Da er det ikke min gamle, men gratulere med fint riaa. Whest er bra saker.SÄ hyggelig i sÄ fall
Ble solgt to pÄ Finn ganske nylig tror jeg. Denne kommer fra Voss.
Veldig bra riaa,men her ble der slÄtt langt ned i stÞvlene av NJK riaa.En drÞy uke senere mÄ jeg bare si at dette kanskje er det beste kjÞpet jeg noen gang har gjort!
Hadde glatt vĂŠrt verdt 3x de 4000,- jeg ga.
Vis vedlegget 976447
Men ja,verdt hver bidige krone du gaEn drÞy uke senere mÄ jeg bare si at dette kanskje er det beste kjÞpet jeg noen gang har gjort!
Hadde glatt vĂŠrt verdt 3x de 4000,- jeg ga.
Vis vedlegget 976447
Fikk du tak i pÄ HamarVeldig bra riaa,men her ble der slÄtt langt ned i stÞvlene av NJK riaa.
Ja,det stemmer.Fikk du tak i pÄ Hamar![]()
Ikke det du hadde da, riaa nr 8 og strÞmforsyning nr 6. Det du hadde var vel riaa nr 6 og strÞmforsyning nr 8,ut ifra bildene. Har ute annonse pÄ finn etter ditt gamle, eller et annet.Fikk du tak i pÄ Hamar![]()
Javel. Og likevel slÄs det ned i stÞvlene?Da er det ikke min gamle, men gratulere med fint riaa. Whest er bra saker.
Ja,her hos meg sÄ gjÞr det det. Men jeg liker fortsatt godt Whest two.2 riaa.Javel. Og likevel slÄs det ned i stÞvlene?
Har testet begge her samtidig.Javel. Og likevel slÄs det ned i stÞvlene?
Har jeg skrevet noe galt her?Javel. Da var det avgjort
Ja,her hos meg spiller NJK riaa mye bedre enn den Whest two.2 jeg hadde. Den spiller ogsÄ bedre enn Dynamic Presision dpr 2.2 riaa,som jeg har her oppkoblet,sammen med NJK riaa.Javel. Da var det avgjort
Fristelsen ble sÄ stor etter noen mail med James Henriot sÄ nÄ er min 40 RDT SE pÄ vei over dammen for Ä bli forvandlet til noe enda bedre. Ja, det koster. Men jeg vurderer det slik at det er det verdt.Ja synes Whest er bra ja.
Frister Ă„ oppgradere men koster..
Er det PS60 som er pÄ vei kanskje ?Fristelsen ble sÄ stor etter noen mail med James Henriot sÄ nÄ er min 40 RDT SE pÄ vei over dammen for Ä bli forvandlet til noe enda bedre. Ja, det koster. Men jeg vurderer det slik at det er det verdt.
Vis vedlegget 1149014
Regner med at det kommer oppdateringer i trÄden her nÄr den er ankommet og testet utDet er en 60 SE Pro![]()
Nysgjerrig herEndelig er 60 Se Pro pÄ plass og det er tid for en lytt. Gleder meg til dette
Vis vedlegget 1158411
Ja....Endelig er 60 Se Pro pÄ plass og det er tid for en lytt. Gleder meg til dette
Vis vedlegget 1158411