SONOS connect og deres egen app, her kommer ikke bekreftelsen med teksten HiFi opp med wimp, noen som vet
hvordan jeg kan bekrefte/se at jeg lytter Losless uten å bruke ørene..? :)
Sonos har ikke et system for dette. Du kan få det opp når du søker på sangtitler, men ikke på noe annen måte slik jeg har skjønt det. Irriterer meg også, hehe...

A.J.
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.299
Antall liker
3.090
Torget vurderinger
4
Velg et "spor" høyreklikk og velg info. Lossless= Hifi
 

Kenol

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.09.2005
Innlegg
528
Antall liker
173
Torget vurderinger
12
Meg forstått så skal Wimp HiFi fungere også gjennom SONOS. Har lest om tipset til Minutten, men får ikke opp noe info på spor via Ipad.
Prøvde også appen gjennom mac mini, album info var det nærmeste jeg kom, men ikke der jeg kan se det. Hmm
 

Minutten

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.12.2007
Innlegg
8.299
Antall liker
3.090
Torget vurderinger
4
Velg et "spor" høyreklikk og velg info. Lossless= Hifi
Får du gjort det fra Ipad?

A.J.
"Tror" bare det fungerer på Mac /PC. Holder på å tester Wimp, men kan ikke si at det lille jeg har prøvd frister til å bruke kr. 2400 i året. Utrolig treg pc versjon, ustabilt på Sonos og mye mindre utvalg en Spotify.
 
Topp Bunn