Tittelen sier vel det meste. Den skal være i handelen (USA) fra 15. mai. Ser spennende ut. Her er bilder: http://www.wilsonaudio.com/sasha/
Kan være greit presisere at elementene i Watt´en ikke kjører uten delefilter, men at delefilteret til disse befinner seg i Puppy´en. Så det er riktig at selve Watt-kabinettet ikkeholder delefilter, fordi alle filtrene altså er montert i Puppyrico skrev:Da var det kommet mer info om Sasha. Det er noen interessante forandringer, bl.a. så er det ingen delefilter i Watt`en lenger, kun i Puppy.
Helt riktig, det var forøvrig det vi leste på info sidene også.blekansikt skrev:Kan være greit presisere at elementene i Watt´en ikke kjører uten delefilter, men at delefilteret til disse befinner seg i Puppy´en. Så det er riktig at selve Watt-kabinettet ikkeholder delefilter, fordi alle filtrene altså er montert i Puppyrico skrev:Da var det kommet mer info om Sasha. Det er noen interessante forandringer, bl.a. så er det ingen delefilter i Watt`en lenger, kun i Puppy.
Den skal være litt billigere en W/P 8...Mute skrev:Skjønner ikke hvorfor denne skal koste så mye? Hva er så unikt?
Jeg antar det som vanlig har sammenheng med høy dele- og byggekvalitet kombimert med høye utviklingskostnader i forhold til forventet salgsvolum, og at dette er et produkt beregnet på et marked med betydelig kjøpekraft og ditto krav til eksklusivitet.Mute skrev:Skjønner ikke hvorfor denne skal koste så mye? Hva er så unikt?
Impedansen kommer jo fram som et resultat av systemets fysiske parametre. Da kan man ikke "velge" 5 eller 7 i stedet for 1,84.Imperial skrev:Egentlig er jeg imot å ha så lave impedanser som det er i den nye Sasha... altså 1.8 ohm ved 92hz... det er lavt!
Greit nok at det presiseres at det er 1db mer følsomhet, men alikevell, hvorfor så lavt?
Hvorfor ikke heller f.eks 5 eller 7 ohms som laveste? Det er ikke lenger 7watt som er minimum, men 20w om man vil vite dette...
Ok, jeg bare klager på vegne av de glødeglade... men... (Er klar over at Harley anbefaler Sophia II med AR Ref.110...)
Kan noen forklare hvorfor det er nødvendig å ha så utrolig lav last på denne nye høyttaleren?
???
mvh
Imperial skrev:Optimalt, det er ett vidt begrep da...
Uansett, Jeg er ikke i tvil om at dette nok er en hinsides bra høyttaler, det jeg lurer på er hvorfor man velger å
legge lasten så lavt?
mvh
Imperial skrev:Hva er laveste impedanse på ditt system?
mvh
Hva slags filter brukes?R.Solhaug skrev:Impedansen kommer som en følge av at det kludres med steile filtre, noe som i seg selv utelukker et optimalt produkt.
Mvh. RS
Hehe, jeg tillater meg å gjette.. på...at...etter 8 generasjoner kommer W/P ut med en annen personlighet...hifiguru skrev:Det er vel ikke humor ute og går her? Sasha liksom..........Gabor? ;D
edit: sikkert ikke
Hvis det er så enkelt hvorfor går ikke Wilson direkte for aktiv drift da? Tviler sterkt på at pris er argumentet i dette segmentet.Roysen skrev:Med den impedansen vil jeg tippe at mange av de parene som kjøpes vil ende opp med aktiv drift etter modifikasjon.
Mvh
Roysen