Wassup?

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Har det skjedd noe siden i vinter? Noen gjennombrudd på forsterker, høyttaler eller nettspiller? Noen forummedlemmer som har begått forumselvmord i desperasjon og kommet tilbake igjen noen dager senere? Har Roysen byttet noen av anleggene sine en gang til - til noe enda dyrere som kommer fra Singapore om 4 måneder? Har Valentino begynt å høre forskjeller på kabler? Har Roda sluttet å fotografere hifi på fuskepels? Og hva heter Ivar Løkken i disse dager?

Trenger å komme ajour.

O.

R

RoDa

Gjest
Dog skrev:
Har Roda sluttet å fotografere hifi på fuskepels?
;D ;D ;D ;D

Det var ekte pels!! Geit må vite. Spørs om jeg ikke må i garasjen for å hente inn pelsen igjen nå. ;D

R

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Svært lite nytt under solen altså.
Kommer tilbake til jul og sjekker.

O.

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.091
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Tror det er noen gjennombrudd på musikkfronten. Iflg Beatlestråden er det noe nytt som heter mono som visstnok er det helt store nå.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Klarte ikke å vente helt til jul likevel. Fikk tips om en fornøyelig tråd om Goldmund, så det måtte sjekkes ut. Og vips! Nytt forumselvmord! Du verden - her er det dramatisk!

O.

R

RoDa

Gjest
Kan ikke vi få se flere bilder av det flotte anlegget ditt?

R

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Skal nok oppdatere når det skjer noe nytt og spennende :)

Men det var det da....hvor blir det av fremskrittet? Når kommer den gode klasse D-forsterkeren? Som overgår det meste innen SS og rør, ser bra ut og har alt en trenger?

Paradigmeskifte på price/performance på høyttalere(etter Gallo selvsagt)?

Nettbasert signalkilde som overgår Transporter og gjerne Linns Akkurat DS(og koster en brøkdel), støtter alle high-res formater, ser bra ut og ikke har kardinaltabber som egen harddisk eller andre tullete ting(som cd-spiller f.eks)?

Det går for sent, rett og slett. I mellomtiden er fortsatt vinyl kongen på haugen.

O.

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.712
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Jeg selger stæsjet mitt. Men ikke Transporteren, selvsagt. Thazzup!

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
3.035
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg holder på å innstallere meg i nytt musikkrom.
Trives godt, selv om det ikke på lang nær er ferdig enda.

Dog

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2004
Antall liker
422
Sted
Sola
Jaså gitt, rør og horn nå eller? ;D

O.
Valentino skrev:
Jeg selger stæsjet mitt. Men ikke Transporteren, selvsagt. Thazzup!

Brasse

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.05.2008
Antall liker
9
Eg skal selge Heresy'ene mine, og har allerede fått beskjed om at eg kommer til å bli lyst i bann.

P

Parelius

Gjest
Prøver fortvilt å finne remasterede high-rez filer av Francoise Hardy… Lykkes jeg, skal jeg kjøpe en Goldmund!

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
(Francoise er best på 7 tommer. Trenger ikke Goldmund til slikt. )

Har kjøpt et par skiver siden sist. Thatsup!

Mbare

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2003
Antall liker
11
Fått opp Audiolense og server. Gått meg en tur og laget meg et glass saft. Kranlga litt på sentraln og skrevet en artikkel til Fidelity. Lite nytt, utover det.

gismo

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2007
Antall liker
41.427
Sted
Væssia i Grue.
Torget vurderinger
22
Anlegget står fortsatt "nedkoblet" (alt koblet ut av kabler) og ikke brukt på 3 mnd.
En "sommer" tradisjon jeg har hatt noen år ;) Da får "stueanlegget" duge. Sommeren er "ute" og snekker tid (pusser opp gammelt hus).
Men desto artigere å komme seg inn i musikk hulen igjen.
Der venter 2 "nye" sett med Whistler Audio Coanda som så vidt ble testet litt før sommeren og gav gode vibrasjoner!
Gleder meg til å spille inn disse utover høsten ;D

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Antall liker
4.667
Torget vurderinger
10
Har akkurat oppgradert mine Lohengrin til Lohengrin II! En utrolig bra høytaler har bare blitt så vanvittig mye bedre! Heftig...

8

8x12_TOM

Gjest
SAL skrev:
Har akkurat oppgradert mine Lohengrin til Lohengrin II! En utrolig bra høytaler har bare blitt så vanvittig mye bedre! Heftig...
Og du som trodde du hadde godlyd før ;)

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Antall liker
4.667
Torget vurderinger
10
8x12_TOM skrev:
SAL skrev:
He-he, er det ikke moro! Hvordan går det med din egen oppgradering?

8

8x12_TOM

Gjest
SAL skrev:
8x12_TOM skrev:
SAL skrev:
Snicker-is sa den hadde kommet forrige torsdag, så vi ble enige om at han skulle komme en gang denne uken. Men i går ringte han og fortalte at mikrofonen /kalibreringskittet ikke var kommet med ???
Jeg for vel ta kontakt med DEQX folka for å finne ut hva som skjer videre

SAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.10.2006
Antall liker
4.667
Torget vurderinger
10
8x12_TOM skrev:
SAL skrev:
8x12_TOM skrev:
SAL skrev:
Snicker-is sa den hadde kommet forrige torsdag, så vi ble enige om at han skulle komme en gang denne uken. Men i går ringte han og fortalte at mikrofonen /kalibreringskittet ikke var kommet med ???
Jeg for vel ta kontakt med DEQX folka for å finne ut hva som skjer videre
Typisk, kjedelig når ting ikke klaffer!

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Antall liker
310
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
SAL skrev:
8x12_TOM skrev:
SAL skrev:
8x12_TOM skrev:
SAL skrev:
Var innom SAL igår for en kort lytt og jeg må si meg helt enig med deg SAL;
Har vært heldig å få være med på flere oppgraderinger i ditt oppsett som hver seg har løftet anlegget, men dette er en av de større løftene! Alt satt bare bedre, strammere, mer homogent mmm, får bare gratulere med et fantastisk oppsett!

Yasman

Topp Bunn