Jeg vet ikke hva som er verst, bruke alle pengene på plater og vinylrigg, eller drikke opp samlingen og vinylriggen
Ja, han må strekke seg for å nå opp til mitt nivåDa kan jeg komme med litt info i forhold til treningen til Jacob, og den består i å unngå trapper. Trappe gåing er faktisk ikke så bra fordi det er destruktivt i forhold til steget hans.
Ja, det må dere bare finne ut av selv! Ingen av delene har noe med meg å gjøreJeg vet ikke hva som er verst, bruke alle pengene på plater og vinylrigg, eller drikke opp samlingen og vinylriggen![]()
Vet det, bare fyreJa, det må dere bare finne ut av selv! Ingen av delene har noe med meg å gjøre![]()
Hehe, I knowVet det, bare fyre![]()
Skjønner godt inntaket av Tuborg……..spesielt etter kjøpJa jeg måtte kaste innpå noen Tuborg Lite før jeg sa ja til mine siste nyervervelser og så kastet jeg innpå mange flere etter at jeg hadde sagt ja. Om resultatet hadde blitt annerledes om jeg hadde drukket "fullblods" øl får vi aldri vite, men sjansen et meget stor for at resultatet hadde blitt akkurat det samme! Lykke til i jakten som snart oppstår etter både ny spiller og riaa…![]()
![]()
![]()