WBT krympehylser

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Antall liker
19
Torget vurderinger
3
Hei,

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe WBT krympehylser på 10 kvadrat? Jeg har bestilt fra Dynabel men første pakken rotet Posten bort og så sendte de på nytt i vanlig brev og den har også kommet bort i Posten!

Finnes det noen erstatninger som kan brukes? F.eks fra Biltema?

mvh,
OS

M

Medlem 1792

Gjest
Hei,

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe WBT krympehylser på 10 kvadrat? Jeg har bestilt fra Dynabel men første pakken rotet Posten bort og så sendte de på nytt i vanlig brev og den har også kommet bort i Posten!

mvh,
OS
Prøv: http://www.ncms.no/
De er vel WBT importøren her i Norge.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
prøvde å sende mail til ncms angående slike krympehylser, men fikk aldri svar. Endte med at jeg festet kablene uten krympehylser i spadene, er bare å skru gådt til så sitter de godt :)

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Antall liker
5.378
Torget vurderinger
1
Hei,

mvh,
OS
Du kan søke etter «Ändhylsa» hos ELFA. De har noen i fortinnet kobber som tar 10 mm2.

mvh
KJ

M

Medlem 1792

Gjest
prøvde å sende mail til ncms angående slike krympehylser, men fikk aldri svar. Endte med at jeg festet kablene uten krympehylser i spadene, er bare å skru gådt til så sitter de godt :)
Prøv igjen, de har svart meg veldig raskt på mail jeg har sendt de. Det har nok bare vært en "glipp" angående din henvendelse.

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
okai er sikkert osm du sier en glipp da, men jeg prøvde da uten slike kryympehylser og det funket da veldig bra, er vel ingen grunn til at man absolutt må bruke krympehylsene eller??

M

Medlem 1792

Gjest
okai er sikkert osm du sier en glipp da, men jeg prøvde da uten slike kryympehylser og det funket da veldig bra, er vel ingen grunn til at man absolutt må bruke krympehylsene eller??
Jeg sover i hvertfall bedre etter at jeg terminerte høyttalerkablene med WBT krympehylser ;D

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
hehe ja, men det blir jo faktisk bare et ekstra ledd jo. Når man kunn skrur til med torx skruene sitter de jo sinnsykt godt.

M

Medlem 1792

Gjest
hehe ja, men det blir jo faktisk bare et ekstra ledd jo. Når man kunn skrur til med torx skruene sitter de jo sinnsykt godt.
Ja, det gjør det. Men etter en tid vil det oksydere og det er ikke bra. Har man brukt krympehylser så er vel termineringen noe mere "varig".

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
ja det er den kansje men jeg har fortinnet endene på lederne så da burde vel ikke oksidasjon være noe problem. :)

Topp Bunn