Warszawa messen 2017

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    En god del horn på messen.
    IMG_2480.jpg


    IMG_2481.jpg


    IMG_2482.jpg

    IMG_2483.jpg


    IMG_2484.jpg


    Bildene på høykant blir automatisk snudd her dessverre.
    IMG_2485.jpg
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.777
    Antall liker
    1.087
    Torget vurderinger
    2
    Oh kurwa - her var det jammen litt av hvert ja :)

    Flott med masse bilder fra messer altså - tommel opp :)
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    En veldig spesiell dipolkonstruksjon.
    IMG_2486.jpg


    IMG_2487.jpg


    Mer dipoler.
    IMG_2488.jpg

    IMG_2489.jpg

    IMG_2490.jpg

    IMG_2491.jpg


    En fyrstikk her og det hadde brent godt!

    IMG_2492.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Audio Art Technology igjen. Uten subwoofere. Olav2 høyttalere?

    IMG_2493.jpg


    IMG_2494.jpg


    Håper han hadde bedre kamera enn meg. ;)
    IMG_2496.jpg


    IMG_2497.jpg

    IMG_2498.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Cube fulltoner.
    IMG_2512.jpg

    IMG_2513.jpg


    IMG_2515.jpg

    IMG_2516.jpg


    IMG_2517.jpg


    Merkelig plassering av elektronikken. Rett foran lytteposisjonen.
    IMG_2519.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Buchardt Audio med prototype høyttaler.

    IMG_2533.jpg

    Waveguide som ligner på YG sin løsning.
    IMG_2534.jpg


    Rimelige Pylon høyttalere.
    IMG_2536.jpg

    IMG_2537.jpg


    IMG_2538.jpg


    IMG_2539.jpg

    IMG_2540.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Ser ut som bildene på høykant kommer rett vei dersom jeg snur de i feil retning i W10, lagrer og deretter snur og lagrer de på nytt. Snodig. Virker som en feil i W10 som ikke var slik i W7.

    IMG_2546.jpg


    IMG_2548.jpg


    IMG_2549.jpg

    IMG_2550.jpg


    IMG_2551.jpg

    IMG_2552.jpg


    IMG_2553.jpg

    IMG_2554.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Davone? I alle fall noe Spec og Zweimann elektronikk. Spec og Davone hadde også et rom på fotball stadion.
    IMG_2565.jpg


    IMG_2571.jpg


    Ubiq Audio
    IMG_2571.jpg

    IMG_2573.jpg


    Manger.
    IMG_2574.jpg

    IMG_2575.jpg


    IMG_2579.jpg


    IMG_2581.jpg


    Håpløst mørkt rom. Fremsto som en DIY høyttaler. Filt dekket ene delen av diskanten.
    IMG_2582.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Dipoler fra Jamo.

    IMG_2584.jpg

    IMG_2583.jpg


    Barn blir opplært.
    IMG_2585.jpg


    Isotek med eget rom.
    Isoetel.jpg

    Isotek 2.jpg

    Isotek 3.jpg


    JAG. Koaksial element?
    JAG.jpg


    TAD og Luxman.
    TAD og Luxman 2.jpg
    TAD og Luxman.jpg
     

    Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.164
    Antall liker
    22.681
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Morsomt med alle bildene! Her var det mye jeg aldri hadde hørt om :)
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Fikk du hørt Hologramm, Orso?
    Usikker på jeg vil skrive så mye om lyden siden jeg er bransjeaktør. Det har gitt meg problemer tidligere. Tenker det er best andre som var der kommenterer lyden.
    Jeg hørte på alt jeg tok bilder av og det aller meste flere ganger.

    Kommer flere. :)
    Er bildene vel store kanskje?
    Kjør på:)
    De er ikke for store, men litt uskarpe, men det skyldes vel mobilkamera og litt lite lys?
    De siste her er faktisk fra et Canon kompaktkamera. Jeg er overrasket over dårlig de bildene ble. Det var riktig nok veldig lite lys i mange rom og så kan man ikke bruke for lang tid til å knipse hvis man skal unngå å forstyrre folk. Eller man må ta det fra en vinkel med feil lysforhold da rommene er trange og det kan være mye folk der. Men bildene ble uansett mye dårligere enn hva jeg forventet. Ser faktisk ut som at mobilbildene mine (de første jeg postet) ble bedre.

