What do you like party with?

Hva bruker du for å komme i humør på fest.

• Brus

Stemmer: 0 0.0%
  • Alkohol

• 'Urter'

• Ecstasy, Kokain osv

• Totalt antall stemmer
    0

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.690
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Siste "urteinntak" ligger over 20 år tilbake i tid. Skjedde etter et barbesøk i nærheten av Washington Square. Historien inneholder bl.a. en pusher uten vekslepenger.."here, keep my shirt as a security, i`ll be right back!" og et glimrende innfall å se på "Late night Wrestling" på hotellrommet...
Våknet opp 8 timer senere i tilnærmet fosterstilling med snø på tven. Tror ikke jeg hadde rørt en muskel på 8 timer. Hadde vondt overalt. Har ikke inhalert noe sterkere enn tobakk siden den gang.
mvh

K

kbwh

Gjest
Alkohol og vann (jeg er ikke innfødt). Urter og pilletrilling har jeg aldri prøvd, men jeg husker godt noiaen til noen medsoldater på helgeperm på kaia i Tromsø for 22 å siden. Be budt amerikansk festrøyk en gang, men et var etter at jeg hadde lagt bort Marlboroen for godt. Jeg er nok ikke veldig eksperimentell på feststimuli gitt.

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.381
Torget vurderinger
2
Noen sier at fyll ikke er fest ::)

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Antall liker
563
Sted
Stockholm
I min ungdom gikk det med mange "urte"røyker og like mange kasser øl og dårlig hjemmebrent.. Men nå er alt lagt på hylla for lenge siden. Skal jeg på fest nå, tar jeg med en sixpack (kødder ikke!) Munkholm eller annet alkoholfritt øl.. ;D. Jeg har det myye bedre uten kunstig stimuli. ::)

Topp Bunn