Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Hmmm, mye snakk om fine tandre syngedamer og genever her nu, jeg får gå foran med ett godt eksempel og drikke litt vann jeg da, jeg vil ha vannet til denne damen jeg da (vanskelig siden hu foretrekker damer selv riktignok) men alikevel, rocka babe :cool:

    [video=youtube;tKWCQ4DhTjs]https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tKWCQ4DhTjs#t=8[/video]

    mvh
    Hvem vil itte ha vannet til Melissa:rolleyes:;)
    Herlig dame med trøkk så det piper fra kaffekjelen:D

    gismo
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Er ikke bombesikker på at Eivôr er TOMZ førstevalg på konsertfronten, men hun er verdt å prøve.
    Synes hun var bra jeg.

    Etheridge er ikke dum.
    Når man får et sukkertøy som Joss Stone med på kjøpet er det nesten så man ikke husker hvor bra Joplin var,
    -men bare nesten.
    [video=youtube;hXlaeVDd_Tg]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=hXlaeVDd_Tg[/video]
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Begynner å bli litt usikker på hva jeg får i hus ;)
    Ja itte sant TOMZ, og blues er jo det snilleste og mest normale...... så her blir det liv;):D

    gismo
    Ikke bekymret for blues, er mer satt ut av tanken på deg i en rosa tanga lett henslengt på et reinskinn i Hilversum med et lystent lite glimt i øyet ;) Glemte forresten å si det; det er forbudt å medbringe dyreskinn fra Norge til Hilversum!!!
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dit MÅ du bare TOMZ!!:D


    Tue November 4, 2014 - 9:00 PM
    eivør

    Amsterdam, Netherlands, 2014
    Bitterzoet
    Spuistraat 2
    Amsterdam, Netherlands



    gismo
    Takker, dette skal vurderes. Høres ut som en konsert å dra kona med på. Blir likevel litt skeptisk når jeg ser uttalelsen til sense om at hun begynte med shamantrommer og gikk deretter over til strupesang.....:rolleyes:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Begynner å bli mye synge-berter her nå... :p
    .....men heldigvis kvinner som er litt rustne i røret etter å ha vært ute en vinternatt, eller tyllet i seg mengder av whisky på røkfylte sjapper.
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Absolutt en god ide` å ta med fruen.

    Litt strupesang og sjamanisme har ingen vondt av.

    Free Your Mind

    -And Your Ass Will Follow

    -vi kjører på med syngeberter;).
    [video=youtube;Bld_-7gzJ-o]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=Bld_-7gzJ-o[/video]
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Dit MÅ du bare TOMZ!!:D


    Tue November 4, 2014 - 9:00 PM
    eivør

    Amsterdam, Netherlands, 2014
    Bitterzoet
    Spuistraat 2
    Amsterdam, Netherlands



    gismo
    Takker, dette skal vurderes. Høres ut som en konsert å dra kona med på. Blir likevel litt skeptisk når jeg ser uttalelsen til sense om at hun begynte med shamantrommer og gikk deretter over til strupesang.....:rolleyes:
    Hopp i det kjære venn, ta med kona og kos dere, je trur det går bra je da;)

    gismo
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Begynner å bli litt usikker på hva jeg får i hus ;)
    Ja itte sant TOMZ, og blues er jo det snilleste og mest normale...... så her blir det liv;):D

    gismo
    Ikke bekymret for blues, er mer satt ut av tanken på deg i en rosa tanga lett henslengt på et reinskinn i Hilversum med et lystent lite glimt i øyet ;) Glemte forresten å si det; det er forbudt å medbringe dyreskinn fra Norge til Hilversum!!!
    Får je itte ha med skinnet....hmm:p:rolleyes:

    gismo
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Dit MÅ du bare TOMZ!!:D


    Tue November 4, 2014 - 9:00 PM
    eivør

    Amsterdam, Netherlands, 2014
    Bitterzoet
    Spuistraat 2
    Amsterdam, Netherlands



    gismo
    Takker, dette skal vurderes. Høres ut som en konsert å dra kona med på. Blir likevel litt skeptisk når jeg ser uttalelsen til sense om at hun begynte med shamantrommer og gikk deretter over til strupesang.....:rolleyes:

    Nei, nei, nei. Du må tenke på hvor audiofilt dette er, den dynamiske kontrasten på shamantrommene og spennet i stemmen på strupesangen. Pur audiofil glede.
    Dama er heller ikke av typen som må pules i mørket med en plastpose over hodet hvor det står skrevet "FIN" med sprittusj. Det hjelper også på audiofil kred.

    ;D ;D ;D ;D ;D

    \\R
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Dit MÅ du bare TOMZ!!:D


    Tue November 4, 2014 - 9:00 PM
    eivør

    Amsterdam, Netherlands, 2014
    Bitterzoet
    Spuistraat 2
    Amsterdam, Netherlands



    gismo
    Takker, dette skal vurderes. Høres ut som en konsert å dra kona med på. Blir likevel litt skeptisk når jeg ser uttalelsen til sense om at hun begynte med shamantrommer og gikk deretter over til strupesang.....:rolleyes:

    Nei, nei, nei. Du må tenke på hvor audiofilt dette er, den dynamiske kontrasten på shamantrommene og spennet i stemmen på strupesangen. Pur audiofil glede.
    Dama er heller ikke av typen som må pules i mørket med en plastpose over hodet hvor det står skrevet "FIN" med sprittusj. Det hjelper også på audiofil kred.

    ;D ;D ;D ;D ;D

    \\R
    Hehe...om dama har et vakkert yttre så la nå itte det gjøre henne til audiofil da RoDa:cool:
    Min store opplevelse med denne dama var live, uten noen form for audiofile-tiltak, bokser eller dyppeditter på scenen i Hamar;)
    Hennes beste album er også et live-album, så koblingen til audiofile Bremnes eller Barber er svak.....
    Men når det er sagt, jeg liker de nevne kvinner meget godt også:D

    gismo
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Registrerer at gjestene i en del tråder har kommentert den liberale egenarten i Nederland. Vil i den forbindelse nevne at den lille bakevjen Hilversum har etter hva jeg har registrert mer enn 10 slike "kaffesjapper". Disse er selvfølgelig til fri avbenyttelse, men vil minne om at det er pålagt pisseprøve i døren på Casa Hilversum. Feiling medfører overnatting i garasjen i lunt selskap med en kåt katt :D
     

    Vedlegg

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Registrerer at gjestene i en del tråder har kommentert den liberale egenarten i Nederland. Vil i den forbindelse nevne at den lille bakevjen Hilversum har etter hva jeg har registrert mer enn 10 slike "kaffesjapper". Disse er selvfølgelig til fri avbenyttelse, men vil minne om at det er pålagt pisseprøve i døren på Casa Hilversum. Feiling medfører overnatting i garasjen i lunt selskap med en kåt katt :D
    Godt vant med katter, så itte noe problem:cool:

    gismo
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Registrerer at gjestene i en del tråder har kommentert den liberale egenarten i Nederland. Vil i den forbindelse nevne at den lille bakevjen Hilversum har etter hva jeg har registrert mer enn 10 slike "kaffesjapper". Disse er selvfølgelig til fri avbenyttelse, men vil minne om at det er pålagt pisseprøve i døren på Casa Hilversum. Feiling medfører overnatting i garasjen i lunt selskap med en kåt katt :D
    Godt vant med katter, så itte noe problem:cool:

    gismo
    Så lenge det er høl er det håp ;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Jamrende katter inne og kåte hannkatter ute...Kanskje jeg må ta med ulven min ? Begynner å lure på om dette med å spille over-emosjonelle damer med pms på strupebåndet, fulle av remedier og stoffer og liker artige hjelpemiddel...At det er den måte endel menn kommer i kontakt med sine følelser... Hmm, må si at det følelsesspektret skulle jeg likt å hatt.. :cool:



    20130525_143215.jpeg
     
    Sist redigert:

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Jamrende katter inne og kåte hannkatter ute...Kanskje jeg må ta med ulven min ? Begynner å lure på om dette med å spille over-emosjonelle damer med pms på strupebåndet, fulle av remedier og stoffer og liker artige hjelpemiddel...At det er den måte endel menn kommer i kontakt med sine følelser... Hmm, må si at det følelsesspektret skulle jeg likt å hatt.. :cool:


    Vis vedlegget 278611
    Se der ja, turvennen til kona jo;);)
    Kjempe flott gutt det der (tenker itte på HC nå...:rolleyes:):cool:

    Men itte så ille han heller...sss

    gismo
     

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Dit MÅ du bare TOMZ!!:D


    Tue November 4, 2014 - 9:00 PM
    eivør

    Amsterdam, Netherlands, 2014
    Bitterzoet
    Spuistraat 2
    Amsterdam, Netherlands



    gismo
    Takker, dette skal vurderes. Høres ut som en konsert å dra kona med på. Blir likevel litt skeptisk når jeg ser uttalelsen til sense om at hun begynte med shamantrommer og gikk deretter over til strupesang.....:rolleyes:
    En anbefaling om du tenker sjekke ut Eivør TOMZ:)

    51QmV37FFoL.jpg



    Trivelig dame å se tell....åsså

    eivor_4.jpg


    gismo
     
    Sist redigert:

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Synes Akitaen var pen jeg.
    Har en i ca samme vektklasse:)

    Har du fått med deg maset om GIYA TOMZ?
    Er du såpass god kunde i butikken at det lar seg høre?:cool:
    Det er ikke sikkert noen andre er så fysne på VIVID demo.
    Det er vel best at verten tar kommandoen. Noe som kanskje ikke er helt uvant? :rolleyes:

    Denne er i hvertfall super på steinalderformat, jeg følger jo ikke med på strømming og slikt så jeg vet ikke hvordan det låter ellers.
    [video=youtube;BXPbNxdox3g]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BXPbNxdox3g[/video]
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Rittmestre tar ikke imot gakk-gakker i matros-dress og sløyfe...Men håper det blir en mulighet til å høre på litt forskjellig. Primært er det vertens oppsett som jeg gleder meg til . Alt annet er bonus og helt greit. :)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Utrolig flott bikkje!!!

    Gleder meg til å få lest lytteinntrykk fra helgens besøk på Gjøvik. Disse siste boksene han har kjøpt virker jo som en erigert drøm om hans tidligere militære kjøretøy :cool:

    Kan bli kjedelig å komme helt til Nederland å bare høre en HK cd-spiller. Må få funnet ut av mine Naim-problemer snart :mad: Det er begrenset hvor mange ganger jeg kan spille om igjen de få sølvplatene jeg har :) Når det gjelder lytting hos Rhapsody må vi først se om de planlegger en egen demo den helgen dere kommer. Hvis ikke skal jeg se hva jeg får til angående Vivid. Ser de planlegger demo med Avantgarde Zero 1 i oktober, men da er jeg bortreist. Den skulle jeg gjerne ha hørt!
     

    sense

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    06.02.2006
    Innlegg
    679
    Antall liker
    356
    Sted
    Rørvik i Nord-Trøndelag
    Torget vurderinger
    15
    Vel.. ikke akkurat strupesang.. men det hun og den tromma gjør er steinogbeintøft!! møtte henne etter konserten også.. fikk signert noen plater... kunne lett gått meg bort i de øya der gitt;)

    Sense..

    Dit MÅ du bare TOMZ!!:D


    Tue November 4, 2014 - 9:00 PM
    eivør

    Amsterdam, Netherlands, 2014
    Bitterzoet
    Spuistraat 2
    Amsterdam, Netherlands



    gismo
    Takker, dette skal vurderes. Høres ut som en konsert å dra kona med på. Blir likevel litt skeptisk når jeg ser uttalelsen til sense om at hun begynte med shamantrommer og gikk deretter over til strupesang.....:rolleyes:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.383
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    "Vel.. ikke akkurat strupesang.. men det hun og den tromma gjør er steinogbeintøft!! møtte henne etter konserten også.. fikk signert noen plater... kunne lett gått meg bort i de øya der gitt;)

    Sense.."





    Trøllabundin...
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Gismo og HCS diskuterer på vei til flyplassen

     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Usj, hva feiler det NAIM da ? Pleier jo å være solide som banken de...
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Legendarisk dialog ;) Blir nok tøffe tak når gutta fra de grissgrendte strøk ankommer Nederland. Om det blir verst for nederlenderne eller dere gjenstår å se.....
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.205
    Antall liker
    62.246
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Usj, hva feiler det NAIM da ? Pleier jo å være solide som banken de...
    Akkurat nå ville jeg ikke gjort Naim til min bankforbindelse :) HDXen går i lås etter noen timer med spilling. Hadde den til service, men glemte (idiot) å si at den spiller fint noen timer.....noe som selvfølgelig endte med retur da ingen feil ble funnet. Har nå fått nummeret til en Naim-tekniker her nede, så hvis han skulle slumpe til å stikke innom jobben blir det forhåpentligvis litt progresjon i saken.

    Får feilmeldingen; System service has encountered an error. DAC on output #1 unresponsive.

    Gidder ikke spørre på vennesiden til Naim på HFS da jeg tror jeg er en av de særdeles få her inne som benytter Naim HDX. Er jo ikke helt stuereint på HFS å benytte harddiskavspiller vet du ;)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Vi får klemme inn en Squeezebox i bagasjen vi da 8)
     

    _RoDa_

    Ikke så veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.808
    Antall liker
    13.468
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8

    gismo

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Innlegg
    24.468
    Antall liker
    31.824
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn