Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.664
    Antall liker
    58.526
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Tryllefløytens "Die Vogelfânger Bin ich , Ja", er neppe å regne som særlig tung finkultur.
    Mozart var dessuten en festglad fyllefant og gærning.
    "Spansk lapskaus" i form av Paella kan alle lage, men jeg er enig i at platespillern min er fin.😻
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Smånuffer i Blåskogen.....

    E4009FEF-CD0B-44EE-AA3F-FFDDCAC52B95.jpeg

    ......sol og båtliv på Nedre Bækkelaget......

    99860BE9-44B0-4F88-AAFB-8630E71BDFCC.jpeg

    og kald Alvarinho i Sky-baren på Caledonien i Kristiansand.

    E63F00E4-AB98-4D09-9644-6D184CBA02D8.jpeg

    Kunne hatt en uendelig mye verre ferie 😃 Så får jeg håpe jeg husker noe av lyden hos RoDa og oppholdet hos Bluesbreaker så jeg kan kvekke av meg noe noenlunde fornuftig når Mercedesen er fortøyd i Drotningsvik 😊
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Mørkt og regnfullt utenfor. Skulle tro det var en sen høstkveld. Men, hva gjør nå det. Anlegget er akkurat skrudd på for første gang etter ferien, og DAU er igjen fulltallig for det sedvanlige fredagsmøtet.

    Litt streaming først med et pikebarn som er anbefalt i Blåskogen, men deretter blir det platesnurring. Har mye usprettet vinyl, og da må man jo ofre seg 😊

    210552AE-78B9-4FB8-9E62-AEC6F4E6DDBD.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Siden husken blir dårligere og dårligere må jeg ha med innlegget jeg skrev i RoDa sin tråd.


    Takk for sist! Etter innpå et par timer i sofaen hos deg må jeg jo komme med noen inntrykk (i den grad jeg husker noe etter nesten en uke) 😃

    Det viktigste først. Kaffen var god 😜
    Ser ingen grunn til å beskrive oppsettet ditt. Det er behørig gjort tidligere i tråden. Hva vi spilte husker jeg lite av, men husker i det minste at vi både streamet og spilte vinyl 😄 Må få satt opp den auto-greien på Shazam som du nevnte.

    Du nevnte at det var et lite oppsett med diskre fotavtrykk. Dette er vel høyst relativt. Det er nok mange koner som ville hatt sitt å si om den saken, spesielt når det er plassert i stuen (det ser større ut i virkeligheten enn på bildet).

    Jeg har egentlig ikke hørt veldig mange oppsett med stativhøyttalere. Dette gjorde nok at jeg hadde mine tanker/fordommer, eksempelvis, han trenger nok en sub. Bare tull, dette spilte forbausende bra nedover i frekvens, men selvfølgelig, det hadde heller ikke skadet å fylle på med litt mer energi nedover.

    Skjønte at du hadde brukt kalkulatoren da du satt opp høyttalerne. Har ikke brukt den selv, men det har jaffal vært vellykket hos deg. Høyttalerne forsvant i lydbildet. Synes også systemet maler opp et flott lydbilde både i bredde, høyde og dybde. Det låter i det hele tatt veldig veldig bra, og det er imponerende/skremmende hvor god lyd man kan få uten å investere så mye penger i oppsettet at banken skjelver.

    Du har helt klart et varmt og behagelig lydbilde, uten at det går på bekostning av detaljer og dynamikk. Likevel, det er en ting jeg har grunnet litt på i etterkant, uten at det slo meg i sofaen. Det blir litt stuereint i lyden (noe som forsovet passer til stuen 😄). Hva jeg mener er at det kanskje mangler litt krydder eller magi om du vil. Egentlig en tulleuttalelse, men er man Bergenser uten filter så blir det gjerne sånn 😄 Vanskelig å si hvorfor jeg opplevde/tenkte på dette. Det kan være så enkelt som at jeg nok har et mer livlig rom enn deg, og derfor er vant til et mer «livlig» lydbilde. Selvfølgelig ingenting som er rett eller galt, det er eierens preferanser som er viktig, men nevner det nå likevel.

    I det store og hele ble jeg veldig positivt overrasket av lyden hos deg. Høyttalerne gav et mye større og flottere fotavtrykk enn hva jeg hadde forventet. Det er selvfølgelig ikke slik at de omgår fysiske lover. Større systemer har nok litt mer kjøtt på beinet her og der i lydbildet, men i forhold til hva et slikt system skal gjøre er det bare en ting å si. Imponerende!

    7C14D664-77A8-412A-B4AF-6AF78752FED8.jpeg

    Forhåpentligvis tar jobben deg til Bergen, og du kan kombinere det med en tur ut i Drotningsvik. Takk for meg 😃
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er vel snart på tide å sprette en øl, og se om jeg finner min bortgjemte lyriske åre slik at jeg får kvekket av meg noe noenlunde fornuftig etter besøket hos, Bluesbreaker 😃

    Ble litt revet med å kjøpte noen brukte plater på Finn i formiddag. Ikke mye som skal beholdes, men 25 plater til 200 kr må vel være innafor. Grunnen til at jeg hev meg i bilen var at en av platene var det (for meg) legendariske albumet The Slider med T.Rex. En rask sjekk viste at det er en førstepress fra UK med slitt cover, men riktig så ålreit vinyl. Me like! Greatest Hits med Eurythmics er fine poplåter som jeg gjerne hører igjen. Rod Stewart platen hadde jeg på cd, men er usikker på om den fungerer i dag. Det finner jeg ut litt senere i dag. Ringo Starr platen husker jeg fra jeg gikk i ungdomsklubb. Det var en låt jeg likte riktig så godt, men er usikker på om den er på denne platen. Ellers var det noen dubletter, så jeg får sjekke ut om de er i bedre forfatning enn mine utgaver. Ikke allverden altså, men jeg synes jo det er litt gøyalt å resirkulere 😊

    8582DC08-B617-4428-B696-86574CF33DAD.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Halvgamle menn glemmer, så klipper derfor inn innlegget mitt fra bluesbreaker sin tråd.

    Det begynner vel å bli på tide å få skriblet ned noen ord etter forrige helgs besøk hos, bluesbreaker 😃

    Kona og jeg hadde gjestfritt nok invitert oss selv på besøk 😄 Verten var gjestfriheten selv og høynet med kost og losji 😃Jeg hadde noen bilder i hodet om denne Blåskogen langt utenfor alfarvei. Ble egentlig litt overrasket da vi kom frem og kunne registrere opptil flere naboer innenfor et dugelig steinkasts distanse. Men, rett skal være rett, beliggenheten var vel sånn at nabolaget svært sjeldent frekventeres av hipstere fra Løkka 😃

    Kona liker hunder, men er etter noen dårlige erfaringer litt redd til å begynne med. Smånuffene lagde litt lyd og var nysgjerrige da vi ankom. Kona ble i høyeste grad bevisst deres størrelse og trengte litt inngjerdet tid for bli vant med dem. Etter en stund ordnet det seg riktig så fint 😊 Fantastiske flotte og kjærlige hunder!

    F6563932-1D94-4913-9022-EE671C4BF397.jpeg

    Jeg kjenner jo bluesbreaker fra før og vet hvilken hyggelig kar han er. Nytt bekjentskap for kona, men hun hadde en riktig så trivelig tid med to halvgamle gubber. Praten gikk om løst og fast, og verten imponerte storveis med kokkeleringen sin. Vet ikke hva jeg hadde forventet. Kanskje en elggryte eller en halv bjørn på grillen. Blåskjell til forrett og paella til hovedrett så jeg definitivt ikke komme. Nå er det ikke all paella jeg er begeistret for, men denne var veldig veldig god! Et par virkelig imponerte Bergensere, og maten var en fryd for øyet!
    8F93C419-0558-4422-A58A-AA007CA18C31.jpeg


    Etter noen fine timer på terrassen begynte eieren å lunke på rørene i oppsettet. Kona var klar for litt egentid, og det var forsovet vi også 😃

    Oppsettet er jo behørig dokumentert i tråden, men jeg synes det er så fint at noen bilder til skader ikke. For min egen del er ikke Maggier den største fryd for øyet, men resten.....oh hildrane du!
    53D92D66-EA9D-4BE2-8D03-E90DF79F712B.jpeg

    Litt tettere på godsakene......
    22DE98F1-FE71-44C4-B406-E2614815AD5F.jpeg

    .....og den platespilleren er bare så lekker at jeg måtte passe meg for ikke å sleve 😃
    68F4EF4A-4A0E-4A06-8DA9-1DCDDEE6DDF5.jpeg


    Verten hadde traktert undertegnede med så mye god drikke at det var på høy tid å starte med litt musikkavspilling. Jeg ble plassert i en godstol og sammen med lyd og musikk kunne jeg nok satt der fremdeles, men i lengden kunne jo dette bli høyst upraktisk 😊

    Man skal være litt forsiktig med å være bastant når man lytter til et nytt oppsett, er lett alterert og ørene er halvgamle med de svakheter det innebærer. Videre er det jo en uke siden, og jeg noterer kun bak øret. Men skitt au, lar det stå til. Er man Bergenser så er man Bergenser 😄

    Hovedkonklusjonen er vel at Maggier i dette oppsettet gjør det meste ualminnelig bra, og noe ikke like uovertruffent, men som alltid, dette handler også om smak og behag.

    Oppsettet spiller med autoritet og med den vektløsheten i lydbildet som vel kjennetegner stater og planere. Videre kjennetegnes det ikke av den ekstreme pin pointingen som gjør seg gjeldene i noen oppsett. Instrumentene skilles helt klart i lydbildet, men med en naturlig sammenheng i musikken. Lydbildet er høyt og bredt. I mine ører akkurat passelig, og ikke den «larger than life» scenen som jeg av og til opplever. Lydsignaturen er helt klart på den varme og myke siden, noe jeg ikke opplever maskerer detaljer i lydbildet. Variasjon og temposkifter i musikken kom frem med både attack og varhet så det er ingenting å utsette på dynamikken i oppsettet. Husker ikke allverden av musikken vi spilte, men en ting husker jeg veldig godt. Jeg har aldri opplevd koret til Metcedes Sosa så vektløst, stort og avslappet, noe som definitivt ikke er tilfelle alle steder! Jeg har tidligere sett skrevet at oppsettet ikke er det beste til rock og at eieren er litt raus med subben. I mitt tilfelle synes jeg subben er veldig godt integrert og gir et passelig fotavtrykk, og dette oppsettet kan definitivt rocke. På veldig mye synes jeg oppsettet ditt er noe av det beste jeg har hørt. Store ord, men sånn er det. Det lønner seg å tilsjaske gjesten før lytteseanser 😄 En kjepphest for meg, som jeg synes er altfor lite fokusert på HFS, er at du naturlig nok profitterer på et veldig lavt støygulv oppi Blåskogen 😊

    No free lunch. Det er ikke alt jeg liker ved lyden. Det blir etter mitt syn for dempet. Dette gir seg utslag i at alt låter behagelig, noe som for meg blir feil på endel instrumenter og musikk. Det er akkurat som om det siste utslaget i anslaget på noen instrumenter pakkes inn. Sliter litt med ordene, men det blir nærmest det omvendte av horn, uten at dette skal ses på som det optimale. Hvorvidt det handler om rørforsterkeren eller Maggiene er jeg litt usikker på, men jeg heller vel til at det er en kombinasjon, men handler mest om Maggiene. Jeg synes absolutt Octaven gir mer en nok volum og kontroll på høyttalerne, men det er mulig Maggiene hadde profittert og vært litt «friskere» med en kraftig transe. Uansett relativt uinteressant. Dette er et system som er skrudd sammen etter dine ører og ikke mine preferanser 😊 Uavhengig av akkurat dette skjønner jeg godt at du er en hardcore Maggie fan. Sammen med de andre godsakene er lyden i Blåskogen (i all sin stillhet) «helt der oppe» i mine ører.

    Tusen takk for et veldig hyggelig opphold. Vi mollkoste oss begge to 😊
    04B49B7D-C039-4152-9646-565007CC8551.jpeg
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.835
    Antall liker
    16.058
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har den samme utgaven av the Slider som du har fått kloa i. Og den låter knalltøft. Det er bare å finne frem luftgitaren og skru opp til 11 :)
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.664
    Antall liker
    58.526
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hadde tenkt å ta fram T Rex, Electric Warrior da du var hos meg, men plussli var klokka så mange gitt.:cool:🤣
    Takker også her for fyldig og fin omtale fra besøket deres hos meg i Blåskogen. Hils Z så mye.
    Maja savner deg❤
    skjermbilde.png
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Hadde tenkt å ta fram T Rex, Electric Warrior da du var hos meg, men plussli var klokka så mange gitt.:cool:🤣
    Takker også her for fyldig og fin omtale fra besøket deres hos meg i Blåskogen. Hils Z så mye.
    Maja savner deg❤
    Vis vedlegget 657467
    Ja, om det var klokken eller en lett tilsjasket Bergenser med behov for å studere innsiden av øyelokkene, som var grunnen, skal være usagt 😄

