Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • MFA

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2007
    Innlegg
    635
    Antall liker
    1.924
    Torget vurderinger
    1
    Mornings ja

    Ikke bekymret for nabolaget, der har det vært rikelig høy musikk fra nevnte hus, CV style. Mc klubben er nusselig, snittalder over karmana, trivelig gjeng.
    IMG_20211008_111735.jpg
    Kan ellers fortelle at jeg daglig omgåes andre pensjonister, bildet er få minutter gammelt. Må stelle godt med mor vet du.

    Ha en fortreffelig helg

    Mvh Atle
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Finner ikke link da jeg ikke har peiling på adresser eller postnummer der ute. Er noen uker siden jeg så det (sikkert Finn). Hvit eldre enebolig litt til venstre (sett fra sjøen) rett på oversiden av MFA.
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.575
    Antall liker
    27.676
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Finner ikke link da jeg ikke har peiling på adresser eller postnummer der ute. Er noen uker siden jeg så det (sikkert Finn). Hvit eldre enebolig litt til venstre (sett fra sjøen) rett på oversiden av MFA.
    Ok. Ble bare nysgjerrig. Får lete litt på Finn.

    Mvh
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.828
    Antall liker
    50.800
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Ha en forteffelig helg og god bedring,Karmana🌹sender mine gode tanker over fjellene om at du ikke lider for mye med dine smertlige skader🥰.
    Mvh
    Din kjære gode venn hertugen.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ha en forteffelig helg og god bedring,Karmana🌹sender mine gode tanker over fjellene om at du ikke lider for mye med dine smertlige skader🥰.
    Mvh
    Din kjære gode venn hertugen.
    Godt du kødder! Hvis ikke hadde jeg nok vært forsiktig med bøye meg i dusjen hvis du sto bak meg 😄
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.715
    Antall liker
    11.182
    Torget vurderinger
    2
    Fått opp vinflaskene? Om ikke, kan jeg anbefale deg å invitere nabokona over for å hjelpe deg. Kan bli innmari hyggelig. Og kanskje frelser du en ny sjel til hifiens velsignelser før du vet ordet av det. ER knapt grenser for hva som kan skje når rørene gløder.
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.835
    Antall liker
    16.055
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Jeg registrerer at herren har pådratt seg en skade i det store utland. Og at det ikke har kommet frem hvordan den nevnte skaden oppsto (kanskje like greit ;)).
    At du nå er dømt til en tilværelse i godstolen, kun avbrutt av små turer til barskapet eller kjøleskapet har du min dypeste medfølelse for. Selv er jeg fysisk helt på topp på fredagen og planlegger å gjøre omtrent det samme som deg. Ha en riktig fin helg.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fått opp vinflaskene? Om ikke, kan jeg anbefale deg å invitere nabokona over for å hjelpe deg. Kan bli innmari hyggelig. Og kanskje frelser du en ny sjel til hifiens velsignelser før du vet ordet av det. ER knapt grenser for hva som kan skje når rørene gløder.
    Hvis man sliter med å få opp vinflaskene er det faen ikke mye fornuftig man kan få til med nabokona (som forøvrig kan være greit nok da hun er over 80). 😄 Synes jeg så et sted at du var begynt å revurdere Horten. Sikkert bare ondsinnede rykter.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg registrerer at herren har pådratt seg en skade i det store utland. Og at det ikke har kommet frem hvordan den nevnte skaden oppsto (kanskje like greit ;)).
    At du nå er dømt til en tilværelse i godstolen, kun avbrutt av små turer til barskapet eller kjøleskapet har du min dypeste medfølelse for. Selv er jeg fysisk helt på topp på fredagen og planlegger å gjøre omtrent det samme som deg. Ha en riktig fin helg.
    Kjekt at vi kan paralell-leke 😃 Masse fordeler med dette! Slipper å gjøre en masse greier, og siden soving er litt utfordrende kan jeg spille musikk og småskjenke meg hele døgnet denne helgen 🤪😄
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.349
    Antall liker
    5.830
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Du får ha en god helg og god bedring. Godt det er en stund til Horten, da jeg håper å få truffet på den uovertrufne livsnyter🤓
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.426
    Antall liker
    17.133
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    4 hvite og resten av flaska, så er det ikke ribbeina som er problemet lenger
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.426
    Antall liker
    17.133
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    ^ Mye værre ja. Du kunne jo (ref enkelte her inne) spilt den på vinyl ;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Bare synd det var kun Bottle Kill igen av den flasken😛 jaja du har sikkert flere😀
    Pøh, Kilchomanen er kun en illustrasjon, men fremdeles halvfull, eller halvtom hvis man ser litt mørkt på livet. Har vært flink gutt med den. Kjøpt i februar 😇

    Nei, i dag gresser jeg i litt Bushmills fra denne kassen her 😃

    224407BC-A293-4340-9247-9F023E94790E.jpeg
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Og her hører jeg på Pet Sounds med Beach Boys. Ikke mye pønk der
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg hadde i går besøk av en veldig hyggelig medforumist som kjøpte noen jazzplater av meg. Ah, igjen var jeg på vei mot økonomisk verdensherredømme ved hjelp av platesalg. Men, hvor lenge var Adam i Paradis. Tok bare et øyeblikk så hadde jeg bestilt en plate fra en kar i Italia, og et par timer senere var en avtale om å kjøpe Eagles boksen i havn. Som vanlig endte jeg opp i minus på min vei mot økonomisk verdensherredømme 😄

    Hentet Eagles boksen i dag. Kun et par av platene som er spilt en gang, så den er dønn strøken. Innsiden av denne kassen er det mest forseggjorte av samlebokser jeg har hatt i hendene. Håper lydkvaliteten er like bra. Kjenner allerede nå på eierglede før jeg en gang har begynt å snurre på skivene 😊

    E32E33D1-6EE5-4459-8B70-8D668ACE0200.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hah, jeg gir meg ikke! Har utvist litt tiltak (håper det ikke blir en vane) og platebokser er lagt ut for salg. Jeg er igjen på vei mot økonomisk verdensherredømme.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Små plater med Sham hits er gode saker🤘😎
    Vis vedlegget 754081
    Ikke overrasket over at den står i dine hyller. I motsetning til alt som virker å være innspilt inne i en blikkboks av det andre av Sham 69 på Tidal, synes jeg denne hadde anstendig lyd……..langt fra noe hifi greie, men anstendig. På den annen side var jeg dypt nedi rødvinsglasset 😄
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    8.013
    Antall liker
    20.139
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Håper lydkvaliteten er like bra. Kjenner allerede nå på eierglede før jeg en gang har begynt å snurre på skivene 😊
    Det med eiergleden kjennes her også.
    Når det så er sagt, er det bestemt ikke alle platerne som innfri´r forventningen. Om du starter med No. 1 i live-"boken" tror jeg du
    blir ganske så skuffet. Men jeg har kanskje fået en box med nogle feilpress. Skriv endelig om dine inntrykk (y)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det med eiergleden kjennes her også.
    Når det så er sagt, er det bestemt ikke alle platerne som innfri´r forventningen. Om du starter med No. 1 i live-"boken" tror jeg du
    blir ganske så skuffet. Men jeg har kanskje fået en box med nogle feilpress. Skriv endelig om dine inntrykk (y)
    Kjipt 😡 Krysser fingrene for at jeg har vært heldigere.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nipper til litt Reserva fra de ualminnelig lite forente kongedømmene i Spanien, og er i det ettertenksomme hjørnet. Litt lenger oppe i tråden la jeg inn en liten hyllest til Høie som jeg også la på FB. På FB har den tatt kraftig av. Posten har vel til nå over 340 kommentarer og over 900 delinger. Det ligger vel i FBs natur at når noe deles så vil «likes» og kommentarer stige «eksponensielt» over tid (enkel matematikk). Det som er litt overraskende er at mesteparten av kommentarene er fra kvinner. Sitter derfor og tenker på hvorfor det er sånn, uten at jeg har kommet på en god forklaring 🤔 Nå har vel jeg et avslappet forhold til sosiale medier (foruten HFS) og har vel en frekvens på ca ett innlegg i måneden på FB, men må innrømme at jeg synes dette er litt gøyalt. Ikke så mye for oppmerksomheten (har fått mange venneforespørsler fra folk jeg ikke kjenner 😳), men det er kjekt at noe som er vinklet positivt også får oppmerksomhet (uten at nettroll og andre idioter forkludrer budskapet med kommentarene sine) og kanskje Høie også får det med seg (det hadde vært hyggelig) 😊
     

    jorwed_

    Audio Arkeologen
    Ble medlem
    04.09.2012
    Innlegg
    10.864
    Antall liker
    17.407
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    97
    Ja, etter jeg delte den og så hvor mange kommentarer den fikk vurderte jeg en stund å bytte FB navn til "Han Som Kjenner Tom". Men dropper det og oversender straks et utkast til en Management avtale til deg.

    Edit: Og han er herved gjort oppmerksom på innlegget :)
     

    Jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.10.2014
    Innlegg
    1.532
    Antall liker
    6.727
    Sted
    Kolbotn
    Torget vurderinger
    2
    Med kun et innlegg på Facebook i måneden tok jeg sjansen på en invitasjon. Passer bra med min frekvens tror jeg. Og skulle du virkelig hatt økonomisk verdensherredømme skulle du investert i planker. Prisen på terrassebord er doblet her i Sverige på 2 år;)
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ja, etter jeg delte den og så hvor mange kommentarer den fikk vurderte jeg en stund å bytte FB navn til "Han Som Kjenner Tom". Men dropper det og oversender straks et utkast til en Management avtale til deg.

    Edit: Og han er herved gjort oppmerksom på innlegget :)
    Du var nok litt for sent ute, men jeg tar med meg kulepennen til Horten for autografskriving. Skal ikke stå på det 😄

    1BC8CE9C-31FF-483B-A685-839D00BBE831.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.346
    Antall liker
    63.201
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Med kun et innlegg på Facebook i måneden tok jeg sjansen på en invitasjon. Passer bra med min frekvens tror jeg. Og skulle du virkelig hatt økonomisk verdensherredømme skulle du investert i planker. Prisen på terrassebord er doblet her i Sverige på 2 år;)
    Faen, jeg er alltid for sein 😡 Jeg får vel heller satse på verdensherredømme i huset vårt…….skal bare spørre kona om lov først 😄 Da er vi nå FB kamerater med gjensidig kontrakt om å legge ut minimalt med poster 😄
     
    • Liker
    Reaksjoner: Jon
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn