Har akkurat kommet hjem fra denne messen, og det er en av de beste messene jeg har vært på. Mye ukjent og spennende utstyr å se og høre. Lyden i de fleste rom var bedre enn på de fleste messer jeg har besøkt. Info om modeller og pris manglet det litt på, og språket var et lite problem.
Må si at dette var et veldig bra arrangement. Mange hadde lagt ned en del arbeid med akustikken, og det var generelt mye bra lyd!
Graj som er avbildet lenger opp i tråden, låt veldig bra. I tillegg overbeviste TAD og Cessaro.
Hva ville jeg tatt med hjem? De to "brosjyre-damene" som stod ved inngangen til Moje Audio! De var så pene at det så mer ut som et produkt fra Pixar, enn et resultat av en hyrdestund mellom Yolanda og Marek!
Bedre og billigere. Zingali hørte vi ikke på, men jeg hørte på Bakoon med Sennheiser HD 800. Det låt greit, men ikke så bra som Audeze med Heed Canalot. Kilden var en PC tror jeg, og jeg fikk bare hørt et par sanger.
Denne karen er enestående kunnskapsrik. Enestående logisk sans på den karen. Han har teft!
Han er nogen sær, men er ikke geniene alltid slik? Så tror iallefal jeg!