Så så, det er en helt ærlig sak at noe ønsker å betale noen hundrelapper for å småsikle etter en gammel røy på 65 år, alt mens flinkisbandet akkompagnerer fint til noe nordnorsk kvasi-poesi  Så får heller vi skikkelige mannfolk prioritere å drekke øl og ljuge om gamle dager
 Så får heller vi skikkelige mannfolk prioritere å drekke øl og ljuge om gamle dager 

Så får heller vi skikkelige mannfolk prioritere å drekke øl og ljuge om gamle dager

Kan bli like stusselig som den de østenfor folkeskikken har tradisjon for å sende til London. Jaja, skader ikke å pisse litt på engelskmennene
 Kan bli like stusselig som den de østenfor folkeskikken har tradisjon for å sende til London. Jaja, skader ikke å pisse litt på engelskmennene 

(< snikreklame for Brasil)
(< snikreklame for Brasil) Litt for mye hassle å få koblet opp, og det blir i tilfelle kun en test av de ubalanserte utgangene på DACene. Nei, testing får vente til en mulig test mellom min Ayre QB-9 DSD  Vs. Ayre QB-9 Twenty. Min kan oppgraderes til Twenty, men det koster jo selvfølgelig noen ukepenger
 Litt for mye hassle å få koblet opp, og det blir i tilfelle kun en test av de ubalanserte utgangene på DACene. Nei, testing får vente til en mulig test mellom min Ayre QB-9 DSD  Vs. Ayre QB-9 Twenty. Min kan oppgraderes til Twenty, men det koster jo selvfølgelig noen ukepenger  . Man kan tom slå seg til ro med å bare lese specs.
. Man kan tom slå seg til ro med å bare lese specs.