Crosley kasser og verdensherredømme… en mis-match made in heaven… for me that is…
Ser den. Har foreløpig ikke funnet egnede kasser i heltre kirsebærCrosley kasser og verdensherredømme… en mis-match made in heaven… for me that is…
Blir med skrekkblandet fryd jeg etter hvert trykker play. Forhåpentligvis blir det levelig og jeg ikke ender opp med å føle behovet for DSP og posting av en masse grafer i tråden. Mange bokser er kult!Blir moro å følge med![]()
Hvis jeg sitter mye nede, så har jeg hørt fra konemor at vi kanskje skulle hatt et anlegg i stuen. Kanskje en taktikk du kan prøveBlir med skrekkblandet fryd jeg etter hvert trykker play. Forhåpentligvis blir det levelig og jeg ikke ender opp med å føle behovet for DSP og posting av en masse grafer i tråden. Mange bokser er kult!
Har ellers startet en prosess vedrørende å gi hORNS oppholdstillatelse i stuen. Har ikke kommet i mål enda, men det er viktig å være sterk i troen
Vis vedlegget 1119046
Kanskje det greieste at vi gjester booker inn på hotell. Det er ikke så lett å koordinere familie ut av huset med turnusen til duc999, samtidig som det skal passe for oss andre![]()
Nei, der er det jo mange datoer så får dere se når det passer for dereFørst bestemmer 999 en dato, så får andre tilpasse seg.![]()
Supert! Da har Aksdals store sønn et utgangspunkt for planleggingNei, der er det jo mange datoer så får dere se når det passer for dereJeg viser bare når jeg er hjemme
Ganske røslig den også. Nærmere 40 kg og med en størrelse som tilsier hjelp fra poden. Han har meldt sin ankomst i morgen ettermiddag, så hvis Gud er god, er alle greiene kommet opp i loftstuen i morgenBare et lite spørsmål…en ting er disse Babell‘ene dine..men hvor mye veier denne RÆL subben da? Pust og pes![]()
Nordavinden løyet, så jeg må selv bære driten opp i morgenKlarte du å bære opp platespilleren selv?Beklager oppbrukt og dårlig rega mobbing humor
![]()
Nja, blir vel stort sett samme utsikt fra lytteposisjonen, bare en etasje oppSynd du mister den gode utsikten mens du koser deg med musikk
mvh
Det er dessverre bare i østen det fungererKan du ikke sette alt på det teppe og fly det opp![]()
Godt at noen har troen! De fleste virker å ha forskuttert at dette blir en lydmessig buklandingJeg er spent på fortsettelsen. Har hørt mange fine toner på anlegg i lignende omgivelser som det du har på loftet.
Foruten bæring av tunge greier i trappen og ikke minst; et forsøk på å passere et par 90 gradere i trappen med racket uten å demontere det (bare Dolbytor som synes det er gøyaltDet er nesten som jeg misunner deg jobben karmanaMoro å styre og rigge/koble opp på en ny plass i et rom som blir et dedikert rom for lyd
Lykke til og ha en super dag
mvh
Live-streaming støttes 100% herfraBlir nok bra tenker jeg.
Har du vurdert live-streaming av prosessen?
Det skal vi bli to om!De stativene trenger jeg
sender tjeneste piken over for å plukke de opp, du kan gjerne få henne til og vaske over huset før du sender henne i retur
Vis vedlegget 1119359
Jeg setter tipper min vinner den budrunden
Ikke hvis det er snakk om bærehjelp...Jeg setter tipper min vinner den budrunden![]()