Skulle tru kampen spilles på ett pottit jorde i innlandet
Skulle tru kampen spilles på ett pottit jorde i innlandet
Faen meg pinlig med en sånn gressmatte på vår landslagsarenaSkulle tru kampen spilles på ett pottit jorde i innlandetta med matta til VM
![]()
Det finnes allerede et ord for dette.Jeg har phd trua på at den demensforebyggende effekten av all tenkingen som prokrastineringen medfører er såpass kraftig at du kan droppe styrketrening og andre tiltak. Jeg tror du har funnet opp et nytt begrep, proprokrastinering. Imponert👩🦼
mvh
TullpratDet finnes allerede et ord for dette.
Ikke er det vanskelig heller;
-Latskap.![]()
Da har du sett feil landskampDa påskenøtter er mer intr enn landskamp så sier det vel litt
Møkk
gismo
GrattisDa har du sett feil landskampGöken sendte oss til himmels og VM
![]()
Grattis! En del av meg synes det er kjekt……….og en del av meg savner skadefryden jeg ville følt hvis de måtte holdt seg hjemmeDa har du sett feil landskampGöken sendte oss til himmels og VM
![]()
Den fryden kan du spre blant danskeneGrattis! En del av meg synes det er kjekt……….og en del av meg savner skadefryden jeg ville følt hvis de måtte holdt seg hjemme![]()
Godt poeng! De er jo like eplekjekk som dere når det gjelder å disse norsk fotballDen fryden kan du spre blant danskene![]()
Forlater du O Vestland Vestland i Påsken?Ja, her går det i ett for en stakkars pensjonist! Ikke rart jeg blir litt forvirret. Enda godt vi ikke reiser før torsdag morgen![]()
Skal Jørgen kanskje en tur til gamle trakter i påsken?Forlater du O Vestland Vestland i Påsken?
Ja, tenkte jeg skulle ta en tur og røve alle skattene i den NAV finansierte Ø&B sjappaSkal Jørgen kanskje en tur til gamle trakter i påsken?
Sørgelig, men da er Foldnes Ø&B med frue i Italia og forsøker etter fattig evne å omsette overskuddet fra gullgruven vi bedriver. Veldig synd egentlig! Hadde vært gøyalt med et påskeblot for Bakgårdssjappen og UtsiktssjappenJa, tenkte jeg skulle ta en tur og røve alle skattene i den NAV finansierte Ø&B sjappa![]()
![]()
Hadde helt klart vært å foretrekke sammenlignet med de to damene som bor i sameietMed heis i sameiet hadde det antakelig blitt samleie med de to damene derMå innrømme at jeg liker de begge om jeg er i humør. Passer ikke til en hver anledning, men i heisen på Foldnes hadde det nok hvert bra
![]()
Sjømat og Italia passer ikke helt i disse dager. Massivt Hepatitt A utbrudd der nede om dagen.Gjetter at reisen går til Sperlonga (?)
I tilfelle har jeg vært innom der og spist, men ikke bodd i i byen. Det bør være mulighet for noen gode måltider med sjømat og hvitvin fra området kanskje.
Ønsker dere riktig god reise. Italia på våren er helt nydelig.
Gledesdreper.Sjømat og Italia passer ikke helt i disse dager. Massivt Hepatitt A utbrudd der nede om dagen.
Er vel ikke akkurat bare kjedelig taffeljazz på "Live in Paris"?På hifi messen i Sandvika hørte jeg historien om at Diana Krall før hun ble berømt var hyggepianist på hotellet. Jeg er som kjent ingen stor fan av damestemmer, men jeg antar det var denne historien som gjorde at jeg plukket ut og satt to cder i hyllene mine fra cd-samlingen jeg nylig kjøpte. Har akkurat spilt litt fra den ene, og la oss si det sånn, både den og den andre skal ut igjen. Umåtelig kjedelig taffel-jazz som ikke snakker til meg. Kunne kanskje fått oppholdstillatelse hvis vi hadde hatt heis i sameietPå den positive siden var det også to cder med Katie Melua. Har tidligere synes hun var riktig så kjedelig, men nå synes jeg det fungerer. Sikkert ikke et tegn på at jeg blir yngre og yngre med årene
Vis vedlegget 1189693
Nei, det er det ikke M. Derom er vi helt enig!Er vel ikke akkurat bare kjedelig taffeljazz på "Live in Paris"?
M
Ahh..der kan man se. Ørlite Glemorange 16 years the Nectar gav muligens et utilsiktet filterSkiva(cd) ligger på bordet, ser jeg på bildet...
M
Skal til Terracina, men det er også planlagt en tur innom Sperlonga. 8 av 10 poeng på gjettingen din der altsåGjetter at reisen går til Sperlonga (?)
I tilfelle har jeg vært innom der og spist, men ikke bodd i i byen. Det bør være mulighet for noen gode måltider med sjømat og hvitvin fra området kanskje.
Ønsker dere riktig god reise. Italia på våren er helt nydelig.
Takk for tips! Det hadde jeg ikke fått med meg. Legger meg selv på sprit og spiser helgedietten til Evo uten salat de neste to ukeneSjømat og Italia passer ikke helt i disse dager. Massivt Hepatitt A utbrudd der nede om dagen.
Man kan bli president i verdens mektigste land ved å lyge å være unyansert. Derfor lever vi i Foldnes Ø&B etter regelen om at nice guys finish last. Økonomisk verdensherredømme oppnås tross alt ikke av nyanserte puddingerNei, det er det ikke M. Derom er vi helt enig!
Men den skiva har ikke den selverklærte "latkuken", så da må hele produksjonen til frøken/fru Krall dras over en (hane)kam![]()
Deler av Italia, om jeg må få be, utbruddet er sentrert rundt Napoli. Hvis man holder seg unna blåskjell, muslinger, østers og rå fisk så er man trygg.Sjømat og Italia passer ikke helt i disse dager. Massivt Hepatitt A utbrudd der nede om dagen.
Følger Elmers reiseråd og justerer med en Fernet innimellom, så går det nok braDeler av Italia, om jeg må få be, utbruddet er sentrert rundt Napoli. Hvis man holder seg unna blåskjell, muslinger, østers og rå fisk så er man trygg.
Hepatitis A Outbreak in Naples: Facts, Risks and Prevention
Vi gjør så godt vi kanKos dere så gøtt dere kan…. Å je mistenker dere besitter kunsten
gismo
Din raushet er grenseløs! Bankkontoen til gæmliser som kjøper vinyl er å betrakte som lammekjøttets fettrand som må skjæres bort til fordel for minstepensjonister i Staten. Det skaper ikke økonomisk vekst for samfunnet, men viktigere, velvære for en skarve drueplukker i Herrens vingård.På tur igjen🫢 Jaggu faen er det penger i å utnytte de svakeste i samfunnet. Nemlig platekjøpere. Heldigvis er jeg tørrlagt og har ikke kjøpt plater på evigheter…. Men nå er det påske, så da er det lov og unne seg noe ekstra. God påske og kos dåkke på turfaen så raus jeg er….