When Did Eric Clapton Become Such a Wanker?

4-string

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2011
Innlegg
5.446
Antall liker
9.725
Sted
Interiore Simplicitate
Viktig poeng. Et par favoritter er John Lennon og Cornelis Vreesjwijk, legger opp til å bli veldig skuffa om man forventer noe særlig utover det rent kunstneriske. :)
 

4-string

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2011
Innlegg
5.446
Antall liker
9.725
Sted
Interiore Simplicitate
Da har anti-waxer EC fått covid, og managementet har delt følgende (uten det minste snev av ironi):

It is very frustrating that having avoided Covid throughout lockdown and throughout the period when travel restrictions have been in place Eric should have succumbed to Covid at this point in time, but we very much hope he will be sufficiently recovered by the end of the week to be able to perform the remainder of the planned performances.

 
S

Syncrolux

Gjest
Dust eller ikkje, EC kan jo spele musikk, men eg rangerer vel Peter Green og JJ Cale høgare.
Uansett, store kunstnerar er vel ikkje alltid dei beste menneska rundt oss.
Men, kven er som ikkje har nokre svin på skogen...
Det kan bli en lang liste …….
 

ufo

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.02.2016
Innlegg
1.832
Antall liker
957
vaksinen hjelper ingenting mot covid. alle jeg kjenner som har blitt betydelig sjuk har vært vaksinert. jeg derimot som aldri vil ta vaksinen ble bare litt kald noen timer, og snuete dagene etterpå. mildere enn noen influensa jeg har hatt.
 

PeterDa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.09.2020
Innlegg
228
Antall liker
261
Sted
Minhus
vaksinen hjelper ingenting mot covid. alle jeg kjenner som har blitt betydelig sjuk har vært vaksinert. jeg derimot som aldri vil ta vaksinen ble bare litt kald noen timer, og snuete dagene etterpå. mildere enn noen influensa jeg har hatt.
Da har de som døde av covid ikke vært i din omgangskrets tydeligvis.
Vaksiner fungerer, det er mange sykdommer som er utryddet takket vaksiner.
 

StefanR

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.03.2020
Innlegg
612
Antall liker
775
Sted
Orkanger
Da har de som døde av covid ikke vært i din omgangskrets tydeligvis.
Vaksiner fungerer, det er mange sykdommer som er utryddet takket vaksiner.
Kopper, Polio og meslinger er gode, dokumenterte eksempler på dette.
 

Jabba_Jabba

Overivrig entusiast
Ble medlem
18.04.2007
Innlegg
998
Antall liker
1.038
Sted
Porsgrunn
Eric Clapton tok vaksinen en gang, men fikk en kraftig reaksjon i en arm og fot. Man fryktet at han ikke kunne spille gitar mer. Det gikk heldigvis bra, men hans tro på vaksinen fikk seg da en knekk.
 

4-string

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2011
Innlegg
5.446
Antall liker
9.725
Sted
Interiore Simplicitate
Det hører med til historien, til gamle ECs forsvar, at han tok den første vaksinedosen. Han ble imidlertid skikkelig dårlig, og har brukt egen erfaring til å bli inngrodd antivaxer og generelt skeptisk til alle tiltak tilknyttet covid.
 

HC

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2002
Innlegg
4.119
Antall liker
2.616
Torget vurderinger
16
vaksinen hjelper ingenting mot covid. alle jeg kjenner som har blitt betydelig sjuk har vært vaksinert. jeg derimot som aldri vil ta vaksinen ble bare litt kald noen timer, og snuete dagene etterpå. mildere enn noen influensa jeg har hatt.
Det er slike bevis som driver vitenskapen fremover. Husk å publisere forskningen din, kan jeg foreslå Facebook?
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.929
Antall liker
11.338
Sted
Ytterst i havgapet...
Bortsett fra ekspertutgydelsene her på HFS er det særdeles stor medisinsk konsensus om at covid-vaksinene virker... noen blir likevel sjuke, men med et betydelig mildere forløp..... som bl.a. meg selv for fire uker siden...
Som nevnt over er en betydelig rekke alvorlige sykdommer mer eller mindre utryddet nesten på verdensbasis... problemet nå er at pga av den ekstreme toskeskapen til anti-vaxxere over hele verden er flere av disse sakte men sikkert på tur tilbake....
 

BurntIsland

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.02.2006
Innlegg
8.346
Antall liker
10.970
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
2
Chris Zappa skrev en lang rant om Clapton i fjor.
 
Topp Bunn