    Takk for retusjeringen 😄 og gratulerer med Maja tidligere i dag ❤
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Endelig helg! Første uke på jobb etter ferien er gjennomført. Arbeid er i høyeste grad oppskrytt. Det er så mye annet viktig som må gjøres. Øl skal drikkes og musikk skal spilles. Jaja, jeg får bare gjøre så godt jeg kan 😊

    280C8EF0-8485-4251-BBDE-49C83DFD79A9.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har inntrykk av at du er god på begge deler :cool: .
    God helg!
    I et ualminnelig svakt øyeblikk må jeg nok innrømme at min øldrikking vises betydelig overdrevent på HFS 😄 Heldigvis er ikke det samme tilfelle for musikkavspillingen 😊
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.998
    Endelig helg! Første uke på jobb etter ferien er gjennomført. Arbeid er i høyeste grad oppskrytt. Det er så mye annet viktig som må gjøres. Øl skal drikkes og musikk skal spilles. Jaja, jeg får bare gjøre så godt jeg kan 😊
    Så enig, så enig. Arbeid er noe jævla heft, men jobb inn i mellom kan gå an.
    Og der hadde jeg gjort unna 4 uker i ny jobb.
    Hjemme venter kald øl, og et assortert utvalg med armagnac ;)
    Tror jaggu jeg må ha en kaffe til sistnevnte væske.

    Ha en avbalansert og salongberuset helg i Drotningvik.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Så enig, så enig. Arbeid er noe jævla heft, men jobb inn i mellom kan gå an.
    Og der hadde jeg gjort unna 4 uker i ny jobb.
    Hjemme venter kald øl, og et assortert utvalg med armagnac ;)
    Tror jaggu jeg må ha en kaffe til sistnevnte væske.

    Ha en avbalansert og salongberuset helg i Drotningvik.
    Forhåpentligvis behandler den nye arbeidsgiveren deg godt, og hvis ikke har du tydeligvis et arsenal hjemme til behandlig av både sorg og glede 😊
    Husk det kjent og kjære ordtaket; måtehold er roten til alt vondt 😄
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Lørdags morgen. Kaffe, musikk og litt tenking.

    Høsten kommer, og jeg har ingen tanker om endringer i oppsettet. Litt kjedelig. Vet ikke om det handler mest om at jeg er fornøyd eller at haifai-interessen er inne i en bølgedal. Sikkert litt begge deler. Heldigvis er det ingenting som tyder på at musikkinteressen er på nedadgående, og det er nå heldigvis det viktigste (for meg).

    Kjekt å både kjøpe og selge plater for å optimalisere min lille platesamling. Flest mulig har aldri vært et mål. Vurderer nå om jeg skal trykke kjøp på to «snobbe-utgivelser». Det kan lett bli første steg på veien til å begrense antall plater, og kun samle best mulige utgivelser av et begrenset utvalg av «the soundtrack of my life». Det gir litt mening, men samtidig er det vel da også haifai-interessen, som skulle være inne i en bølgedal, som slår inn. Deilig med i-lands problemer 😊

    1BD8F7AB-F808-43F4-89B0-086B79B19ABF.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    3DE48F80-C568-46BF-ADB0-10040512F7EB.png


    Men, skal jeg krysse Rubicon?

    407D183A-366A-4425-A704-16D38D4BB6F3.jpeg


    Helt bestemt er jeg ikke, men har nå jaffal bestilt tre plater hvor regningen kom på den unette sum av nesten 2500 kr.
    Med tanke på at jeg betalte en tusenlapp for en brukt elgitar med tilbehør og høyttaler, er jo platene dyre. Men, med tanke på at jeg foreløpig ikke har rørt gitaren etter den kom i hus, kan jo platene med litt snurring bli atskillig rimeligere 😄
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har du begynnt å hanke inn 45 rpm plater fra mofi ?
    Jepp, det ble de to første til Dire Straits. 45 rpm er ikke min greie, men trenger sikkert litt ekstra mosjon 😊 Den tredje var en AP sak som heldigvis snurrer med normal hastighet 😃
     

    MakkinTosken

    En kjekkas
    Ble medlem
    21.02.2020
    Innlegg
    13.585
    Antall liker
    34.310
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Disse 45 platene fra MOFI skuffer litt. Lydkvaliteten på opptaket er knall, men støygulvet på de stille partiene er litt så som så. :confused:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Disse 45 platene fra MOFI skuffer litt. Lydkvaliteten på opptaket er knall, men støygulvet på de stille partiene er litt så som så. :confused:
    Grmf 😡 Men, jeg er så uheldig med støygulvet her jeg bor at jeg kanskje er heldig med disse innspillingene 😊😄
     

    E. Largo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.02.2007
    Innlegg
    8.835
    Antall liker
    16.058
    Sted
    Disco Volante
    Torget vurderinger
    2
    Jepp, det ble de to første til Dire Straits. 45 rpm er ikke min greie, men trenger sikkert litt ekstra mosjon 😊 Den tredje var en AP sak som heldigvis snurrer med normal hastighet 😃
    Jeg bestilte de samme fra Skvis for 3 uker siden. Men jeg har ikke sett noe til dem foreløpig..
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg bestilte de samme fra Skvis for 3 uker siden. Men jeg har ikke sett noe til dem foreløpig..
    Skvis, ja! Da er det bare å smøre på med tykke lag av tålmodighet. Lageret deres er vel på størrelse med platesamlingen min 😄 Er veldig sikker på at jeg har dem før deg selv om jeg bestilte i går. Kjøper selv hos Skvis når prisforskjellen er stor, men det var det ikke denne gangen.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Begynner å bli noen år siden jeg bodde i Hilversum i Nederland. Ikke så mye jeg savner egentlig, men lørdager med demo på Rhapsody var definitivt en høydare. Ser av mailene jeg fremdeles mottar at gutta fremdeles holder høyt nivå på utstyret de presenterer 😃

    FF870CA9-52C6-48A0-99CB-9760BE2320E9.jpeg
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.998
    De MBL talerne der og et par røslige monoblokker? JA TAKK! :geek:
    Disse kreasjonene formidlet musikk hos søta bror i Gøteborg for 2 år siden så man ble både svett og sentimental av attrå.
    Pokker ta, nå kjente jeg på at det ikke blir noen tur til Gøteborg på HiFi messe i år :cry:
    Det blir en lang kald vinter, og tvingende nødvendig med MYE brunt brennevin stående klart når melankolien og tungsinnet legger seg som en klam sky rundt kroppen. Forbanna pandemi :mad:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.664
    Antall liker
    58.526
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Begynner å bli noen år siden jeg bodde i Hilversum i Nederland. Ikke så mye jeg savner egentlig, men lørdager med demo på Rhapsody var definitivt en høydare. Ser av mailene jeg fremdeles mottar at gutta fremdeles holder høyt nivå på utstyret de presenterer 😃
    MBL, -rett oppsatt i et godt rom, er noe av det beste jeg hører.

    Jeg savner også Harry og Rhapsody.😍 Helt sikkert en av verdens beste HiFi-butikker.
    Fytterakkern som vi koste oss!

    Her med ARC og TAD. Noen av oss mer begeistret enn andre, men show-egenskapene til Harry Van Dahlen kunne ingen klage på!
    CIMG5153.JPG

    CIMG5155.JPG
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.368
    Antall liker
    63.317
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    De MBL talerne der og et par røslige monoblokker? JA TAKK! :geek:
    Disse kreasjonene formidlet musikk hos søta bror i Gøteborg for 2 år siden så man ble både svett og sentimental av attrå.
    Pokker ta, nå kjente jeg på at det ikke blir noen tur til Gøteborg på HiFi messe i år :cry:
    Det blir en lang kald vinter, og tvingende nødvendig med MYE brunt brennevin stående klart når melankolien og tungsinnet legger seg som en klam sky rundt kroppen. Forbanna pandemi :mad:
    Vi har alle forskjellig tilnærming. Selv gleder jeg meg til et skikkelig drittvær som kommer inn i morgen. Da "må" jeg holde meg unna hagen, og kan sitte inne å nyte istedenfor å være utenfor å yte :ROFLMAO:
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn