V
vinyl-mannen
Gjest
Dessverre fullt men de har en Waiting ListFor en lineup!Nå snakker vi, dette var seriøst![]()
![]()
Jaja, kanskje like greit?
Synes jeg ser unga karma gni albue i baren med rosa hårete, 90 år gamle
amerikanske jenter
Dessverre fullt men de har en Waiting ListFor en lineup!Nå snakker vi, dette var seriøst![]()
![]()
Var innom prislista,var ikke ille.er et årlig cruise der americana-eliten samles og koser seg, med masse konserter et stykke unna danskebåtstandarden. Var ikke langt unna å dra i fjor, prisene er faktisk ikke så avskrekkende heller.
La Rosita har ikke giddet å svare på det spørsmålet. Foreløpig er det bare en passe våt drømLa Rosita La Montespan, spennende høyttalere du har sett deg ut, eller tenker på.
Kjører du til Frankrike å handler elller er det forhandlere i nærheten?
mvh
![]()
Slo vel meg med en da. Nå er vel heller ikke jeg et proghue som deg (heldigvis)!Jøss, hele 3 band jeg hadde hørt om i den "line-upen" jo, og kun ett av dem er interessant for min del
Gjett hvilket?
Neida, drit i det
Jeg har kjøpt siste skiva til både Opeth og Riverside, så jeg klarer meg ut uka.
Den overelegent tøffeste skiva jeg har handlet så langt i år er Pucifer - V is for Vagina
Uten sammenligning forøvrig![]()
Dæven, nå snakker vi! Kanskje jeg til slutt likevel ender opp som cruise-turist. Ser for meg et krus øl og malt med Rodney Crowell, mens vi drøser i solen, før vi rusler ned for å høre Steve Earle gi alt ved poolen
Kanskje på tide med en skikkelig haifai-tur, istedenfor slappe kaffebesøk, stusselige hotellrom i Horten eller selvsentrerte verter i HilversumVar innom prislista,var ikke ille.er et årlig cruise der americana-eliten samles og koser seg, med masse konserter et stykke unna danskebåtstandarden. Var ikke langt unna å dra i fjor, prisene er faktisk ikke så avskrekkende heller.
Heller dette enn hurtigruta
Hva koster en flybillett i disse dager?
Sannsynligvis, men de har en lettvint omgang med den lille multiplikasjonstabellen når det går på avanseTipper du får kjapt svar hos Blumehofer..
Prisen i Frankrike 12900EURO, ingen forhandlere i skandinavia.La Rosita La Montespan, spennende høyttalere du har sett deg ut, eller tenker på.
mvh
![]()
La Rosita har ikke giddet å svare på det spørsmålet. Foreløpig er det bare en passe våt drøm![]()
Jepp, prisen har jeg fått med meg. Jeg må bare finne meg en forhandler i nærheten så jeg kan få hørt dem igjenPrisen i Frankrike 12900EURO, ingen forhandlere i skandinavia.La Rosita La Montespan, spennende høyttalere du har sett deg ut, eller tenker på.
mvh
![]()
La Rosita har ikke giddet å svare på det spørsmålet. Foreløpig er det bare en passe våt drøm![]()
![]()
Da bør det være alvor mht å være en keeper, for de pengene får man aldri tilbake i Norge.Prisen i Frankrike 12900EURO, ingen forhandlere i skandinavia.La Rosita La Montespan, spennende høyttalere du har sett deg ut, eller tenker på.
mvh
![]()
![]()
Nei, Knut forby om du skulle ramle opp i samme prog og metallåra som jeg har padler rundt siden tidlig ungdomSlo vel meg med en da. Nå er vel heller ikke jeg et proghue som deg (heldigvis)!Jøss, hele 3 band jeg hadde hørt om i den "line-upen" jo, og kun ett av dem er interessant for min del
Gjett hvilket?
Neida, drit i det
Jeg har kjøpt siste skiva til både Opeth og Riverside, så jeg klarer meg ut uka.
Den overelegent tøffeste skiva jeg har handlet så langt i år er Pucifer - V is for Vagina
Tror egentlig jeg også må ta til takke med Pucifer. Etter en tre-retter med kaskader av rødvin påstår i hvert fall kona at jeg kan drite i alt annet
Begynner å se frem mot Munchen. Håper jeg får se både deg og bestevenninna di over et krus med flybensin
![]()
Takker! Fruen hilser tilbakeDa bør det være alvor mht å være en keeper, for de pengene får man aldri tilbake i Norge.Prisen i Frankrike 12900EURO, ingen forhandlere i skandinavia.La Rosita La Montespan, spennende høyttalere du har sett deg ut, eller tenker på.
mvh
![]()
![]()
Man kan tenke seg hva folk vil gi for en høyttaler som heter Lille Rose hvis man legger den ut på torget her.
Det låter nok veldig bra, men men men.
Veldig fin bilderapport over her. La spesielt merke til de særdeles hyggelige folka på bilde1!
Hils fruen![]()
Kjøp de du, så skal jeg hjelpe deg å avhende deTakker! Fruen hilser tilbakeDa bør det være alvor mht å være en keeper, for de pengene får man aldri tilbake i Norge.Prisen i Frankrike 12900EURO, ingen forhandlere i skandinavia.![]()
Man kan tenke seg hva folk vil gi for en høyttaler som heter Lille Rose hvis man legger den ut på torget her.
Det låter nok veldig bra, men men men.
Veldig fin bilderapport over her. La spesielt merke til de særdeles hyggelige folka på bilde1!
Hils fruen![]()
Bør nok være sikker i min sak før jeg eventuelt går til anskaffelse av disse, ja. Vel faller haifai kraftig i pris når esken sprettes, men La Montespan hadde nok falt som en stein. Er nå likevel litt gøyalt å ha noe som ikke står i et hvert hjem, men foreløpig er det kun på tankestadiet![]()
Fant den på Tidal, og da må det selvfølgelig gjøres et forsøk. Alltid kjekt å gresse i andres andedam. Ordspillene mine blir visst dårligere og dårligereNei, Knut forby om du skulle ramle opp i samme prog og metallåra som jeg har padler rundt siden tidlig ungdomSlo vel meg med en da. Nå er vel heller ikke jeg et proghue som deg (heldigvis)!Jøss, hele 3 band jeg hadde hørt om i den "line-upen" jo, og kun ett av dem er interessant for min del
Gjett hvilket?
Neida, drit i det
Tror egentlig jeg også må ta til takke med Pucifer. Etter en tre-retter med kaskader av rødvin påstår i hvert fall kona at jeg kan drite i alt annet
Begynner å se frem mot Munchen. Håper jeg får se både deg og bestevenninna di over et krus med flybensin
![]()
Ække plass tell flere her serr`u
Dersom punkcountryrocker`n i deg snubler over Pucifer skiva, så start med spor 4.
Deretter setter du på musikken fra spor 1. Liker du ikke dette, så er det ikke håp.
Pucifer er forøvrig "hobbiebandet" til Maynard James Kirnan, bedre kjent som vokalisten i TOOL,vår tids råeste progmetal orkester
Munchen messa står definitivt på fars liste over ego utflukter i 2017, men jeg kan ikke garantere at min korthårede venninne blir med.
Hun kan muligens ha pratet seg bort i en taxi et annet sted på planeten før mai opprinder neste år
I mellomtiden får vi vannsmekte med enkle måltider, rødvin, nogle glass med brunt fra både Spanien og Frankerriget, og en og annen sigar.
Helt klart!Fint å få være med på turen. Var på Elverum i dag. Stoppet på Midtskogen og så på terrenget. Så redde de gutta må ha vært i 1940. Det gjør noe med en når en er på stedet hvor ting faktisk skjedde.
Ukrutt forgår ikke så lett!Lurer på hvordan de verdiene du snakket om er på nå
.. ???
Kan tyde på at det er et rør som ikke er friskt. Klarer du få lokalisert hvilke rør det er ville fått disse testet...En avsindig spraking i den ene Blumenhofer-høyttaleren. Frekke blålys i ett eller to av powerrørene i den ene monoblokken. Ble stille noen sekunder, men før jeg fikk summet meg til å slå av skjedde det igjen. Skremte vettet av kattenEr dette noe som kan skje når et rør ryker, eller indikerer det at noe annet galt?
Hmm, kan være rør på tur. Kan du få testet de som sitter i? Guffen opplevelse det der..![]()
Takker, karer! Da forstår jeg at dette ikke nødvendigvis er mer spesielt enn at et rør eller to holder på å ta kvelden. Ble litt bekymret for høyttaleren, men har nå testet den på transistoroppsettet og Leonard Cohen snakkesynger som han skalKan tyde på at det er et rør som ikke er friskt. Klarer du få lokalisert hvilke rør det er ville fått disse testet...En avsindig spraking i den ene Blumenhofer-høyttaleren. Frekke blålys i ett eller to av powerrørene i den ene monoblokken. Ble stille noen sekunder, men før jeg fikk summet meg til å slå av skjedde det igjen. Skremte vettet av kattenEr dette noe som kan skje når et rør ryker, eller indikerer det at noe annet galt?
Salat??Min kone har skumle planer etter at jeg forleden dag forsøkte å spise Normandie tomt og drikke det tørt![]()
Vis vedlegget 406257
Er nok så tkr men jeg forstår damen godt, med tanke på hva unge karmana dyttet i seg lenger oppe i tråden.Salat??Min kone har skumle planer etter at jeg forleden dag forsøkte å spise Normandie tomt og drikke det tørt![]()
Vis vedlegget 406257
Hun kan da mye bedre enn det....
mvh
¨
Er rørene 3-4 år gamle og de begynner å smelle er det bare å hive ut skitenHmm, kan være rør på tur. Kan du få testet de som sitter i? Guffen opplevelse det der..
Takker, karer! Da forstår jeg at dette ikke nødvendigvis er mer spesielt enn at et rør eller to holder på å ta kvelden. Ble litt bekymret for høyttaleren, men har nå testet den på transistoroppsettet og Leonard Cohen snakkesynger som han skalKan tyde på at det er et rør som ikke er friskt. Klarer du få lokalisert hvilke rør det er ville fått disse testet...En avsindig spraking i den ene Blumenhofer-høyttaleren. Frekke blålys i ett eller to av powerrørene i den ene monoblokken. Ble stille noen sekunder, men før jeg fikk summet meg til å slå av skjedde det igjen. Skremte vettet av kattenEr dette noe som kan skje når et rør ryker, eller indikerer det at noe annet galt?
Av blålyset var det enkelt å identifisere at dette var ett eller to av powerrørene. Dette er noen gamle rør som fulgte med monoblokkene da jeg kjøpte dem brukt for noen måneder siden. Etter hva selger mente og trodde er de 3-4 år gamle, men hvem vet... Har kjøpt meg et nytt sett og har lenge planlagt å bytte alle 16 rørene samtidig. Antar det nå er tiden for detteKrysser fingrene, men gidder ikke å gjøre det i dag.