Trøst deg med det duJævla og femi du er a
O
Hvis man er trygg på egen seksualitet kan man bruke slike platematter, og trenger heller ikke bytte plexispillere i svarte kompakte plattformer![]()
O
Får vel da heller nøye meg med å glede meg på dine vegne
Trøst deg med det duJævla og femi du er a
O
Hvis man er trygg på egen seksualitet kan man bruke slike platematter, og trenger heller ikke bytte plexispillere i svarte kompakte plattformer![]()
O
Er jo min måte å vise hensyn over din personlige helse på dette,uten min bytte ratio hadde du blitt en fet gammel gubbeTrøst deg med det duJævla og femi du er a
O
O
Får vel da heller nøye meg med å glede meg på dine vegneHar forresten blitt helt utslitt av å glede meg på dine vegne de siste årene
![]()
Dette ER noe helt annet!Nedgradere i det hele tatt, er helt håpløst.
Man blir bare frustrert og lei.
Nesten bedre å selge og begynne med noe annet.
Synns jeg ser deg fly rundt sånn^^
Her er både estetikk og mosjon ivaretatt.
Underlig at dette ikke er mer utbredt...
Mye mer relevant enn ponnier og liksom ridehesterHvordan går det med The Kiss?
Tenkte ponnier og hester er for spesielt interesserteMye mer relevant enn ponnier og liksom ridehesterHvordan går det med The Kiss?
The Kiss???
gismo
Det ble vel vurdert krigsrett men han var ikke alene. Allerede i desember 39 kom det klare signaler til regjeringen ad diplomatiske veier (bla svenske diplomater som kilder) om at tyskerene hadde konkrete planer om å angripe Norge. Beklager avsporingen men det var jo 9. April, ikke en hvilken som helst dag.I anledning dagen, 9 april, den største tåkefyrsten av de alleDet siste året har jaggu ikke trønderne trengt hjelp for å røre til eget omdømme. Nesten slik at vi bergensere nå kan lære litt om hvordan man roter det til på utsiden av banen. RBK er snart like lite folkelige som tåkefyrsten i APBrann klarer jo ikke å fikse gullet selv, men med hjelp fra en Haugesunder så burde gullet være i boksHva lurer jeg på i dag (foruten at Brann ligger foran Rosenborg på tabellen, noe som pleier å holde til seriegull). Føler meg fristet til å legge min Bricasti M1 DAC ut for salg. Jeg har lenge spilt, og vil nok en god stund fremover mest fokusere på vinylavspilling. Kan vel da, som mange skriver i lignende situasjon, være greit at noen andre får glede av Bricastien (noe som egentlig betyr at jeg ønsker meg en masse penger for den), og jeg i mellomtiden kjøper meg en rimeligere DAC. Hmmmm![]()
![]()
![]()
https://snl.no/Halvdan_Koht . Dessverre ser ikke lærdom til å ha gått inn, uansett parti, nå om dagen. Men ja, idioten fra wiki, burde vært stilt for krigsrett for dårskap og unnfallenhet. Mener nå jeg. Uten smilyes.
Du er så god og velmenende at ord blir fattigEr jo min måte å vise hensyn over din personlige helse på dette,uten min bytte ratio hadde du blitt en fet gammel gubbeTrøst deg med det du
O
Får vel da heller nøye meg med å glede meg på dine vegneHar forresten blitt helt utslitt av å glede meg på dine vegne de siste årene
![]()
O
hva i alle dager er det dere sitter og youtuber på, gutter
Hvordan går det med The Kiss?
John Atkinson var vel ikke like imponert i målingsdelen av testen. Så de i tillegg fikk veldig god omtale i den engelske haifai-blekken du leserThe Kiss har ikke vi noe greie på.
Beklager avsporingen. Hadde ingen aning om at jeg skulle få (slik) respons.
Anmelderen i Stereophile plasserer The Kiss blandt verdens beste høyttalere, så da så.
https://www.stereophile.com/floorloudspeakers/vienna_acoustics_klimt_the_kiss_loudspeaker/index.html
hva i alle dager er det dere sitter og youtuber på, gutter
Et betimelig spørsmål! Det er ille nok å tilbringe for mye tid på HFS, men hvis dette i tillegg reflekterer Youtube surfingen til gutta.....![]()
den er nok litt for bling for megDu er så god og velmenende at ord blir fattigEr jo min måte å vise hensyn over din personlige helse på dette,uten min bytte ratio hadde du blitt en fet gammel gubbeTrøst deg med det du
O
![]()
O
Så forresten at Roald la ut en SME V i svart og gull. Den burde jo passe for deg som leflet med det royale en stund, men det var kanskje den som sto på spilleren?