    Kjører uansett på. Fine bilder er sikkert mulig å finne andre steder. Virker ut som det var mange journalister der.
     

    Olav2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.04.2014
    Innlegg
    3.342
    Antall liker
    2.665
    Torget vurderinger
    1
    Audio Art Technology igjen. Uten subwoofere. Olav2 høyttalere?

    Vis vedlegget 467498

    Vis vedlegget 467501
    Vis vedlegget 467502
    Artig! Og der spiller jo jommen mine kjære små AVI-monitorer på bildet rett under.

    Hva er konstruksjons- og spredningsprinsippet på disse rundstrålerne, Orso? Finner ikke noen god beskrivelse på nettet. Wooferen spiller jo oppover, men hva med diskanten? Er den på toppen, eller midt inne i hakket? Spontant ser jeg for meg at de sikkert spiller flott, men antakelig krever en del lytteavstand fordi diskanten er såpass langt fra Wooferen, og med crossover på 2000-tallet. Det er ikke nødvendigvis optimalt, siden rundstrålere ofte har godt av å lyttes til forholdsvis nærme. Har også litt vanskelig for å forstå hvordan de kan få til jevn vertikal spredning. Men kanskje er det ting jeg ikke forstår her.

    Syntes du disse hadde evne til pinpointing, eller ikke?

    ------------

    EDIT: jeg skjønte det nå, tror jeg. Wooferen fyrer oppover, og så blir lydbølgene spredd rundt og oppover med en "waveguide", som sprer lyden til siden og på skrå oppover. Diskanten er festet i et eget "hus" på toppen, med sin egen lille waveguide som sprer lydbølgene på samme måte. Gir mening. Spontant ser jeg at dette er de rundstrålererne som likner mest på Morrison-høyttalerne jeg har kjøpt av alle (de andre) rundstrålerne jeg har sett hittil. Men konstruksjonen virker ikke like bra som hos Morrison, fordi:

    A) woofer og diskant er lenger fra hverandre, noe som betinger lenger lytteavstand
    B) de er ikke DSP-styrt slik at woofer og diskant ikke kan tidskorrigeres mot hverandre
    C) passivt delefilter
    D) antakelig mer diffraksjon, og mindre jevn spredning vertikalt (kanskje horisontalt også), på grunn av hvordan waveguiden ser ut

    Men artig at du likte disse bedre enn de andre rundstrålerne du har hørt! Bekrefter hunchen jeg har hatt om at rundstrålere har godt av bred vertikal spredning også, ikke bare horisontal spredning.
     
    Sist redigert:

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Neste stoppested var fotball stadion.
    IMG_20171118_100540625_HDR.jpg

    Dvs. indre delen rundt banen. To etasjer med mange store og flotte rom foruten masse stands og diverse i gangene. Likte meg best her. Bedre akustiske forhold og mer rom å boltre seg på. En del av rommene var riktig nok i perioder tett pakket med folk. Spesielt rommene med de store høyttalerne fra Wilson Audio, Sonus Faber, Blumenhofer, Rockport og Magico var nesten som sild i tønner noen ganger.

    Polske Autotech som tidligere vist.
    Autotech 2.jpg

    Autotech.jpg


    B&O demonstrerte kun vegghøyttalerne på lørdag de gangene jeg var innom.
    B&O.jpg

    B&O 2.jpg


    B&W hadde et rom med modellen 702 og stand i gangen.
    B&W rom.jpg

    B&W stand.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Artig! Og der spiller jo jommen mine kjære små AVI-monitorer på bildet rett under.

    Hva er konstruksjons- og spredningsprinsippet på disse rundstrålerne, Orso? Finner ikke noen god beskrivelse på nettet. Wooferen spiller jo oppover, men hva med diskanten? Er den på toppen, eller midt inne i hakket? Spontant ser jeg for meg at de sikkert spiller flott, men antakelig krever en del lytteavstand fordi diskanten er såpass langt fra Wooferen, og med crossover på 2000-tallet. Det er ikke nødvendigvis optimalt, siden rundstrålere ofte har godt av å lyttes til forholdsvis nærme. Har også litt vanskelig for å forstå hvordan de kan få til jevn vertikal spredning. Men kanskje er det ting jeg ikke forstår her.

    Syntes du disse hadde evne til pinpointing, eller ikke?

    ------------

    EDIT: jeg skjønte det nå, tror jeg. Wooferen fyrer oppover, og så blir lydbølgene spredd rundt og oppover med en "waveguide", som sprer lyden til siden og på skrå oppover. Diskanten er festet i et eget "hus" på toppen, med sin egen lille waveguide som sprer lydbølgene på samme måte. Gir mening. Spontant ser jeg at dette er de rundstrålererne som likner mest på Morrison-høyttalerne jeg har kjøpt av alle (de andre) rundstrålerne jeg har sett hittil. Men konstruksjonen virker ikke like bra som hos Morrison, fordi:

    A) woofer og diskant er lenger fra hverandre, noe som betinger lenger lytteavstand
    B) de er ikke DSP-styrt slik at woofer og diskant ikke kan tidskorrigeres mot hverandre
    C) passivt delefilter
    D) antakelig mer diffraksjon, og mindre jevn spredning vertikalt (kanskje horisontalt også), på grunn av hvordan waveguiden ser ut

    Men artig at du likte disse bedre enn de andre rundstrålerne du har hørt! Bekrefter hunchen jeg har hatt om at rundstrålere har godt av bred vertikal spredning også, ikke bare horisontal spredning.
    Har ikke satt meg inn i hvordan de fungerer.

    Men nei, jeg syntes ikke de kunne pinpointe. Er man ute etter det så er min mening at rundstrålende ikke er det rette høyttalervalget, så sant man ikke demper store deler av rommet. De svarte som hadde subwoofere og som jeg lyttet mest til så fungerte derimot vesentlig bedre på fremste benk enn lenger bak. Lenger bak i rommet ble det veldig utsvevende og diffust i mine ører.

    Her er en liten video snutt. Litt kjip musikkvalg i dette eksemplet, men de spilte generelt mye morsomt og med mye dypbass. Blant annet Mari Boine med Vuolgge mu mielde Bassivárrái som nærmest satte romkonstruksjonen i sving.
     

    Olav2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.04.2014
    Innlegg
    3.342
    Antall liker
    2.665
    Torget vurderinger
    1
    Artig! Og der spiller jo jommen mine kjære små AVI-monitorer på bildet rett under.

    Hva er konstruksjons- og spredningsprinsippet på disse rundstrålerne, Orso? Finner ikke noen god beskrivelse på nettet. Wooferen spiller jo oppover, men hva med diskanten? Er den på toppen, eller midt inne i hakket? Spontant ser jeg for meg at de sikkert spiller flott, men antakelig krever en del lytteavstand fordi diskanten er såpass langt fra Wooferen, og med crossover på 2000-tallet. Det er ikke nødvendigvis optimalt, siden rundstrålere ofte har godt av å lyttes til forholdsvis nærme. Har også litt vanskelig for å forstå hvordan de kan få til jevn vertikal spredning. Men kanskje er det ting jeg ikke forstår her.

    Syntes du disse hadde evne til pinpointing, eller ikke?

    ------------

    EDIT: jeg skjønte det nå, tror jeg. Wooferen fyrer oppover, og så blir lydbølgene spredd rundt og oppover med en "waveguide", som sprer lyden til siden og på skrå oppover. Diskanten er festet i et eget "hus" på toppen, med sin egen lille waveguide som sprer lydbølgene på samme måte. Gir mening. Spontant ser jeg at dette er de rundstrålererne som likner mest på Morrison-høyttalerne jeg har kjøpt av alle (de andre) rundstrålerne jeg har sett hittil. Men konstruksjonen virker ikke like bra som hos Morrison, fordi:

    A) woofer og diskant er lenger fra hverandre, noe som betinger lenger lytteavstand
    B) de er ikke DSP-styrt slik at woofer og diskant ikke kan tidskorrigeres mot hverandre
    C) passivt delefilter
    D) antakelig mer diffraksjon, og mindre jevn spredning vertikalt (kanskje horisontalt også), på grunn av hvordan waveguiden ser ut

    Men artig at du likte disse bedre enn de andre rundstrålerne du har hørt! Bekrefter hunchen jeg har hatt om at rundstrålere har godt av bred vertikal spredning også, ikke bare horisontal spredning.
    Har ikke satt meg inn i hvordan de fungerer.

    Men nei, jeg syntes ikke de kunne pinpointe. Er man ute etter det så er min mening at rundstrålende ikke er det rette høyttalervalget, så sant man ikke demper store deler av rommet. De svarte som hadde subwoofere og som jeg lyttet mest til så fungerte derimot vesentlig bedre på fremste benk enn lenger bak. Lenger bak i rommet ble det veldig utsvevende og diffust i mine ører.

    Her er en liten video snutt. Litt kjip musikkvalg i dette eksemplet, men de spilte generelt mye morsomt og med mye dypbass. Blant annet Mari Boine med Vuolgge mu mielde Bassivárrái som nærmest satte romkonstruksjonen i sving.
    Takk! Artig video. Gir mening at de fungerte bedre på første benk enn bakerst. Gjør jo at man får mer direktelyd vs. reflektert lyd, og dermed klarere lydbilde. Men med disse får man da problemet at de ikke fungerer som en punktkilde på grunn av hvordan diskanten og wooferen er plassert, som jeg antar kan gå ut over pinpointingen ytterligere. Du får komme på besøk når jeg får morrison-høyttalerne i hus, og se hva du synes :)
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Flere bilder av Blumenhofer. Interessant å se hvor mye folk rommet og en slik hornhøyttaler dro. Spilte også mye bra og normal musikk da jeg var der. Altså ikke typisk pling plong musikk eller utelukkende super innspillinger som enkelte utstillerne gjør. Engasjerende og dynamisk lyd. Det er en 2-veis konstruksjon med 15" eller 16" woofer. Stort rom med dårlige Omniffusor kopier ;D på frontvegg og noen Realtraps paneler. Veggene var perforerte og en god del dempeplater i taket.

    Blumerhofer 2.jpg


    Blumerhofer 5.jpg


    Kompresjonsdriver med titan membran.
    Blumerhofer kompresjons.jpg


    Ren passiv konstruksjon, så det er fools biamping som man kaller det i pro kretser.
    Blumerhofer tilkobling.jpg


    Fra siden (sorry, høykant bildene snur seg fortsatt):
    Blumenhofer siden.jpg


    Videosnutt:
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Tyske Canton.
    Canton 1.jpg

    Canton 3.jpg


    Dali.
    Dali.jpg


    Dali kjørte demo med konsertopptak i surround da jeg var der. En helt annen opplevelse å høre musikk på den måten. De hvite phantom høyttalerne er konstruert for å monteres på vegg.
    Dali3.jpg


    Dali onwall.jpg


    Dali 4.jpg


    Bakhøyttaler.
    Dali bakht.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Davone med flotte former.
    Davone.jpg


    Elac.
    Elac 2.jpg


    Elac i et annet rom som ikke ble spilt på.
    Elac.jpg


    Gato.
    Gato 3.jpg

    Gato.jpg


    IMG_2230.jpg


    IMG_2231.jpg


    IMG_2232.jpg


    IMG_2234.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Marantz.
    IMG_2235.jpg


    Og Ken var på plass. Ekstrem toe-in da jeg var innom. Fungerte overhodet ikke.
    Marantz og Ken.jpg


    IMG_2243.jpg


    IMG_2245.jpg


    Godt utvalg med projektorer også. Jeg ble litt skuffet over en Sony 4K laserprojektor (mangler bilde). Med videomateriale jeg så og ikke optimale lysforhold kunne jeg i alle fall slå fast at det er ganske langt ifra bildekvaliteten til OLED skjermene dessverre. Nedtrekkbare OLED ruller fremtiden?

    IMG_2247.jpg

    IMG_2248.jpg

    IMG_2249.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Mangler bilder av projektor demorom av den grunn at det var umulig med mitt kamera og få høvelige bilder. Da ble de slik som bilde av Heco under. Full surround med Heco gav forøvrig vanvittig trøkk og dynamikk.
    Heco.jpg


    Det var et stort utvalg av hodetelefoner på messen. Under noen bilder av en liten brøkdel.
    IMG_2250.jpg

    IMG_2251.jpg

    IMG_2252.jpg

    IMG_2253.jpg


    Audeze har imponert meg og gitt meg lysten på å kjøpe hodetelefoner. Prøvde diverse modeller.

    IMG_2254.jpg

    IMG_2255.jpg

    IMG_2256.jpg

    IMG_2257.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    McIntosh med to rom. Ene kun ustilling av masse utstyr og video av deres historie og reklame og andre rom vanlig demo med det jeg regner med var Rockport høyttalere.
    IMG_2259.jpg

    IMG_2260.jpg


    McIntosh 1.jpg


    Devialet så jeg kun i gangen.
    IMG_2284.jpg


    IMG_2285.jpg


    Mye rimelig hifi og lydplanker også. Fornuftig å kombinere begge deler.
    IMG_2286.jpg

    IMG_2287.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Bra utvalg av TVer. Vanvittig bildekvalitet fra disse Philips OLED skjermene (hjelper selvsagt med heftig demomateriale). Total svart bakgrunn gir et enorm "smell" og kontrast i bildet. En verdi arvtaker for plasmaer.
    IMG_2288.jpg

    IMG_2289.jpg


    Mye pent fra Loewe.
    IMG_2290.jpg

    IMG_2291.jpg

    IMG_2292.jpg


    Hjemmekinorom med Klipsch.
    IMG_2293.jpg


    Klipsch The sixes. Klassisk Klipsch lyd med heving i mellombassen som gav skikkelig rockefot. Øvre register var derimot ikke helt behagelig på høyt volum.
    IMG_2302.jpg


    JBL hadde loddtrekning av noe. Lang kø. Det hadde vel ingen nordmenn giddet.
    IMG_2303.jpg


    IMG_2304.jpg
     
    Sist redigert:

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Monitor Audio med utstillingsmodell.
    IMG_2305.jpg


    IMG_2306.jpg


    IMG_2307.jpg


    Definitive Technology spilte mye rock og pop. Mens rommene på hver side (Wilson Audio og Autotech) spilte bare typisk hifi musikk. Virket som Definitive Tech. trakk mye folk p.g.a. musikken de serverte.
    IMG_2310.jpg


    Focal.
    IMG_2312.jpg


    IMG_2313.jpg


    Dynaudio eget rom med disse. Lite folk der.
    IMG_2314.jpg


    T+A.
    IMG_2319.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Electrocompaniet og Wilson Benesch. Og kabler som ikke er fult så transparente som navnet skulle tilsi. ;D
    IMG_2324.jpg

    IMG_2325.jpg


    Diverse akustikkprodukter. Med mose?
    IMG_2327.jpg


    Harbeth.
    IMG_2341.jpg

    IMG_2342.jpg


    Natural Sound Samurai.
    IMG_2343.jpg


    En frykttingytende Samurai!
    IMG_2344.jpg


    IMG_2346.jpg


    IMG_2347.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Vinyl fortsatt populært.
    IMG_2348.jpg


    IMG_2349.jpg


    Mer Davone.
    IMG_2350.jpg


    Med blant annet Spec.
    IMG_2351.jpg


    IMG_2354.jpg


    Klipsch Heritage og Tannoy. Spilte på Forte III da jeg var der.
    IMG_2357.jpg


    Forte III i midten.
    IMG_2358.jpg
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Audiovector med 6 stk REL subber.
    IMG_2433.jpg


    REL subbene delt ved 23 Hz. Vel, tror det hadde vært mer fornuftig og bruke et delefilter og delt såpass høyt at man både fikk utnyttet subbene og avlastet frontene. Just my thoughts!
    IMG_2436.jpg


    Cabasse. Stram og fin bass her. Klasse D forsterkere mon tro?
    IMG_2437.jpg

    IMG_2438.jpg

    IMG_2439.jpg


    Video:

    IMG_2440.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn