Her oppe i Nidaros har enkelte gemene sjeler fnist av denne 'rettmessige hovedstaden' det tytes om i tide og utideDriter i alt det der, hovedsaken er og få dere til og holde mulen igjen om rettmessig hovedstad![]()
Her oppe i Nidaros har enkelte gemene sjeler fnist av denne 'rettmessige hovedstaden' det tytes om i tide og utideDriter i alt det der, hovedsaken er og få dere til og holde mulen igjen om rettmessig hovedstad![]()
Jeg har minimal erfaring med is nordpå, foruten en hvaltelling nordpå på slutten av 90-tallet hvor vi var ved og litt innafor (driv)iskanten. Forøvrig et mektig syn……..inkludert en blåhval mamma med sine to småHvordan var det i Marinen og Kystvakten nordpå, å seile igjennom isen?
Heldigvis ble det kun fjerning av tannstein, men kjenner jeg er ekstra motivert for å pusse tennene godt frem mot neste tannlegebesøkHvis du har null hull er det vel ingen grunn til bekymring…
Er ingen ekspert jeg altså, men er ikke de litt for små til det? Bare spør jeg...Tror du har misforstått. Eller om det muligens var en såpass pirrende tanke at det i ubevisstheten nærmest er ønsketenkning.
Er ikke tenkt for rævhølet disse.
Det er vel mer for å stoppe kjeften på Bergensere med munndiaré. Noen mer eller mindre breikjefta.![]()
Om din tannlege er kvinnelig….. måtte vel dette kile litt deilig fra nakken og nedover..
Det vil jeg troEr ingen ekspert jeg altså, men er ikke de litt for små til det? Bare spør jeg...
Vell, det er vell noe breiflabber-kjefter i Bærum også! De er vell for små, der også, de proppene!Er ingen ekspert jeg altså, men er ikke de litt for små til det? Bare spør jeg...
Må være innflyttere fra vest det da...Vell, det er vell noe breiflabber-kjefter i Bærum også! De er vell for små, der også, de proppene!![]()
Min tannlege er kvinnelig, men den kilingen uteblir fullstendig hos meg når vi snakker om slike plugger, uavhengig av kjønnOm din tannlege er kvinnelig….. måtte vel dette kile litt deilig fra nakken og nedover..
gismo
Bare å være på vakt! Etter hva jeg har hørt er det owl-plug som er tannlege-greien i 2026Så trikset for å ikke blir avslørt, er å ha mange og helst i tre(og gjerne en god historie) Litt mer skeptisk til regulerings tannlegen til jentene mine. Han samler på ugler, og jeg føler meg uglesett der når jeg sitter å venter![]()
Vi burde slå et slag for dreiebenken.Min tannlege er kvinnelig, men den kilingen uteblir fullstendig hos meg når vi snakker om slike plugger, uavhengig av kjønnNei, jeg vil ikke høre om kilingen din
I motsetning til griseguttene på HFS, kommer jeg fra et dannet hjem, og spurte selvfølgelig tannlegen om hun slet med å velge endestykker på gardinstengene sine. Til mitt høflige spørsmål repliserte hun veldig urettferdig; nei det er ikke but-plugs……så jeg antar hun har fått noen meldinger tidligereDisse greiene kommer derimot fra en far som dreier/dreide trevirke, og hver og en av dem er på undersiden merket med hvilken tresort som er brukt og hva de er innsatt med
![]()
Ja, man kan jo tenke seg hva de er innsatt med…hver og en av dem er på undersiden merket med hvilken tresort som er brukt og hva de er innsatt med![]()
Jeg må nok dessverre holde meg unna dreiebenken. Ligger en Ajajaja og venter på meg på posten og jeg skjønner bare ikke greien med en sub, men til mitt forsvar skal Erin og vennene hans få holde på uten megVi burde slå et slag for dreiebenken.
Et eksempel på sunne aktiviteter for pensjonister.
Akkurat som Obelix samler bautastein, så dreier man -eeeh "stoppesopper" i ulike treslag og format.
Må være noe å tenke på for pangsjonister og dagdrivere her på HFS, i stedet for å ødelegge sinnsroen med å fundere på om enda en Aja må kjøpes inn fordi de fire man har fra før antagelig er underlegne den som mangler.
Eller å slite seg fra tvangstanken om at det ikke går an å leve uten doble subber, eller å finne på noe smart å si i forhold til om Erin hadde et godt poeng.![]()
Har ventet på den, men det tok lenger tid enn jeg hadde troddJa, man kan jo tenke seg hva de er innsatt med![]()
Følger dæ på mye av hva man bør og ikke bør drive med i pensjonsalder blues…… men ved tvangstanker om doble sub’er blir det tverr stopp! Det BØR man haVi burde slå et slag for dreiebenken.
Et eksempel på sunne aktiviteter for pensjonister.
Akkurat som Obelix samler bautastein, så dreier man -eeeh "stoppesopper" i ulike treslag og format.
Må være noe å tenke på for pangsjonister og dagdrivere her på HFS, i stedet for å ødelegge sinnsroen med å fundere på om enda en Aja må kjøpes inn fordi de fire man har fra før antagelig er underlegne den som mangler.
Eller å slite seg fra tvangstanken om at det ikke går an å leve uten doble subber, eller å finne på noe smart å si i forhold til om Erin hadde et godt poeng.![]()
Det var mest deg jeg tenkte på.Følger dæ på mye av hva man bør og ikke bør drive med i pensjonsalder blues…… men ved tvangstanker om doble sub’er blir det tverr stopp! Det BØR man ha🥹
gismo
Only in it for the money.Da har Foldnes Ø&B tatt steget opp i den eksklusive sfære og begynt å selge snobbevinyl. Hvis jeg får gehør fra den sleipe innehaveren, vurderer jeg å beholde Countdown to Ecstasy på grunn av nostalgiske minner med spesielt en av låtene. Jeg er usikker på om jeg får gehør hos den sleipe innehaveren hvis han finner ut at den da skal spilles på en litt sliten Rega Exact pu.
Det er forøvrig en glede å registrere at Foldnes Ø&B er på alles lepper og sentralt plassert i dagens mediabilde. Dette viser seg eksempelvis gjennom at Can’t Buy a Thrill er solgt, uten å ha vært avatert.
Vis vedlegget 1171688
Kanskje ikke, men jeg trenger pengene til et rund baut D’Agostino oppsett. Jeg vil jo gjerne at minnene skal rasles frem i best mulig kvalitet. Noe annet skulle tatt seg utOnly in it for the money.
Nå begynner det virkelig å lukte gryn.
Du trenger vel ikke UHQR for å rasle fram minner om gamle flammer?![]()
![]()