Welcome to the Leisuredome

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    77.895
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har jeg fjusket litt 😊 Det er veldig kjekt Ă„ ha mĂ„lene til han som laget hĂžyttalerne pĂ„ hvordan han satt dem opp i deres demorom i Grasse. NĂ„ har jeg krĂžpet litt rundt pĂ„ gulvet og finjustert etter mĂ„lene pĂ„ skissen. Et godt utgangspunkt for videre justeringer, men tenker de fĂžrst skal fĂ„ stĂ„ litt sĂ„nn og deretter sette noen tapebiter pĂ„ gulvet fĂžr eventuell finjustering. Ikke tid til det nĂ„ da jeg skal til byen og bedrive torsdagens sedvanlige toppidrett 😆

IMG_0244.jpeg

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.335
    Skal vurdere/sjekke fortlĂžpende, men forelĂžpig tenker jeg at fri luft til alle sider bĂžr kunne kompensere for lav klaring til Ăžverste hylle.
    Det er nĂždvendigvis ikke en klar entydig tanke caftein.
    Her hjemme med 2 identiske effektforsterekere er forskjell i klaring over topplokket 5,2 cm.
    Forsterkeren med mindre luft over panseret er klart varmere bare ved en enkel hÄndspÄleggelse for sjekk av varme.
    SÄ tiltak skal snarlig iverksettes ved Ä gÄ til innkjÞp av nye stag med samme Þnskede hÞyde for fri lufting.
    Det blir selvsagt en del arbeid med Ä laste ut nesten >100 kilo med komponenter, og skru fra herandre racket for sÄ pusle det hele sammen igjen.
    "Eg berre nemnar det!" ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    77.895
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er nĂždvendigvis ikke en klar entydig tanke caftein.
    Her hjemme med 2 identiske effektforsterekere er forskjell i klaring over topplokket 5,2 cm.
    Forsterkeren med mindre luft over panseret er klart varmere bare ved en enkel hÄndspÄleggelse for sjekk av varme.
    SÄ tiltak skal snarlig iverksettes ved Ä gÄ til innkjÞp av nye stag med samme Þnskede hÞyde for fri lufting.
    Det blir selvsagt en del arbeid med Ä laste ut nesten >100 kilo med komponenter, og skru fra herandre racket for sÄ pusle det hele sammen igjen.
    "Eg berre nemnar det!" ;)
    Det kan godt vĂŠre jeg mĂ„ flytte ampen opp pĂ„ topphyllen, men argumentet ditt likner litt pĂ„ at Winona Ryder og Tom Cruise er like og mĂ„ derfor behandles likt 😆

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    77.895
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    PĂ„ vei mot dagens toppidrett evenement gjennomfĂžrte jeg et lite stopp utenfor Studentsenteret. Sjeldent jeg kjĂžper sĂžlvskiver, men det er litt gĂžyalt Ă„ optimalisere pĂ„ kvalitet ift hva jeg har plass til i cd-hyllen. Johnny Cash boksen ble utgitt etter hans dĂžd og har derfor ogsĂ„ med det beste av det han gjorde med American Recordings serien. Definitivt mer enn en hyllevarmer! Den andre er Blue Note gjennom 60 Ă„r. Har tidligere skrevet at jeg har gĂ„tt den lite ĂŠrerike veien fra hard rock til hard bop, sĂ„ da mĂ„ jo denne boksen gi meg noen timer med kvalitet. To skjĂŠr i sjĂžen! Det en er at jeg trodde formatet passet fint til cd-hyllen. Det gjĂžr den jo ikke, men jeg kan late som det er vinyl og plassere den inn i jazz-avdelingen med plater. Det andre skjĂŠret er verre! Jeg registrerer at Hubbe Hankuk har sneket seg med pĂ„ et spor 😡😆

IMG_0246.jpeg
    IMG_0247.jpeg

• Laster inn

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

• Laster inn

Topp Bunn