Hos meg er det lengre avstand i mellom høyttalerne enn mellom høyttaler og lytteposisjon.Hvordan går det med The Kiss?
Ikke så mye mer å rapportere. Står og spiller der jeg «slengte» dem fra meg. Blir vel litt sammenligning med Bird 2 og litt bedre arbeidsbetingelse i avstand mellom høyttalerne på The Kiss i påsken![]()
Takk for erfaringsrapportHos meg er det lengre avstand i mellom høyttalerne enn mellom høyttaler og lytteposisjon.Hvordan går det med The Kiss?
Ikke så mye mer å rapportere. Står og spiller der jeg «slengte» dem fra meg. Blir vel litt sammenligning med Bird 2 og litt bedre arbeidsbetingelse i avstand mellom høyttalerne på The Kiss i påsken![]()
Tippet ca 2 cm opp i bakkantTakk for erfaringsrapportHos meg er det lengre avstand i mellom høyttalerne enn mellom høyttaler og lytteposisjon.Hvordan går det med The Kiss?
Tilter du da toppen mye nedover mot lyttposisjonen?
Plutselig ble HiFi interessen og ekorngenet hva samling på musikk etc angår skinnende rent^^
Her er både estetikk og mosjon ivaretatt.
Underlig at dette ikke er mer utbredt...
City Boy plater er gull verdt!En dag i et lite ekorns liv
Fikk med meg at en kar la ut en bunke brukte plater til hyggelig pris, så på vei hjem fra jobb stakk jeg bortom for å sjekke innhold og tilstand. Det var snakk om vel 80 plater, og en rask sjekk viste akseptabel tilstand, men litt for lite musikk som interesserte meg. Takket derfor pent nei, men da selger uoppfordret reduserte prisen, dro jeg dem likevel med meg hjem.
Vel hjemme viste en rask første sortering at 44 plater går direkte til resirkulering/bytting. Deretter gikk jeg over til andre sortering. Her forsvant en del dubletter og plater jeg ikke er interessert i å ha som hyllefyll.
Vis vedlegget 537104
Deretter var det tid for tredje sortering med utplukk av de som skal lyttes litt til for å se om noen av dem skal få oppholdstillatelse.
Vis vedlegget 537105
Da sto jeg til slutt igjen med en liten bunke, som av ulike grunner, sannsynligvis fyller kriteriene for mer permanent opphold i platehyllene i Drotningsvik.
Vis vedlegget 537109
Er egentlig ganske så hyggelig å være et lite ekorn![]()
Hehe, Kristoffer Schau har nok et litt annet indre landskap enn de fleste av oss andreJeg regner med at du som er Bonnie Tyler connoisseur kjenner til denne tolkningen av hennes mest kjente låt.
En riktig god helg til deg, motoren! Håper du finner anledning til gode stunder utenom det du må i gjennom med din mor.Ha en riktig fin helg karmanaregner med det blir mye vinyl i helga
mvh
Huff, det norsk-petimeteret fra østsiden av Tiggerstaden høres slitsomt ut. Glad jeg bor syd for Oslo, så slipper jeg å støte på han.Fordelen med å være et lite ekorn er at man vet hva man kan gjøre når man må vente 12 minutter på bussen i byen. Testet så vidt John Prine albumet da det kom ut, uten at det festet seg. Etter hvert har mange her på HFS lovpriset albumet og til og med norsk-petimeteret fra østsiden av Tiggerstaden har kjøpt det. Jeg må jo da ha gått glipp av noen kvaliteter som må sjekkes ut. Jason Isbell albumet er kjent og kjært, og frembringer gåsehud på størrelse med de kjente og kjære eggekartongene
Vis vedlegget 537225
Kult! Oslofjorden altsåHuff, det norsk-petimeteret fra østsiden av Tiggerstaden høres slitsomt ut. Glad jeg bor syd for Oslo, så slipper jeg å støte på han.Fordelen med å være et lite ekorn er at man vet hva man kan gjøre når man må vente 12 minutter på bussen i byen. Testet så vidt John Prine albumet da det kom ut, uten at det festet seg. Etter hvert har mange her på HFS lovpriset albumet og til og med norsk-petimeteret fra østsiden av Tiggerstaden har kjøpt det. Jeg må jo da ha gått glipp av noen kvaliteter som må sjekkes ut. Jason Isbell albumet er kjent og kjært, og frembringer gåsehud på størrelse med de kjente og kjære eggekartongene
Vis vedlegget 537225
Jason Isbell er notert. Er den også i 2for300-kategoriet?
God helg ellers, driftige ekorn! ;D
Har du ikke Heads Are Rolling må det anskaffes. Var russealbum nr 1 i bussen. Sammen med Bowie og Cat PeopleKult! Oslofjorden altsåHuff, det norsk-petimeteret fra østsiden av Tiggerstaden høres slitsomt ut. Glad jeg bor syd for Oslo, så slipper jeg å støte på han.Fordelen med å være et lite ekorn er at man vet hva man kan gjøre når man må vente 12 minutter på bussen i byen. Testet så vidt John Prine albumet da det kom ut, uten at det festet seg. Etter hvert har mange her på HFS lovpriset albumet og til og med norsk-petimeteret fra østsiden av Tiggerstaden har kjøpt det. Jeg må jo da ha gått glipp av noen kvaliteter som må sjekkes ut. Jason Isbell albumet er kjent og kjært, og frembringer gåsehud på størrelse med de kjente og kjære eggekartongene
Vis vedlegget 537225
Jepp samme priskategori. Til og med et sikrere kjøp enn Toyota, men selvfølgelig ikke helt i samme divisjon som City Boy som snurres nå
Riktig god helg tilbake. Håper det lugger mindre og mindre for kjernefamilien etter som dagene går!
Liker racket ditt. Det er som om det står i min egen stueEndelig påskeferie
Her i huset har det vært innleggelse på sykehus og mye prøvetaking de siste par ukene (ikke meg, ukrutt forgår ikke så lett). Nå går det heldigvis rette veienDette gjør at både en tur til sydligere breddegrader og noen dager på fjellet hos venner har blitt kansellert. Verdens minste problem! Slike ting kan vi gjøre senere
Mitt største problem akkurat nå er at jeg spiste så mye til middag at jeg foreløpig ikke orker et krus ølFår spille musikk og vente på at været blir så stusselig at jeg finner tiltak til å leke med plasseringen til Kjøssene (ser ut som det kan bli en stund til)
Vis vedlegget 537324
Har du ikke Heads Are Rolling må det anskaffes. Var russealbum nr 1 i bussen. Sammen med Bowie og Cat PeopleKult! Oslofjorden altsåHuff, det norsk-petimeteret fra østsiden av Tiggerstaden høres slitsomt ut. Glad jeg bor syd for Oslo, så slipper jeg å støte på han.Fordelen med å være et lite ekorn er at man vet hva man kan gjøre når man må vente 12 minutter på bussen i byen. Testet så vidt John Prine albumet da det kom ut, uten at det festet seg. Etter hvert har mange her på HFS lovpriset albumet og til og med norsk-petimeteret fra østsiden av Tiggerstaden har kjøpt det. Jeg må jo da ha gått glipp av noen kvaliteter som må sjekkes ut. Jason Isbell albumet er kjent og kjært, og frembringer gåsehud på størrelse med de kjente og kjære eggekartongene
Vis vedlegget 537225
Jepp samme priskategori. Til og med et sikrere kjøp enn Toyota, men selvfølgelig ikke helt i samme divisjon som City Boy som snurres nå
Riktig god helg tilbake. Håper det lugger mindre og mindre for kjernefamilien etter som dagene går!![]()
Husker egentlig ikke så mye annet av City Boy enn 5-7-0-5 og The Day the Earth Caught Fire. Sistnevnte synes jeg er en bortglemt musikalsk perle som også står som en påle i dag. Kommer vel til å kjøpe Book Early og Heads are Rolling hvis jeg kommer over dem, men uten å sette jord og himmel i bevegelseHeads Are Rolling har en del helt fantAstisk gitararbeid ombord
Jeg har ...Earth Caught Fire... også, men det er også alt fra den kanten her i gården.
Begge ble sjekka ut da den gamle Technicsen var oppe og gikk igjen oppunder jul, og jeg fant dem vel begge litt bobbelibob som album betrakta.
Arti' læll, som de innfødte her gjerne sier![]()