Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    86.553
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Hvordan var det i Marinen og Kystvakten nordpå, å seile igjennom isen?
    Jeg har minimal erfaring med is nordpå, foruten en hvaltelling nordpå på slutten av 90-tallet hvor vi var ved og litt innafor (driv)iskanten. Forøvrig et mektig syn……..inkludert en blåhval mamma med sine to små 😳 unger 😊

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    75.701
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Tror du har misforstått. Eller om det muligens var en såpass pirrende tanke at det i ubevisstheten nærmest er ønsketenkning.🙈
    Er ikke tenkt for rævhølet disse.
    Det er vel mer for å stoppe kjeften på Bergensere med munndiaré. Noen mer eller mindre breikjefta.😝

vim

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    17.645
    Sted
    Fiff Avenue
    Torget vurderinger
    10
    Tror du har misforstått. Eller om det muligens var en såpass pirrende tanke at det i ubevisstheten nærmest er ønsketenkning.🙈
    Er ikke tenkt for rævhølet disse.
    Det er vel mer for å stoppe kjeften på Bergensere med munndiaré. Noen mer eller mindre breikjefta.😝
    Er ingen ekspert jeg altså, men er ikke de litt for små til det? Bare spør jeg...

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    86.553
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Om din tannlege er kvinnelig….. måtte vel dette kile litt deilig fra nakken og nedover..😎😂

gismo
    Min tannlege er kvinnelig, men den kilingen uteblir fullstendig hos meg når vi snakker om slike plugger, uavhengig av kjønn 😊 Nei, jeg vil ikke høre om kilingen din 😆

I motsetning til griseguttene på HFS, kommer jeg fra et dannet hjem, og spurte selvfølgelig tannlegen om hun slet med å velge endestykker på gardinstengene sine. Til mitt høflige spørsmål repliserte hun veldig urettferdig; nei det er ikke but-plugs……så jeg antar hun har fått noen meldinger tidligere 😆 Disse greiene kommer derimot fra en far som dreier/dreide trevirke, og hver og en av dem er på undersiden merket med hvilken tresort som er brukt og hva de er innsatt med 😊

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    30.689
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Så trikset for å ikke blir avslørt, er å ha mange og helst i tre(og gjerne en god historie) Litt mer skeptisk til regulerings tannlegen til jentene mine. Han samler på ugler, og jeg føler meg uglesett der når jeg sitter å venter😅

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    86.553
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Så trikset for å ikke blir avslørt, er å ha mange og helst i tre(og gjerne en god historie) Litt mer skeptisk til regulerings tannlegen til jentene mine. Han samler på ugler, og jeg føler meg uglesett der når jeg sitter å venter😅
    Bare å være på vakt! Etter hva jeg har hørt er det owl-plug som er tannlege-greien i 2026 😆

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    75.701
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Min tannlege er kvinnelig, men den kilingen uteblir fullstendig hos meg når vi snakker om slike plugger, uavhengig av kjønn 😊 Nei, jeg vil ikke høre om kilingen din 😆

I motsetning til griseguttene på HFS, kommer jeg fra et dannet hjem, og spurte selvfølgelig tannlegen om hun slet med å velge endestykker på gardinstengene sine. Til mitt høflige spørsmål repliserte hun veldig urettferdig; nei det er ikke but-plugs……så jeg antar hun har fått noen meldinger tidligere 😆 Disse greiene kommer derimot fra en far som dreier/dreide trevirke, og hver og en av dem er på undersiden merket med hvilken tresort som er brukt og hva de er innsatt med 😊
    Vi burde slå et slag for dreiebenken.
    Et eksempel på sunne aktiviteter for pensjonister.
    Akkurat som Obelix samler bautastein, så dreier man -eeeh "stoppesopper" i ulike treslag og format.

Må være noe å tenke på for pangsjonister og dagdrivere her på HFS, i stedet for å ødelegge sinnsroen med å fundere på om enda en Aja må kjøpes inn fordi de fire man har fra før antagelig er underlegne den som mangler.
    Eller å slite seg fra tvangstanken om at det ikke går an å leve uten doble subber, eller å finne på noe smart å si i forhold til om Erin hadde et godt poeng. 😊

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    86.553
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Akkurat som Obelix samler bautastein, så dreier man -eeeh "stoppesopper" i ulike treslag og format.

Må være noe å tenke på for pangsjonister og dagdrivere her på HFS, i stedet for å ødelegge sinnsroen med å fundere på om enda en Aja må kjøpes inn fordi de fire man har fra før antagelig er underlegne den som mangler.
    Eller å slite seg fra tvangstanken om at det ikke går an å leve uten doble subber, eller å finne på noe smart å si i forhold til om Erin hadde et godt poeng. 😊
    Jeg må nok dessverre holde meg unna dreiebenken. Ligger en Ajajaja og venter på meg på posten og jeg skjønner bare ikke greien med en sub, men til mitt forsvar skal Erin og vennene hans få holde på uten meg 😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    86.553
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    I forlengelsen av hva man kan sysle med når man blir eldre synes jeg hifi arkeolog, som godgutten på Ski kaller/kalte seg, er tøffe greier. Andre kaller seg hifi-skredder, noe som får meg til å knise smått hysterisk hver gang videosnutten dukker opp på FB 😆

Smått kjølig på loftet, men musikk må selvfølgelig likevel spilles. Jason Isbell nådde vel ikke helt opp til gammel storhet i 2025, men nå er forsovet den listen så høy at årets utgivelse likevel er et knallbra album 😊

IMG_1316.jpeg

Registrerer at det med ujevne mellomrom dukker opp anbefalinger, bevisst og ubevisst, på AI generert musikk. Blir helt sikkert ikke mindre av det i fremtiden. Enda en grunn til å holde seg til gammel god musikk fra ungdomstiden 😊🥰

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    86.553
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Da har Foldnes Ø&B tatt steget opp i den eksklusive sfære og begynt å selge snobbevinyl. Hvis jeg får gehør fra den sleipe innehaveren, vurderer jeg å beholde Countdown to Ecstasy på grunn av nostalgiske minner med spesielt en av låtene. Jeg er usikker på om jeg får gehør hos den sleipe innehaveren hvis han finner ut at den da skal spilles på en litt sliten Rega Exact pu.

Det er forøvrig en glede å registrere at Foldnes Ø&B er på alles lepper og sentralt plassert i dagens mediabilde. Dette viser seg eksempelvis gjennom at Can’t Buy a Thrill er solgt, uten å ha vært avatert.

IMG_1529.jpeg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    42.734
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    22

Følger dæ på mye av hva man bør og ikke bør drive med i pensjonsalder blues…… men ved tvangstanker om doble sub’er blir det tverr stopp! Det BØR man ha💪🥹🎶

gismo

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    75.701
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Da har Foldnes Ø&B tatt steget opp i den eksklusive sfære og begynt å selge snobbevinyl. Hvis jeg får gehør fra den sleipe innehaveren, vurderer jeg å beholde Countdown to Ecstasy på grunn av nostalgiske minner med spesielt en av låtene. Jeg er usikker på om jeg får gehør hos den sleipe innehaveren hvis han finner ut at den da skal spilles på en litt sliten Rega Exact pu.

Det er forøvrig en glede å registrere at Foldnes Ø&B er på alles lepper og sentralt plassert i dagens mediabilde. Dette viser seg eksempelvis gjennom at Can’t Buy a Thrill er solgt, uten å ha vært avatert.

Vis vedlegget 1171688
    Only in it for the money.
    Nå begynner det virkelig å lukte gryn.

Du trenger vel ikke UHQR for å rasle fram minner om gamle flammer? 🔥 🦴😎😄

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    86.553
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    43
    Only in it for the money.
    Nå begynner det virkelig å lukte gryn.

Du trenger vel ikke UHQR for å rasle fram minner om gamle flammer? 🔥 🦴😎😄
    Kanskje ikke, men jeg trenger pengene til et rund baut D’Agostino oppsett. Jeg vil jo gjerne at minnene skal rasles frem i best mulig kvalitet. Noe annet skulle tatt seg ut 😆

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn