Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.415
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Etter tips fra Bluesbreaker har jeg i dag slappet av foran stereoen med Geir Sundstøl. En behagelig stund som sikkert kommer til å gjentas :)

Av en eller annen grunn fortsatte Tidal uførtrødent videre til en ny plate med mannen, og denne inneholdt i tillegg kvinneglam. Ikke hvilken som helst kvinnglam, men Lynni, nå skal vi færra til Mexico. Skrekk og gru! I tillegg er det en utstrakt bruk av steelgitar. Dobbelt skrekk og gru! Det værste er at jeg må innrømme at Lynni Treekrem har en kanonbra stemme og steelgitar funker når det er diskre plassert her og der i sangene (vet jo egentlig det, men liker egentlig ikke å innrømme det) :)

Kjæresteparet, Lynni og Geir covrer på platen sanger som kan sies å ligge i Jonas Fjeld landskapet. Kan nok bli i overkant koselig, men det er velprodusert og levert med stil. Det er ikke til å komme forbi at store mengder kamferdrops og fyrstekake svever over lokalet, men jeg må innrømme at denne platen, Sweethearts, liker jeg riktig så godt :)

Vis vedlegget 346472

Takker for tips om Lynni og Geir, dette gikk rett hjem i en stue der velprodusert og god lyd verdsettes spesielt...:cool:
    Her er jo eimen av kamferdrops allerede til stede og en fyrstekake fortæres i ny og ned;)
    Lynni er også god på denne!

gismo

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.101
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Byttebasillen ja.. blir morro og se hva du finner på :)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.415
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Overvekten nå er størst for at det ikke blir noe av, men har frist til onsdag. Opp som en løve og ned som en fell :)
    Hmmm...feiger du ut....:rolleyes::rolleyes:
    Karmana....kjenner jeg meg igjen her??....noe som i ettertid sitter fast i hjernebarken og som sier meg....jeg angrer ikke på noe jeg har gjort......men jeg angrer på ting jeg ikke gjorde..;);)
    Tok meg lang tid før jeg skjønte dette og kastet meg ut i det.....det gikk bra og slipper i dag å grunne..:cool::cool:

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Overvekten nå er størst for at det ikke blir noe av, men har frist til onsdag. Opp som en løve og ned som en fell :)
    Karmana....kjenner jeg meg igjen her??....noe som i ettertid sitter fast i hjernebarken og som sier meg....jeg angrer ikke på noe jeg har gjort......men jeg angrer på ting jeg ikke gjorde..;);)
    Tok meg lang tid før jeg skjønte dette og kastet meg ut i det.....det gikk bra og slipper i dag å grunne..:cool::cool:

gismo
    Var egentlig klar jeg, men fant plutselig ut at konstruksjonen ikke helt matchet det høyt spesialiserte latkukgenet mitt :mad:;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.415
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21

gismo
    Var egentlig klar jeg, men fant plutselig ut at konstruksjonen ikke helt matchet det høyt spesialiserte latkukgenet mitt :mad:;)
    Hehe....nå begynner dette å gå over sine bredder, eller....:rolleyes::p;)
    Men je veit jo egentlig itte å vi prater om da.....:cool:

gismo

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

gismo

gismo
    At vi ikke vet hva vi prater om har vel aldri vært et kriterie, som må oppfylles, for å drive meningsutveksling på HFS :cool:;)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.415
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21

gismo

gismo
    At vi ikke vet hva vi prater om har vel aldri vært et kriterie, som må oppfylles, for å drive meningsutveksling på HFS :cool:;)

Ikke sant....:D:D

gismo

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Bruke mange sider på å ikke realisere NOE.. Mye lat, og lite kuk her.. Dvs snakk, som ei real fitte.. 8);D

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.101
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Tipper det var Music Angel kt88 og klipsch som fristet ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bruke mange sider på å ikke realisere NOE.. Mye lat, og lite kuk her.. Dvs snakk, som ei real fitte.. 8);D
    Anlagt skjegg HC..:rolleyes:

gismo
    Jeg har bodd syv år i Nord-Norge, HC, og har derfor lov til å benytte slike ord. Du derimot bør umiddelbart gå og vaske munnen din! På den annen side drar du jo frem en rekke geografiske opphav når du finner det betimelig. Du har sikkert bodd et par tre uker hos en tante på Skjervøy og har derfor lov til å benytte deg av god nordnorsk bannskap ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En dannet bergenser finner det fornuftig å bevege seg videre til musikk :cool: Plukket opp at Daniel Norgren var ute med et nytt album som fikk gode anmeldelser. Burde sikkert ha hørt om mannen, men han er et ubeskrevet blad for meg. Første gjennomkjøring indikerer at dette er neddempet og rolig musikk, men det fungerer for meg. Det eneste problemet er at jeg tidvis, av en eller annen grunn irriterer meg over stemmen hans. Jaja, får gi det en gjennomkjøring til :)

En liten smakebit som ikke er platens beste og heller ikke viser stemmen hans på sitt mest irriterende :)

image.jpeg

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Må ikke mobbe x-cell , du som er moderator.. :cool:. At du er nordlending tar mye av brodden av det da.. :)

Vi forsvars-gutta får holde sammen, eller hva sier du karmana ... :)

karmana.jpg

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.101
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Må ikke mobbe x-cell , du som er moderator.. :cool:. At du er nordlending tar mye av brodden av det da.. :)

Vis vedlegget 346630
    Mobbing finnes ikke i nord ;)

Og våpen er det nok av i egnet skap.. dog er jomfrubeholdningen noe lav i nord ;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42

Vis vedlegget 346630

Og våpen er det nok av i egnet skap.. dog er jomfrubeholdningen noe lav i nord ;)
    Mange jomfruer i Nord! En hver oppegående småpike velger jo helst en søring :cool:;)

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Satt akkurat å grunnet på om jeg skulle foreslå Ktema eller Accordo. Var i ferd med å bestemme meg for Ktema jeg også :) Må vel egentlig tenke mer når BB drar frem den bikkja der :confused:

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    80.148
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Visste ikke at Alvedronningen kommer innom i år også. Det jeg vet er at vi planlegger konsert med Ane Brun i Amsterdam fire dager tidligere :) I Hilversum kommer The International Kate Bush tribute band i slutten av måneden. Blir kjekt det også :)

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Kate Bush er stort. Skulle gjerne hørt Hu live. Trodde blues son tegning var en slik psykolog test... "hva ser du her..".. En sommerfugl i paringsdans?.

Skal ikke poste gåter om hafai.. Main stream er jo kurant.. Verre med litt mer sære ting.. 8)

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    40.415
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    21
    Kate Bush er stort. Skulle gjerne hørt Hu live. Trodde blues son tegning var en slik psykolog test... "hva ser du her..".. En sommerfugl i paringsdans?.

Skal ikke poste gåter om hafai.. Main stream er jo kurant.. Verre med litt mer sære ting.. 8)
    Main stream du lissom, står itte mange av de i distriktene;)

gismo

• Liker
    Reaksjoner: HCS

HCS

Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.285
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28

Main stream du lissom, står itte mange av de i distriktene;)

gismo
    Main stream med tanke på hvor mange som er produsert. Serier over ti er jo masse produksjon... 8)

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    11.101
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12

Vis vedlegget 346630

Mange jomfruer i Nord! En hver oppegående småpike velger jo helst en søring :cool:;)
    Haga. . Virker ikke sånn når man er nordlending I Oslo. .. ;)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn