To kanonbra album med Neil Young starter i dag ferden mot Drotningsvik.

Massey Hall får jeg endelig i hus til noenlunde levelig pris.
Jeg er litt usikker på om jeg trenger Young Shakespeare når jeg får Massey Hall, men den ble bestilt før jeg kjøpte sistnevnte. Den ble bestilt fra iMusic i Danmark, og prismessig får det meg til å lure på om Platekompaniet skummer fløten for tiden (fremdeles er vel mest dekkende). 289kr fra iMusic og 449kr fra Platekompaniet Så hvis noen er ute etter platen er det bare å se mot Danmark
 Så hvis noen er ute etter platen er det bare å se mot Danmark 

Massey Hall får jeg endelig i hus til noenlunde levelig pris.
Jeg er litt usikker på om jeg trenger Young Shakespeare når jeg får Massey Hall, men den ble bestilt før jeg kjøpte sistnevnte. Den ble bestilt fra iMusic i Danmark, og prismessig får det meg til å lure på om Platekompaniet skummer fløten for tiden (fremdeles er vel mest dekkende). 289kr fra iMusic og 449kr fra Platekompaniet

Selv er jeg litt skeptisk til Kinks platen deres, og satser heller på flest mulig av deres egne låter på konserten (helst de gamle). Det er til en viss grad skremmende at du sliter med de bergenske tekstene, men enda verre er det kanskje at du også ryker på refrenget…….Lola, la-la-la-la-Lola
 Selv er jeg litt skeptisk til Kinks platen deres, og satser heller på flest mulig av deres egne låter på konserten (helst de gamle). Det er til en viss grad skremmende at du sliter med de bergenske tekstene, men enda verre er det kanskje at du også ryker på refrenget…….Lola, la-la-la-la-Lola 

Fest uten minst salongberuselse er som kjent tilgjort moro
 Fest uten minst salongberuselse er som kjent tilgjort moro 

Er vel bare å starte dagen med en neipa så er verden i vater igjen og hode passe pakket inn i bomull
 Er vel bare å starte dagen med en neipa så er verden i vater igjen og hode passe pakket inn i bomull