Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Prøv en god whisky. Det pleier å funke her ute i tkr Towers. Når jeg tenker meg om, behøver den ikke engang å være spesielt god. Det er bare mengden og alkoholkonsentrasjonen som teller.

    Mvh 😃
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.904
    Antall liker
    19.799
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Du får vel forsøke et nummer fra denne, f.eks. "Got To Keep Moving".
    Om ikke foten vipper, ring omgående til legen, for da er det noe seriøst feil (kan være farligt) 😁

    Theessink.jpg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Prøv en god whisky. Det pleier å funke her ute i tkr Towers. Når jeg tenker meg om, behøver den ikke engang å være spesielt god. Det er bare mengden og alkoholkonsentrasjonen som teller.

    Mvh 😃
    Hmmm, en god ide, men jeg ser først om det fungerer med dårlig whisky 😃
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du får vel forsøke et nummer fra denne, f.eks. "Got To Keep Moving".
    Om ikke foten vipper, ring omgående til legen, for da er det noe seriøst feil (kan være farligt) 😁

    Vis vedlegget 716952
    Jøje meg, her strømmer det på med gode tips 😃 Den der har jeg faktisk i hyllene. Må med skam melde at jeg ikke husker den. Kanskje jeg ikke en gang har spilt den 🤔 Da noterer jeg den på blå resept, men skal først iverksette Dr. Karmanas egen resept 😃
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Ser at det går bedre nå, men til en annen gang :
    1) Gå minst ei mil med din imaginære hund.
    2)Vær sikker på at du har stelt pent med kjerringa, og ingenting skurrer.
    3)Jekk ei Lagunitas IPA og
    4)-kjør på med Johnny Winters Rock'n Roll Hoochie Coo.
    Hvis det da ikke er godfot, da er det alvor på ferde, og du bør du dra og teste deg.

    Leste litt fra dine foregående poster.
    Tenkte så litt på en Hemingway-roman,
    og at tittelen kanskje passer like godt på tråden din.
    Fortsatt god helg! 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ser at det går bedre nå, men til en annen gang :
    1) Gå minst ei mil med din imaginære hund.
    2)Vær sikker på at du har stelt pent med kjerringa, og ingenting skurrer.
    3)Jekk ei Lagunitas IPA og
    4)-kjør på med Johnny Winters Rock'n Roll Hoochie Coo.
    Hvis det da ikke er godfot, da er det alvor på ferde, og du bør du dra og teste deg.

    Leste litt fra dine foregående poster.
    Tenkte så litt på en Hemingway-roman,
    og at tittelen kanskje passer like godt på tråden din.
    Fortsatt god helg! 😊
    Skal ha kokeboken i bakhodet neste gang 😄

    Jeg har vel pløyet gjennom de fleste av Hemingway romanene (begynner å bli lenge siden). Litt sånn etter dårlig husk, men ikke verre enn at du tildeles kraftig smekk på pung 😡 Det er vel liten tvil om at du tenker på, Den gamle mannen og havet. Forøvrig atskillig bedre enn at, Klokkene ringer for (m)deg. Relatert til det som leses på HFS for tiden og vi fortsetter med rørforsterkere enda noen år, Den ene mot de mange. Det som kanskje passer enda bedre enn det du tenkte på er vel, Farvel til våpnene. Men, min favorittbok med mannen burde selvfølgelig vært i trådtittelen, Og solen går sin gang. Kanskje ikke like intuitivt, men jeg er selvfølgelig en aficionado i alt jeg gjør 🤪😄
     

    Sevald

    Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Innlegg
    6.952
    Antall liker
    16.462
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Har forsøkt med et par forskjellige øl, men får ikke musikken til å svinge helt. Hverken lyden eller musikken fungerer. Har forsøkt Rainmakers, men ikke pokker om foten begynte å gå. Nå er jo ikke lyden allverden på deres andre og tredje album, men likevel. Har også forsøkt Steely Dan sin doble Greatest Hits, og det fungerer heller ikke, hvilket i og for seg kan betraktes som et sunnhetstegn. Her må det tenkes før neste plate snurres i gang 🤔

