HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Hvordan du, som er i fra byen ved de syv FJELL , ikke har mer hjemlengsel.. Eller kanskje du har det...
19 spektakulære steder i Norge
Derom er vi aldeles enig TOMZ.Faen så irriterende denne muligheten for å trykke "liker" Vet at mange synes hele greien er unødvendig, selv synes jeg det er praktisk. Etter mitt syn skulle det enten vært ingen eller ubegrenset tilgjengelig! Da hadde det vært greit å forholde seg til.
Noen som vet hvorfor man har bestemt seg for denne hybridløsningen, og ikke minst, hvor mange har jeg egentlig tilgjengelig i døgnet eller uken eller hvordan nå dette regnes
Narvikfjellet AS skulle nok mer enn gjerne tatt i mot deg.. for selv om det i mine øyne har vært en vinter med for mye snø så klager dem vistnok på alt for lite, skjønner at mye har blåst bort i de 4-5 stormene som kom på rappen, og de rasserte både gondol og andre heiser i fjellet desverre..En riktig god påske til deg og dine, x-cellEr vel på tide å stikke haue fram og ønske Tomz med frue en super Påske!
Morro å se og lese om gamle anlegg og komponenter også så keep em kommende!
Savner snø som HCS skriver Skulle gjerne vært en tur i skitrekket i Narvik, eller brust med fjærene på Riksgrensen
Helt naturlig dette broder, du må da skjønne at "The Machinery" sorterer hvem som skal telles eller itteDerom er vi aldeles enig TOMZ.Faen så irriterende denne muligheten for å trykke "liker" Vet at mange synes hele greien er unødvendig, selv synes jeg det er praktisk. Etter mitt syn skulle det enten vært ingen eller ubegrenset tilgjengelig! Da hadde det vært greit å forholde seg til.
Noen som vet hvorfor man har bestemt seg for denne hybridløsningen, og ikke minst, hvor mange har jeg egentlig tilgjengelig i døgnet eller uken eller hvordan nå dette regnes
Noe annet merkelig her inne er at man (jeg) kan skrive 4-5 innlegg på kveldstid, og innleggstelleren teller opp.
Plutselig går telleren ned fra f.eks 2449 til 2444, men innleggene ligger der??????...
"Ghost in the machinery?"
Aha...skjønner brutter`nHelt naturlig dette broder, du må da skjønne at "The Machinery" sorterer hvem som skal telles eller itteDerom er vi aldeles enig TOMZ.Faen så irriterende denne muligheten for å trykke "liker" Vet at mange synes hele greien er unødvendig, selv synes jeg det er praktisk. Etter mitt syn skulle det enten vært ingen eller ubegrenset tilgjengelig! Da hadde det vært greit å forholde seg til.
Noe annet merkelig her inne er at man (jeg) kan skrive 4-5 innlegg på kveldstid, og innleggstelleren teller opp.
Plutselig går telleren ned fra f.eks 2449 til 2444, men innleggene ligger der??????...
God fortsettelse til dere begge
gismo
Ikke forsøk deg! Lite jeg savner her nede, men en snøflekk i påsken hadde vært braHvordan du, som er i fra byen ved de syv FJELL , ikke har mer hjemlengsel.. Eller kanskje du har det...
Ble sparket liv i den gamle tråden til HCS, men det ser ut som om Høvdingen står til knes i Kvikklunsj for tiden og ikke når frem til tastaturet Blir sikkert et bra svar, han har jo brukt fem måneder på å tenke seg omDerom er vi aldeles enig TOMZ.Faen så irriterende denne muligheten for å trykke "liker" Vet at mange synes hele greien er unødvendig, selv synes jeg det er praktisk. Etter mitt syn skulle det enten vært ingen eller ubegrenset tilgjengelig! Da hadde det vært greit å forholde seg til.
Fyrte i gang grillen for første gang i går, uten at det var særlig fristende å spise ute. Kull må vite. Gass og elektrisk grill er for kjerringerNarvikfjellet AS skulle nok mer enn gjerne tatt i mot deg.. for selv om det i mine øyne har vært en vinter med for mye snø så klager dem vistnok på alt for lite, skjønner at mye har blåst bort i de 4-5 stormene som kom på rappen, og de rasserte både gondol og andre heiser i fjellet desverre..En riktig god påske til deg og dine, x-cellEr vel på tide å stikke haue fram og ønske Tomz med frue en super Påske!
Morro å se og lese om gamle anlegg og komponenter også så keep em kommende!
Savner snø som HCS skriver Skulle gjerne vært en tur i skitrekket i Narvik, eller brust med fjærene på Riksgrensen
Men de har klart å samlet seg og i dag er nok en enormt fin dag å være i bakken på... blå himmel, sol og noen få pluss grader..
brukte noen timer i går på å få plattingen på baksiden av huset snøfri slik at grillen i dag blir satt ut.. nå er det bare å fyre for kråka å få smelta bort resten!!
Hehe, du høres ut som min amerikanske kollegaVanlig grill er avleggs..... I 2015 er det en skikkelig bbq smoker som må til....
Og er lenge siden enn har sluttet med " årets første " ... Grille gjør enn jo hele året...... Eller?
Gla påsk til dere...
Bare en?
Otta er som en klasiker og regne allerede, et album som i mitt skrullete hode maler opp store bilder.
Og jeg kjenner faktisk en vag misunnelse på JoHoo som snart flytter til Island...
Og en annen ting....har ikke fulg med her i tråden eller andre steder... Men så såvidt at det ble nevnt noe vagt om store høyttalere og elementer... Håper for din skyld at det er tanker som fester seg og ikke renner ut sammen med ale og andre godsaker.....
Godt du er i læremodus. Kan hende at det er mer å hente. Feil kan jo alle ta..Usher, horn ladet? Hmm,nytt for meg.. Lurer på hvor mange søte taiwanske må til for å bære et slikt beist...
Her er jeg skyldig kompetanse på både delepriser og utførelse, men ville i tilfelle da tenkt pr stk i deler.Bør kunne gjøres til under 70 K
Er det ikke sånt det blir "krig" av...?(-) mennesker som har sett det eneste sanne lys......
Jepp, det er skummelt! Vi har jo NATO alliansen til å forsvarer oss, men man vet jo aldri hva andre nærværende allianser kan finne på å skape av ufred......Er det ikke sånt det blir "krig" av...?(-) mennesker som har sett det eneste sanne lys......
Vis vedlegget 313994
/ Morten
Pass deg nå Lasarus..Kanskje du må vekkes...Påsken er jo ellers en tid som er full av mennesker som har sett det eneste sanne lys......
Var egentlig mest bekymret for at deler av medlemsmassen til Hornalliansen skulle bryte ut, danne en særdeles strømlinjeformet terrororganisasjon, og med relegiøs overbevisning tvinge andre haifai entusiaster til å underkaste seg den eneste sanne troPass deg nå Lasarus..Kanskje du må vekkes...Påsken er jo ellers en tid som er full av mennesker som har sett det eneste sanne lys......
Hva det er med NATO når de bombet ting i Libya, det er mer enn en blondine kan fatte.. "Forsvarsalliansen" sin det.. Det blir spennende å se når det er en skikkelig case a'la Baltikum... Foreløpig ser det lovende ut, men i min bok, er det for mange papir-tigre innad i NATO.. Hilsen han som trivdes som felt-svin..
Snarere tvert imot. Best å la folk få kjøpe tungdrevne høyttalere og dertil hørende forsterkere... Og tro at det gir den opplevelsen som ligger nærmest live.. .. På den måten kjøper de lettere komprimert musikk, for de vet jo ikke hvordan det kan høres ut..Var egentlig mest bekymret for at deler av medlemsmassen til Hornalliansen skulle bryte ut, danne en særdeles strømlinjeformet terrororganisasjon, og med relegiøs overbevisning tvinge andre haifai entusiaster til å underkaste seg den eneste sanne troPass deg nå Lasarus..Kanskje du må vekkes...Påsken er jo ellers en tid som er full av mennesker som har sett det eneste sanne lys......
Hva det er med NATO når de bombet ting i Libya, det er mer enn en blondine kan fatte.. "Forsvarsalliansen" sin det.. Det blir spennende å se når det er en skikkelig case a'la Baltikum... Foreløpig ser det lovende ut, men i min bok, er det for mange papir-tigre innad i NATO.. Hilsen han som trivdes som felt-svin..
Ække så farlig å gå glipp av noe så lenge man koser seg glugg i hjel med hva man harSnarere tvert imot. Best å la folk få kjøpe tungdrevne høyttalere og dertil hørende forsterkere... Og tro at det gir den opplevelsen som ligger nærmest live.. .. På den måten kjøper de lettere komprimert musikk, for de vet jo ikke hvordan det kan høres ut..Var egentlig mest bekymret for at deler av medlemsmassen til Hornalliansen skulle bryte ut, danne en særdeles strømlinjeformet terrororganisasjon, og med relegiøs overbevisning tvinge andre haifai entusiaster til å underkaste seg den eneste sanne troPass deg nå Lasarus..Kanskje du må vekkes...Påsken er jo ellers en tid som er full av mennesker som har sett det eneste sanne lys......
Bare du og HC går i garasjen når vi andre går lei, så er det meste greitGodt du er forberedt Tomz.. stålsett deg... eem dere...
Snarere tvert imot. Best å la folk få kjøpe tungdrevne høyttalere og dertil hørende forsterkere... Og tro at det gir den opplevelsen som ligger nærmest live.. .. På den måten kjøper de lettere komprimert musikk, for de vet jo ikke hvordan det kan høres ut..
Tror bare du tøffere deg litt! Sliter nok litt med street cred i dine egne miljøer når du ikke har en eneste kirke på samvittighetenJeg er både ond og stigmatiserende.... great
Tror bare du tøffere deg litt! Sliter nok litt med street cred i dine egne miljøer når du ikke har en eneste kirke på samvittigheten [/QUOT Etter din kommentar Tomz så kom bare denne rett opp for meg! "To be some one" liksomJeg er både ond og stigmatiserende.... great
Jada, så neidaSnarere tvert imot. Best å la folk få kjøpe tungdrevne høyttalere og dertil hørende forsterkere... Og tro at det gir den opplevelsen som ligger nærmest live.. .. På den måten kjøper de lettere komprimert musikk, for de vet jo ikke hvordan det kan høres ut..