Wilco

rama

biskopen av holmlia
Ble medlem
09.06.2003
Innlegg
15.782
Antall liker
21.295
Sted
oslo
Torget vurderinger
17
beste deres så langt. og det sier jævlig mye
 

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Innlegg
5.627
Antall liker
1.320
Subutexen flyter i gatene skjønner jeg.

Gleder meg til å høre denne lp'en, forhåpentligvis har de fått orden på sakene igjen.
 

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Innlegg
5.627
Antall liker
1.320
Det hadde vært gledelig om de har skjerpet seg såpass at du fortjener den flasken, Townes. Vært herlig om de endelig klarte å lage et skikkelig bra album i dette årtusenet. Men jeg har mine tvil.
 

osan

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
25.03.2004
Innlegg
211
Antall liker
0
Ser jo ut som de kan spille det nye matrialet live også ;-)
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Townes skrev:
Roberten skrev:
Subutexen flyter i gatene skjønner jeg.

Gleder meg til å høre denne lp'en, forhåpentligvis har de fått orden på sakene igjen.
Oooh. Jeg har nettopp skjenket meg det siste glasset av et tolv år gammelt familiemedlem av din flaske. :)
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Etter en hel en har plutselig kiosken på hjørnet rett i att de har byens beste pølser.
 

Roberten

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.10.2008
Innlegg
5.627
Antall liker
1.320
baluba skrev:
Oooh. Jeg har nettopp skjenket meg det siste glasset av et tolv år gammelt familiemedlem av din flaske. :)
Sakte i bakkene nå, ingen grunn til å forgripe begivenhetene. Slettes ikke sikkert at en slik er nødt til å ta turen vestover. Men det blir som sagt spennende å finne det ut.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Roberten skrev:
baluba skrev:
Oooh. Jeg har nettopp skjenket meg det siste glasset av et tolv år gammelt familiemedlem av din flaske. :)
Sakte i bakkene nå, ingen grunn til å forgripe begivenhetene. Slettes ikke sikkert at en slik er nødt til å ta turen vestover. Men det blir som sagt spennende å finne det ut.
Å jo da. Slike esker står høyt i kurs her i vest, serru. (Tror serru er blitt mitt favorittord for tiden. Bruker det i alle fall ofte)
Wilco har jeg hørt på Spotify, og den er virkelig i klasse med deres bedre plater. En liten opptur, rett og slett. Skal ikke se bort fra at i alle fall den befinner seg her i huset om en stund.
 

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.367
Antall liker
11.025
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
baluba skrev:
Å jo da. Slike esker står høyt i kurs her i vest, serru. (Tror serru er blitt mitt favorittord for tiden. Bruker det i alle fall ofte)
Har du hørt på gamle revyviser nå igjen Baluba?

 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Burnt_Island skrev:
baluba skrev:
Å jo da. Slike esker står høyt i kurs her i vest, serru. (Tror serru er blitt mitt favorittord for tiden. Bruker det i alle fall ofte)
Har du hørt på gamle revyviser nå igjen Baluba?

Hele tiden, hele tiden. Slipper ikke unna de genistrekene der. :D
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Roberten skrev:
baluba skrev:
Oooh. Jeg har nettopp skjenket meg det siste glasset av et tolv år gammelt familiemedlem av din flaske. :)
Sakte i bakkene nå, ingen grunn til å forgripe begivenhetene. Slettes ikke sikkert at en slik er nødt til å ta turen vestover. Men det blir som sagt spennende å finne det ut.
Satser på den dumper ned i kassa i dag da, sånn at vi finner ut av dette. Hvis den "bare er i nærheten av" spinning wheel motel, kan du sende den med Posten eller, fortinnsvis, annen speditør. Om "den overgår" cynics, synes eg personlig oppmøte, med flaska innnbundet i en skinnboks med røy sløyfe rundt, er på sin plass ;D
 

Slowrider

Medlem
Ble medlem
20.05.2011
Innlegg
27
Antall liker
114
"The Whole Love" har fått noen runder nå, og den er helt klart det beste de har gjort på mange år.
Om det er den aller beste er jeg ikke så sikker på, jeg har egentlig mest sans for de "countryfiserte" skivene som "AM" og "Being There".
Men den er absolutt i toppskiktet ;D
 

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Innlegg
4.284
Antall liker
2.290
Torget vurderinger
4
Og jeg fikk byttet min som manglet cd. Så da har jeg hele kjærligheten i bilen også :)
 

ou812rh

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.03.2006
Innlegg
5.503
Antall liker
15.342
Sted
Oslo
Torget vurderinger
10
Har kjøpt "The whole love" på vinyl og er ganske skuffet over lyden. Det fulgte med CD, og den høres faktisk bedre ut! På vinylen så er hele lydbildet komprimert og høres litt klaustrofobisk ut. Vel, vel det pleier jo å være omvendt :)

OU812
 

Townes

Æresmedlem
Ble medlem
03.04.2009
Innlegg
15.639
Antall liker
10.642
Sted
www.skranglefantene.com
Torget vurderinger
1
Noen som vet om konserten fra sentrum scene 26.2.12 er å finne på dette live musical archive, eller ka det heter?
 
Topp Bunn