    Vis vedlegget 716946
    Da er det bare til å gå rett på brennevinet. Da svinger det meste🤓 God helg😀
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Skal ha kokeboken i bakhodet neste gang 😄

    Jeg har vel pløyet gjennom de fleste av Hemingway romanene (begynner å bli lenge siden). Litt sånn etter dårlig husk, men ikke verre enn at du tildeles kraftig smekk på pung 😡 Det er vel liten tvil om at du tenker på, Den gamle mannen og havet. Forøvrig atskillig bedre enn at, Klokkene ringer for (m)deg. Relatert til det som leses på HFS for tiden og vi fortsetter med rørforsterkere enda noen år, Den ene mot de mange. Det som kanskje passer enda bedre enn det du tenkte på er vel, Farvel til våpnene. Men, min favorittbok med mannen burde selvfølgelig vært i trådtittelen, Og solen går sin gang. Kanskje ikke like intuitivt, men jeg er selvfølgelig en aficionado i alt jeg gjør 🤪😄
    Godt å se at du ikke er helt borte mht Hemingway. 👍
    Da jeg var i tjueåra var jeg såpass opphengt at jeg reiste både til SanSebastian og Pamplona. I San Sebastian har jeg vært flere ganger senere, men San Fermin i P. holdt med en gang. Fortalte aldri mor om den turen. 🙊

    Angående titler, så har vi jo også "Death in The Afternoon" , som ikke er en roman men mer en slags introduksjon til Tyrefekting. Uten sammenligning, selvsagt!
    "A Moveable Feast", tangerer kanskje Welcome to The Leisuredome. 😊
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.634
    Antall liker
    4.245
    Sted
    Bartistan
    Har forsøkt med et par forskjellige øl, men får ikke musikken til å svinge helt. Hverken lyden eller musikken fungerer. Har forsøkt Rainmakers, men ikke pokker om foten begynte å gå. Nå er jo ikke lyden allverden på deres andre og tredje album, men likevel.
    Hva i all verden er det du svimer om? 3.skiva låter da best og feitest av dem alle :love:
    Men noen dager er det bare sånn at ingenting låter bra, ingenting får fart på foten.
    For egen del har jeg forlengst regna ut at det er jeg sjøl som er problemet hver eneste gang :oops:
    God bedring!
     

    skranglefant

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.11.2015
    Innlegg
    2.634
    Antall liker
    4.245
    Sted
    Bartistan
    ... men siden dette har blitt litt Jazz-Loftet så drister jeg meg til å peke på sylfersk Bartistanjazz som tilogmed jeg finner dugelig herogder.

    Den bruker tett på 4 minutter på å komme skikkelig igang, men dette låter jo griiisefett her i skranglecasa :cool:

     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hva i all verden er det du svimer om? 3.skiva låter da best og feitest av dem alle :love:
    Men noen dager er det bare sånn at ingenting låter bra, ingenting får fart på foten.
    For egen del har jeg forlengst regna ut at det er jeg sjøl som er problemet hver eneste gang :oops:
    God bedring!
    Ja, at problemet lå mellom mine ører og ikke i anlegget er nok helt sikkert......like sikkert som at tredje platen til Rainmakers ikke er deres beste, selv om den selvfølgelig er bra 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    ... men siden dette har blitt litt Jazz-Loftet så drister jeg meg til å peke på sylfersk Bartistanjazz som tilogmed jeg finner dugelig herogder.

    Den bruker tett på 4 minutter på å komme skikkelig igang, men dette låter jo griiisefett her i skranglecasa :cool:

    Gubbevaremegvel! Nei, her nøyer vi oss med Frankie’s Pleasuredome eller trådens Leisuredome 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kan rapportere at a-ha hadde rett. Masse fint vær i Bergen for tiden, men kjølig. Da er det irriterende at det som oftest er overskyet på dagtid, mens solen brøler fra skyfri himmel på ettermiddagen og kvelden. Den forbanna solen skinner derfor alltid på TVen 😡😃

    Kan ellers rapportere at Tobin Sprout med bakgrunn fra Guided by Voices er ute med et anstendig album.

    4BCC24FA-8440-4DBC-9AFF-71552A64B979.jpeg


    Ser at Tom Jones har fått masse skryt for albumet han er ute med nå. Kan ikke annet enn å la meg imponere over vitaliteten til mannen, men han har alltid hatt en irriterende stemme og den har han beholdt på sitt eget irriterende vis 😃
     

    sundkoien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.01.2007
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    4.128
    Sted
    Kirkenær
    Torget vurderinger
    2
    Kan rapportere at a-ha hadde rett. Masse fint vær i Bergen for tiden, men kjølig. Da er det irriterende at det som oftest er overskyet på dagtid, mens solen brøler fra skyfri himmel på ettermiddagen og kvelden. Den forbanna solen skinner derfor alltid på TVen 😡😃

    Kan ellers rapportere at Tobin Sprout med bakgrunn fra Guided by Voices er ute med et anstendig album.

    Vis vedlegget 717854

    Ser at Tom Jones har fått masse skryt for albumet han er ute med nå. Kan ikke annet enn å la meg imponere over vitaliteten til mannen, men han har alltid hatt en irriterende stemme og den har han beholdt på sitt eget irriterende vis 😃
    Håper for damenes skyld at vitaliteten er litt på vikende. Ellers er hans bedre halvdel sikkert glad for avlastningen..
    M
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du verden, en bergenser som forbanner sola. Nå har jeg sett det også!
    Da jeg bodde der i to mørke år, så jublet jeg hver gang sola skinte, selv på steder som aldri skulle ha sett den.
    Jeg forbanner da slett ikke solen, jeg ønsker bare å kontrollere når den skal skinne 🤪
     

    The Gunner

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.05.2010
    Innlegg
    9.915
    Antall liker
    17.104
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Jeg forbanner da slett ikke solen, jeg ønsker bare å kontrollere når den skal skinne 🤪
    Verdensherredømme og kontrollere sola. Skulle kanskje ha startet på prosjektene før du ble pensjonist? Men det er vel aldri for sent. Stå på, min gode mann! (y)
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.523
    Antall liker
    6.654
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Det går fint å finne en TV som plages lite av at solen skinner inn. Er usikker på om slikt er lagervare i Bergen. Muligens liten etterspørsel....
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.310
    Antall liker
    16.930
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Håper for damenes skyld at vitaliteten er litt på vikende. Ellers er hans bedre halvdel sikkert glad for avlastningen..
    M
    Og så mange flaue vitser og gåter med han og dette som tema, som:
    Hva er 40 meter langt og kliss vått?
    Jo, første rad på en Tom Jones konsert.
    osv:confused:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Verdensherredømme og kontrollere sola. Skulle kanskje ha startet på prosjektene før du ble pensjonist? Men det er vel aldri for sent. Stå på, min gode mann! (y)
    Jeg er en nøysom mann med en asketisk livsstil. Jeg har derfor aldri hatt verdensherredømme som mål, kun økonomisk verdensherredømme. Gud skapte jo verden på en liten uke, så jeg føler jeg fremdeles har godt med tid til rådighet 😊
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.467
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Jeg tror at både hørsel og lydkvalitet på anlegget har dalt siden Karan og Miles III regjerte.
    Det er noe eget med kraftverk kombinert med høyttalere som spiller med livet som innsats. 💪😁
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.243
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg tror at både hørsel og lydkvalitet på anlegget har dalt siden Karan og Miles III regjerte.
    Det er noe eget med kraftverk kombinert med høyttalere som spiller med livet som innsats. 💪😁
    Hehe, du får svinge innom Bergen med fartsvidunderet for kjernefamilier, og sjekke selv 😊
    Hørselen min blir bare bedre og bedre med årene, så jeg finner ingen grunn til å få den sjekket 🤪😄
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn