DET var spennende saker.
Gratulerer!
Regner med fyldig og fin rapport etterhvert
mvh
Gratulerer!
mvh
|
Takk for det, blues! Kommer nok etter hvert til å generere litt skrivekløeDET var spennende saker.
Gratulerer!
mvh
Jeg tviler på at pucken pensjoneres før hele Karan-oppsettet forsvinner ut av døren, men hvem vet, jeg tar til stadighet feil jegAlltid spennende med litt annen forvrengning i anlegget. Og passer impedanse så kan det bli riktig så trivelig. Synd pucken kanskje pensjoneres.. Personlig kan jeg styre meg for utseende, men det er lyden som teller. Sagt i beste mening i lim-tåka..
Kjekt å høre, mfufu! Gleder meg til å sammenligne transistor og rør i fred og ro i egen stueSpennende å høre hvordan du liker Eclipse'n, har kun hørt den hos Hallvard på demo en gang i ett oppsett som spilte kanon
Det er en vanvittig flott sak å se på i tillegg![]()
Helt klart, liker det selv best også, å teste ting over litt tid i ro og fred i heimenKjekt å høre, mfufu! Gleder meg til å sammenligne transistor og rør i fred og ro i egen stueSpennende å høre hvordan du liker Eclipse'n, har kun hørt den hos Hallvard på demo en gang i ett oppsett som spilte kanon
Det er en vanvittig flott sak å se på i tillegg![]()
Lettere da å gjøre seg opp en formening, sammenlignet med en demo med ukjent utstyr i et ukjent rom.
Dæven blues, det var et fint bilde! TakkerHvis min er i den finishen så skal jeg være førnøyd, og slutte sytingen om feil farge.
Det følger med noen rørsett i kjøpet så om tre uker er også jeg på kjøret med tube rolling. Satser på at det blir gøyalt, og ikke nok en haifai-nevrose![]()
Hehe, du vet RoDa, jeg er skrudd sammen slik som de fleste på dette forumet, jeg synes det låter fantastisk det jeg bestemmer meg for skal låte fantastisk......a brain works in mysterious waysGrå hammerslaglakk og gullblingknotter, gubevaremegvel.![]()
![]()
![]()
Spent på hva du kommer til å mene om en dusk og en dusj rørvreng i lyden din.
Ja, det er nok Sølvformørkelsen som kommer til HilverstadenI innlegg #4666 står det at den innkommende er i SØLVFINISH.
Det er vel ikkesnakk om hva en skal velge da?
Sølv med nye topp-plata blir bra.![]()
Kjekt at dere likte detDæven, Karmana, takk!!! Dette var digg!
Denne får jeg offline og høre på veien til Beeeergen på fredag![]()
Jo Amsterdam Stranded er en av mine tre öde öy plater, fikk også med meg en 6-8 konserter på 90 tallet av Herrrene, og de er savnet, så griseflaks at man fikk billett her, kompisen flyr inn fra Bergen for konserten, så dette ser jeg virkelig fram tilTakker, musicus! Her snakker vi om et sikkert stikk på konsertfronten
Fikk dette med meg i en annen post på HFS for en tid siden. Jeg har ingen problemer med å skrive under på at MC er noe av det ypperste noen fra kongeriket har levert på musikkfronten gjennom tidene! De fleste som liker dem har vel Amsterdam Stranded som favorittplate. Det er nok også det kunstneriske høydepunktet, men selv liker jeg faktisk best de to første platene. Handler sikkert om at disse er krydret med en god dose minner og gode opplevelser
Jeg har fått dem med meg et par ganger, og det er ikke utenkelig at jeg hiver meg på flyet til Oslo, en avgjørelse som nok blir tatt litt på sparket når det nærmer seg. Kanskje vi ses![]()
Hvis jeg hiver meg avgårde for MC-konserten høres det ut som en bra plan! Kanskje mer aktuelt er en mulig konferanse i mars/april i Oslo........men alt dette fordrer jo at det faktisk leveres lyd i visse garasjer da.......skal du på konsert regner vi med å se ditt vakre åsyn i disse grisegrendte strøk ..![]()
Hvis jeg hiver meg avgårde for MC-konserten høres det ut som en bra plan! Kanskje mer aktuelt er en mulig konferanse i mars/april i Oslo........men alt dette fordrer jo at det faktisk leveres lyd i visse garasjer da.......skal du på konsert regner vi med å se ditt vakre åsyn i disse grisegrendte strøk ..![]()
![]()
Du får sveipe rundt på Biri med han Sinus så mye du vil for meg, men når jeg kommer skal det drekkes og lyttes til musikk!Hvis jeg hiver meg avgårde for MC-konserten høres det ut som en bra plan! Kanskje mer aktuelt er en mulig konferanse i mars/april i Oslo........men alt dette fordrer jo at det faktisk leveres lyd i visse garasjer da.......skal du på konsert regner vi med å se ditt vakre åsyn i disse grisegrendte strøk ..![]()
![]()
Innen den tid er det lyd...Om ikke annet... Kan kjøre noen sinus sveip med noggå attåt. Med et par øl innabords kan det gå for sarte pikestemmer i flukt fra gråbein...
Og får vel ønske god helg..Klokkeklang , røkelses pinner og annet tilbehør du skal tydeligvis... Bra du som kongelig norsk offiser opprettholder hippi galoren..
Vis vedlegget 349522