D
Dåbbel J
Gjest
Kjærramikk og glassflasker.. ikke rart du er gretten.. hadde jeg vært au 
Ja, det har ikke vært de store oppdateringene på tråden min. Juleferie og salgsmøte rett etter har gjort at andre ting har hatt ett fokus. Men det har begynner å løsne virkelig nå, og smilet går rundt skallenHar ikke kommet til oktober og november by Tand, men det kommerEnig, mye bra spillelister der, genial måte å bli kjent med ny musikk på...
Fikk tips om dette albumet av Fink TIDAL …. Prøv spor 5 og 6![]()
TakkerFink er en bra mann. Plukket opp et album av ham på Rhapsody som virkelig har noen sjefsspor. Skal teste ut denne hvor jeg ser han har litt mer i ryggen enn på det albumet jeg har.
Litt dødt i tråden din for tiden. Er nok fler enn meg som tåler litt flere bilder og lytteinntrykk under innspillingen.....![]()
Ikke overraskende, men kjekt å høre, TandJa, det har ikke vært de store oppdateringene på tråden min. Juleferie og salgsmøte rett etter har gjort at andre ting har hatt ett fokus. Men det har begynner å løsne virkelig nå, og smilet går rundt skallenHar ikke kommet til oktober og november by Tand, men det kommerEnig, mye bra spillelister der, genial måte å bli kjent med ny musikk på...
Fikk tips om dette albumet av Fink TIDAL …. Prøv spor 5 og 6![]()
TakkerFink er en bra mann. Plukket opp et album av ham på Rhapsody som virkelig har noen sjefsspor. Skal teste ut denne hvor jeg ser han har litt mer i ryggen enn på det albumet jeg har.
Litt dødt i tråden din for tiden. Er nok fler enn meg som tåler litt flere bilder og lytteinntrykk under innspillingen.....![]()
.
Kjekt å høreLikte den. Takk for tipset.
Hehe, minner om, bare verreAv ren nysgjerrighet, så klikket jeg på videoen og så hele. Faktisk ikke ille. Kunne fint ha hørt på slikt en kveld, men videoen ble ødelagt av de teite jakkene. Minner meg om texaneren "Little Enos" i Smokie & the banditfilmene.
Vis vedlegget 359960
Dette var flott Karmana, så lenge du holder det på dette nivået....I et svakt øyeblikk må jeg innrømme at det er mye bra som kommer fra Sverige. Graveyard er definitivt ett av dem. Skikkelig forfriskene retro-rock, men som alle vet, når rockegutta drar til med noe rolig, låter det bedre enn alle andre da også. Starter helgen rolig med en liten sviske av Graveyard
Overlever helt klart. Slike betraktninger kan være interessante, men HFS er sannsynligvis ikke rette stedet å gå i dybden på demLikhet med foreldre sier kanskje noen om bevissthet rundt egen personalutvikling, eller mangel på denne vil jeg si. Fort gjort å gå i fotspor godt trykket ned i oss via biologisk arv og såkalt miljø..
Det kan være enkle spm som gir litt av svaret på hvorfor smak er som den er. Basale spørsmål kan dreie seg om en kobler til musikken, eller ønsker å koble fra med musikken... Tekster om pubertale ønsker og brutale riff, lyttet til i voksen alder, sier kanskje noe om å koble fra. Kanskje og koble tilbake, til ting en trodde en skulle bli eller være. Men endte opp med noe annet..
Litt filosofiske betraktninger overlever du vel..![]()
Klassiker!Snakket litt med en tjommi går. Det viser seg at jeg i mitt liv har vært på en David Bowie konsert. Det var på Roskilde i 96. Eneste problemet er at jeg ikke husker at jeg var på konserten i det hele tattHar jeg da vært på Bowie-konsert
![]()
Du hevder jo å ha vært der fysisk....så da teller den vel...Snakket litt med en tjommi går. Det viser seg at jeg i mitt liv har vært på en David Bowie konsert. Det var på Roskilde i 96. Eneste problemet er at jeg ikke husker at jeg var på konserten i det hele tattHar jeg da vært på Bowie-konsert
![]()
Så akkurat et konsertopptak, og mener å huske frakken han brukteDu hevder jo å ha vært der fysisk....så da teller den vel...Snakket litt med en tjommi går. Det viser seg at jeg i mitt liv har vært på en David Bowie konsert. Det var på Roskilde i 96. Eneste problemet er at jeg ikke husker at jeg var på konserten i det hele tattHar jeg da vært på Bowie-konsert
![]()
gismo
Mye som spiller inn på en Roskilde-festivalVis du husker en Bowie konsert har du værtfall ikke levd deg inn i den![]()
Foreløpig bare småsniffingOm det teller eller ikke, so what?
Ute å lukter på DSP? Kjenner lusa på gangen..![]()
Nysgjerrig helt klart. Kikket litt på Dirac Mini DSP. Gjelder bare å bestille rett modell med rette innganger og utganger. Sitter å leser på brukermuligheter. Skal jeg ha noe slikt må det oppfylle to krav :Foreløpig bare småsniffingOm det teller eller ikke, so what?
Tror det er du som først tar et skikkelig magadrag
![]()
Gode greier at du driver og leser! Da kan jeg dilte etterNysgjerrig helt klart. Kikket litt på Dirac Mini DSP. Gjelder bare å bestille rett modell med rette innganger og utganger. Sitter å leser på brukermuligheter. Skal jeg ha noe slikt må det oppfylle to krav :Foreløpig bare småsniffingOm det teller eller ikke, so what?
Tror det er du som først tar et skikkelig magadrag
![]()
1. At det er så enkelt å bruke at jeg ønsker å bruke det ofte.
2. At nytteverdi er høyere enn nyhetsverdi.
Og så klart føre til bedre lyd. Men tror realistisk at dette ikke blir før til neste år. Må bli kjent med rommet. Få på plass nye amp til sommeren. Og kose meg med masse musikk. Og LITT akustiske finurligheter..
Jepp, men det handlet egentlig bare om min utålmodighet. Her var det også snakk om betraktelig mer penger. Bryr meg egentlig ikke noe særlig, er egentlig mest forundretDu har flaks med de kjøpene der. Var det ikke noe med en i Horten sist?
Er sikkert kølfyrt strøm. Får mye sortere bakgrunnLitt på siden spm.. Er strømmen der så ræva at du trenger så mye filter? Har hatt den syken, men det gikk over..
Nope, hadde tenkt å leke kremmer på kontinentetLitt på siden spm.. Er strømmen der så ræva at du trenger så mye filter? Har hatt den syken, men det gikk over..
Med all den støvtørkingen som utføres i den gismoiske hjem er det bare å få løftet utstyret en etasje eller to. Du ender til slutt opp med haifaiprolapsHehe...du å du hva du sliter...
Er aldrig i nærheten av mitt racket unge mann, mitt er MYE lavere enn ditt og jeg er MYE eldre enn deg, noe problem...noEr der å slår på ampen og når jeg tørker støv, det er alt!!!
Handler om riktig valg av aperaturper og kilde
gismo