Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jacobs er vel daglighandelens svar på HiFi’ns OHC;)
    Hehe, men skjønner ikke hvorfor så mange har et horn i siden til OHC. Bodde ett år i Tiggerstaden for noen år siden. Var innom butikken og kjøpte et par greier (langt fra øverste hylle), og synes alltid de var hyggelig og imøtekommende. Greit nok, alltid litt svada om hvilke tweaks jeg burde kjøpe, men ikke mer pushy enn at de skjønte hva nei takk betyr :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kukjen er funnet frem og loddet er kastet......eller noe sånt :D

AEFDE8E6-ACF0-45C7-A571-957699A7E75D.jpg

Stones kveld i fortreffelig ensomhet. Fem dager i Bulgaria med folk rundt meg hele dagen og kvelden gjør at litt alenetid er riktig så fint :)

75CC39C6-8E08-4C33-8768-A0ED79A9054F.jpg

Katta bryr seg katta om Stones.

7C557EB7-30AE-4A38-80C4-8712B9991FDB.jpg

Hentet et par gamle Hundertwasser bilder i dag som har fått ny ramme og passepartout. Ser jeg har bommet kraftig på fargen på passepartoutet, så her blir det ompuss :mad:

AC17FD7C-7CC9-403A-8DC8-D4045C26363C.jpg

Her er et par bilder av dagens byttefangst. Noens ræl er som kjent andres gull. Forsøker som oftest å bytte i nyere ting og helst med kvalitetspressing. Bruce Springsteen fikk jeg av Evo da han var på besøk. Nå byttet og forhåpentligvis i bedre pressing. Springsteen er det egentlig 30 år siden jeg brydde meg om, men den siste virker å være bra :) sett bort fra symfonigreiene han har lagt til :mad: Ramones er selvfølgelig alltid gøyal å høre på. Punkens Beatles. Jeff Lynne er vel de pompøses Beatles. Easter med Patti Smith har vært et hull i min lille samling. Går bare ikke an! Artic Monkeys liker både min sønn og jeg. Ingenting er bedre enn det :) Kanskje ikke bautaen i AC/DC sin katalog, men AC/DC er AC/DC :)

FFC3417B-BCFA-4EA9-B78B-DFA677BC7EA8.jpg

Forsøker alltid å krydre med litt jazz. Steps Ahead skal jo være bra greier, uten at jeg har hørt det før. En tjommi hadde fot for Herr Ritenour på 70-tallet, selv var jeg milevis fra å ha føling med den foten. Et samlealbum må jo være det rette når jeg skal forsøke igjen. Et samlealbum med Black Sabbath kan jo selvfølgelig aldri bli feil. Skiven med Boomtown Rats er for meg en av de få musikalske øyeblikk Sir Bob kan være stolt av, og da veldig stolt. Beat Farmers er en gøyal gjeng og ble dradd med mest på impuls. Springsteen platen er en jeg ikke hørte så mye på i hine hårde dager. Et gjenhør for et par uker siden gjorde det klart for meg hvor utrolig feil det var :)

E5C6BB01-2FAC-43E6-B2E4-0DEEC00FCB19.jpg

Sist redigert:

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.779
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    man er ikke så voldsomt smart når man kjøper til en million kr hektoen på jacobs heller, hvorav 2/3 er skall.
    Hmf, har bare handlet et par ganger på Jacobs (den som ligger et eller annet sted oppfor, Fosse). Det er jo en strålende butikk, men med priser som tilsier at man SKAL forvente kvalitet!
    VG publiserer av og til mattester, med sk eksperter og lærde i panelet. Varer fra Jacobs er seff dyrest, men kommer sjeldent best ut. Det gjaldt smør og pinnekjøtt så vidt jeg husker. Sikkert tilfeldig. For som med haifai vet vi jo at det dyeste er det beste! :p
    Men bra og viktig at slike butikker finnes, ikke bare dølle butikkjeder..

feiga ut med kun nok jacobskrabbe til et start kit på to skiver til hver.
    resten av kvelden dedikeres reker fra meny.
    far holder tross alt på å spare til micro seiki clamp!

IMG_0732.jpg

Figge

Generalkonsul OVK i Svealand
    Ble medlem
    20.11.2004
    Antall liker
    6.323
    Sted
    Stockholm/Västerås
    Torget vurderinger
    2
    man er ikke så voldsomt smart når man kjøper til en million kr hektoen på jacobs heller, hvorav 2/3 er skall.
    Hmf, har bare handlet et par ganger på Jacobs (den som ligger et eller annet sted oppfor, Fosse). Det er jo en strålende butikk, men med priser som tilsier at man SKAL forvente kvalitet!
    VG publiserer av og til mattester, med sk eksperter og lærde i panelet. Varer fra Jacobs er seff dyrest, men kommer sjeldent best ut. Det gjaldt smør og pinnekjøtt så vidt jeg husker. Sikkert tilfeldig. For som med haifai vet vi jo at det dyeste er det beste! :p
    Men bra og viktig at slike butikker finnes, ikke bare dølle butikkjeder..

feiga ut med kun nok jacobskrabbe til et start kit på to skiver til hver.
    resten av kvelden dedikeres reker fra meny.
    far holder tross alt på å spare til micro seiki clamp!

Vis vedlegget 545986
    Ingen hemgjord aioli? Skam på så fina räkor.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.779
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    hvorfor føkke opp en så fin råvare med fet grisefor?
    jeg og dattera mi liker hverken aioli eller vanlig majones når rekene holder en visst kvalitet, så da ville konemor heller sitte i sola enn å røre sammen, hun nøyde seg med ferdigboks på et par skiver for smakvariasjonens skyld.
    gode reker skal nytes så minimalistisk som mulig, imo.
    et tynt lag smør/magarin, litt sitton og pepper, that's it.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da var det offisielt. Acoustic Tuning er blitt forhandler av La Rosita i Skandinavia :)

https://www.larosita.fr/en-dealers

La Rosita kan jo da ikke være et skudd helt i blinde :D Frode er jo ikke akkurat den som har ræl i porteføljen sin :) Blir spennende å se hva som skjer fremover. Jeg må vel etter hvert få satt opp en venneside på HFS :)

La Rosita har nylig hatt fotograf innom så forhåpentligvis blir sidene snart oppdatert og mer freshe. Denne godgutten er som kjent på vei (i en mer Johnny Cash approbert farge).

8890CD7A-0913-4F7F-B8AB-EA65077151D0.jpg
    D0ABD577-616F-4ACA-8F45-FCA41BCB4B69.jpg

Sikkert ikke den mest uefne matchen :)

F18EBE2D-BEBB-4367-A255-E8FB74ED55E3.jpeg

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Tre par allerede i landet, på grensa til "vanlige" da.. :). Gratulerer til Frode, en trivelig aktør, som sikkert evner selge noen fler.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.779
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    kan nesten se på de høyttalerne at de spiller bra.
    i alle fall etter min smak.
    gjelder også lillebror la montespan.

M

medlem215396

Gjest
    Sjenerøst av deg å avsløre nytt forhandlerskap 😊
    Jeg følger med. Var tilstede ved Jazzaftenen hos AT forleden (sitter bakerst til venstre, uten bart, men me brilla).
    Sist, men ikke minst, mitt nyeste bidrag til musikken er levert av Focal 👍

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tre par allerede i landet, på grensa til "vanlige" da.. :). Gratulerer til Frode, en trivelig aktør, som sikkert evner selge noen fler.
    Uten at Frode er en trivilig kar som sikkert evner å selge noen fler, bommer du fullstendig :cool::D Det er ingen av dem i landet foreløpig, og det må jo være uvanlig å være på fornavn med alle som får disse høyttalerne i Norge ;)

• Liker
    Reaksjoner: HCS

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sjenerøst av deg å avsløre nytt forhandlerskap ??????
    Jeg følger med. Var tilstede ved Jazzaftenen hos AT forleden (sitter bakerst til venstre, uten bart, men me brilla).
    Sist, men ikke minst, mitt nyeste bidrag til musikken er levert av Focal ??????

Ja, jeg er godheten selv ;)

Se der ja, en konsentrert linselus på bakerste benk :D Da har vi altså begge gått for en fransk åpning. Finnes sikkert verre ting enn det :) Blir spennende å se hvilken modell som kommer i hus.

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Uten at Frode er en trivilig kar som sikkert evner å selge noen fler, bommer du fullstendig :cool::D Det er ingen av dem i landet foreløpig, og det må jo være uvanlig å være på fornavn med alle som får disse høyttalerne i Norge ;)
    Tre ganger så mange som mine... Men kan vel ikke beskylde deg for å være tungt inne på masse-konsum markedet.. Ihvertfall ikke på høyttalere ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Tre ganger så mange som mine... Men kan vel ikke beskylde deg for å være tungt inne på masse-konsum markedet.. Ihvertfall ikke på høyttalere ;)
    Det eneste jeg har av haifai som passer noenlunde inn i kategorien masse-konsum må være platevaskeren. Kanskje derfor jeg ikke kommer igang med å bruke den ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    RIAAen lager ulyder og service på Karan-ampen blir høyere enn hva jeg håpet på :mad: Jaja, er vel ingen som har lurt meg og sagt det er en billig hobby :D

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    32.670
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    RIAAen lager ulyder og service på Karan-ampen blir høyere enn hva jeg håpet på :mad: Jaja, er vel ingen som har lurt meg og sagt det er en billig hobby :D
    Auda....Du har jo innbyttere for Karanene, så det er bare penger, men det var verre med den RIAAen....Et typisk tilfelle av dobbelttilfellenes mystikk, som Professor Krogh ved Indremedisin II (store dyr) kalte det: Fikk du først ett tilfelle av en sykdom, fikk du tilfelle # 2 straks etterpå. :(

Mvh

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.445
    Auda....Du har jo innbyttere for Karanene, så det er bare penger, men det var verre med den RIAAen....Et typisk tilfelle av dobbelttilfellenes mystikk, som Professor Krogh ved Indremedisin II (store dyr) kalte det: Fikk du først ett tilfelle av en sykdom, fikk du tilfelle # 2 straks etterpå.

Mvh
    Jo, slik er det jo. Men, andre har vært verre ute? Hvem fikk mus i kirkeorgelet, og opplevde at et av de viktigste instrumentene om bord hadde streiket?
    Mvh
    JMK

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    32.670
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Auda....Du har jo innbyttere for Karanene, så det er bare penger, men det var verre med den RIAAen....Et typisk tilfelle av dobbelttilfellenes mystikk, som Professor Krogh ved Indremedisin II (store dyr) kalte det: Fikk du først ett tilfelle av en sykdom, fikk du tilfelle # 2 straks etterpå.

Mvh
    Jo, slik er det jo. Men, andre har vært verre ute? Hvem fikk mus i kirkeorgelet, og opplevde at et av de viktigste instrumentene om bord hadde streiket?
    Mvh
    JMK
    Føler jo med mannen, da, men det ville ikke forundre meg om han allerede har funnet en erstatning for RIAAen sin og er underveis for å hente den as we speak. :)

mvh

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Mvh
    Mvh
    JMK
    Sliter litt med hvem dette var. Det er heldigvis få forunt å få seg mus og kjenne at instrumentet streiker ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Auda....Du har jo innbyttere for Karanene, så det er bare penger, men det var verre med den RIAAen....Et typisk tilfelle av dobbelttilfellenes mystikk, som Professor Krogh ved Indremedisin II (store dyr) kalte det: Fikk du først ett tilfelle av en sykdom, fikk du tilfelle # 2 straks etterpå. :(

Mvh

Mvh
    Mvh
    JMK
    Føler jo med mannen, da, men det ville ikke forundre meg om han allerede har funnet en erstatning for RIAAen sin og er underveis for å hente den as we speak. :)

mvh
    Ja, en ulykke kommer sjelden alene :mad:

Jeg er ikke så bekymret for RIAAen egentlig. Jeg har lenge ventet på å få ny Aura RIAA i svart chassis (det var dealen da jeg kjøpte den sølvfarget). Nå ser det ut som den kommer neste uke. Satser på det løser seg da :)

Du har forresten helt rett. Kjøpte meg et brukt billig-RIAA i går som skal hentes i dag :D Da kan jeg fortsatt snurre plater, og min sønn får seg et "nytt" RIAA når min nye svarte fra Aura kommer :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Verden går fremover med RIAA :) mens diskusjoner med Karan i Nederland angående hvem og hvordan fikse ampen i beste fall er frustrerende :mad:

Testet kontaktproblemene på min Aura DAC med min sønn sin kjipa-RIAA. Den er så lett at jeg måtte lukke utedøren da jeg var redd den skulle blåse vekk i vinden ;) Måtte plassere den sideveis da den ellers vippet opp av tyngden på kablene ;) Låt ikke bra, men det var i hvert fall tyst.

8D785927-098C-4170-B33C-06DF25BB862A.jpg

I dag hentet jeg den nye gamle RIAAen jeg har kjøpt. Ikke store karen, men tyngdemessig gir den et helt annet kvalitetsinntrykk enn NADen til min sønn. Lydmessig funkler det ikke, men atskillig bedre enn med NADen. Har stilt den inn på 10 ohm, og forhåpentligvis låter det enda litt bedre nå jeg skifter til 100 ohm :)

A0D24DE7-0C4C-43BF-9D9D-19CAF816DF6C.jpg

Neste uke er forhåpentligvis tilbake til normalen med ny Aura i nytt chassis :)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    32.670
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Jeg ville absolutt anbefale at du prøver 100 Ohm. Kjenner knapt noen MC som trives med så lav impedansloading som 10 Ohm. Selv Audio Note Io låter best på 50-100 Ohm

mvh

Edit: Googlet litt, og Denon DL 103 R ser ut til å ha en høyere utgangsimpedans enn normalt, den skal ligge på 40 Ohm. Da kan det godt hende at du får enda bedre resultater ved å kjøre loading opp til 1 kOhm

Sist redigert:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg ville absolutt anbefale at du prøver 100 Ohm. Kjenner knapt noen MC som trives med så lav impedansloading som 10 Ohm. Selv Audio Note Io låter best på 50-100 Ohm

mvh

Edit: Googlet litt, og Denon DL 103 R ser ut til å ha en høyere utgangsimpedans enn normalt, den skal ligge på 40 Ohm. Da kan det godt hende at du får enda bedre resultater ved å kjøre loading opp til 1 kOhm
    Takk for nyttig tips, Tønnes! Da har jeg ikke bare en, men to muligheter til å forbedre lyden :)

tkr

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Antall liker
    32.670
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2

mvh

Takk for nyttig tips, Tønnes! Da har jeg ikke bare en, men to muligheter til å forbedre lyden :)
    Bare hyggelig. Det skal antakelig ikke så mye til for å forbedre lyden fra en 10 Ohms loading. Det hadde ikke forundret meg om det høres litt ullent ut hos deg akkurat nå. :rolleyes:

mvh

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.445
    Sliter litt med hvem dette var. Det er heldigvis få forunt å få seg mus og kjenne at instrumentet streiker
    Dette kan vel til nød oppfattes som ungdommens hang til motangrep er det beste forsvar.
    Men, man bør da kjenne sine Bedre sent enn alvor sketsjer andre halvdel av 70 tallet? Trodde nesten alle gjorde det?
    Mvh
    JMK

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Sliter litt med hvem dette var. Det er heldigvis få forunt å få seg mus og kjenne at instrumentet streiker
    Dette kan vel til nød oppfattes som ungdommens hang til motangrep er det beste forsvar.
    Men, man bør da kjenne sine Bedre sent enn alvor sketsjer andre halvdel av 70 tallet? Trodde nesten alle gjorde det?
    Mvh
    JMK
    Hehe, gjennom å kjenne deg, slo det meg faktisk at dette kanskje var noe fra disse herrene :D Det hjelper forsovet ikke meg så mye. Du er nok medlem av en sæærdeles liten og eksklusiv gruppe som kan sketsjene fra de gjeldene herrer på rams ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Da har jeg flyttet til 1K ohm på RIAAen. Opplever at det gav klarere lyd :)

Fikk akkurat en link av La Rosita fra München-messen. Slike opptak er som oftest så som så, men et stykke ut i videoen er det tydelig at AV Showsroom også likte hva de hørte. Blir bra :)

Det blir tidlig lalling i dag. Poden og jeg står opp i natt og kjører på harrytur til Svinesund. Har lagt inn en overnatting i Fredrikstad. Blir bra med litt ølling og alenetid med den unge lovende :)

D553BE67-AB30-4A34-A4F6-0D3F8ACF1C83.jpg

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.779
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    er det ikke lettere for dere å dra på harrytur til newcastle?
    husker jeg og gunner satt på studentsenteret og kjedet oss i 93 en gang.
    dro ned på kaia og hoppet på newcastlebåten på måfå, gadd ikke en gang å dra hjem til fantoft for å hente klær og tannbørste først.
    havnet etter hvert på fylla i london noen dager før vi oppdaget at studielånet egentlig bare holdt til husleie og mat.
    det var rocknroll.
    den gangen hadde vi midianlegg fra jvc og sony.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    dro ned på kaia og hoppet på newcastlebåten på måfå, gadd ikke en gang å dra hjem til fantoft for å hente klær og tannbørste først.
    havnet etter hvert på fylla i london noen dager før vi oppdaget at studielånet egentlig bare holdt til husleie og mat.
    det var rocknroll.
    Hehe, spontant etter innfallsmetoden kan helt klart skape legendariske opplevelser :D Må innrømme at jeg etter hvert er blitt så makelig at det blir litt for mye planlegging i forkant. Eller forresten, skal en tur til Korsika om et par uker. Vi bestilte fly på innfallsmetoden for noen uker siden, og i går måtte kona tvinge meg til å booke overnatting. Eller forresten, det handler bare om latskap ;)

Begynner å bli en stund siden du hadde kontroll på Bergen. Tror det er lenge siden Englandsbåten «la inn årene» :)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.779
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    samma her.
    nå bookes alt på forhånd, ingenting overlates til tilfeldighetene.
    går ikke av et fly uten at jeg vet at det står noen med skilt med navnet mitt på i ankomsthallen.

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.445
    Hehe, gjennom å kjenne deg, slo det meg faktisk at dette kanskje var noe fra disse herrene Det hjelper forsovet ikke meg så mye. Du er nok medlem av en sæærdeles liten og eksklusiv gruppe som kan sketsjene fra de gjeldene herrer på rams
    De mener ikke ramssopp? I så fall kan jeg den ikke, men jeg kan en rekke andre arter. Slik som statstjenestemannskantarellen. Meg om det.
    Mvh
    JMK

E. Largo

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Antall liker
    19.828
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    det var rocknroll.
    Hehe, spontant etter innfallsmetoden kan helt klart skape legendariske opplevelser :D Må innrømme at jeg etter hvert er blitt så makelig at det blir litt for mye planlegging i forkant. Eller forresten, skal en tur til Korsika om et par uker. Vi bestilte fly på innfallsmetoden for noen uker siden, og i går måtte kona tvinge meg til å booke overnatting. Eller forresten, det handler bare om latskap ;)

Begynner å bli en stund siden du hadde kontroll på Bergen. Tror det er lenge siden Englandsbåten «la inn årene» :)
    Her står det verre til. Fruen tar seg av all booking. Erfaring har lært meg at så lenge hun er fornøyd så blir det en hyggeligere ferie for meg også ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    det var rocknroll.

Her står det verre til. Fruen tar seg av all booking. Erfaring har lært meg at så lenge hun er fornøyd så blir det en hyggeligere ferie for meg også ;)
    En ikke fornøyd kone på ferie er som å spille russisk roulette meg eget velvære :D

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Tipper poenget er tid med poden, du er en bevisst far :). Såklart ting skjer, lik det I Hilversum, men tiltro og tid har du alltid gitt han. Veldig bra :). At han muligens må kjøre bortover i den sorte gubbebilen blir bare en mindre detalj, god tur :)

jorwed_

Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Antall liker
    19.146
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Dokkar får fløyte når dokkar kjører forbi Tusenfryd, så skal eg hilse tilbake!
    (På hjemturen da antageligvis, siden dokkar sikkart har kjørt forbi allerede :)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dokkar får fløyte når dokkar kjører forbi Tusenfryd, så skal eg hilse tilbake!
    (På hjemturen da antageligvis, siden dokkar sikkart har kjørt forbi allerede :)
    Satser på Drøbak-Drammen i morgen, ellers så skulle jeg skremt alle ungene med bilhornet mitt ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har sovet to timer i natt, men Ole Lukkøye har likevel ikke meldt sin ankomst. Harrytur er akkurat så harry som fryktet, foruten stor stas å tilbringe tid med poden. Nordbysenteret er å betrakte som en antropologisk reise til mongoland. Poden har allerede sovnet, mulig det har noe å gjøre med introduksjonen til Fernet Branca :D

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Endelig hjemme! Blir en lang biltur når man oppdager at Hardangerbroen er stengt :mad:

Veldig kjekk helg likevel! Har vel spart noen hundrelapper på harryhandel og brukt rundt tre tusen på selve turen ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.274
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Med internkablingen på Dynavector-armen min friskt i minne, var jeg begynte å lure på om mine nåværende problemer handlet om mer enn bare inngangen på RIAAen. Etter at den lille vorten er kommet i hus er skuldrene senket :)

CF042127-32FF-4212-AE87-A85E5788A0C1.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn