Warsawa Audio Show 2014

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • empty

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.06.2003
    Innlegg
    418
    Antall liker
    7
    Sted
    Moss
    Torget vurderinger
    2
    Utrolig bra messe

    Jeg er ikke bvandret i de store messene rundt i Europa. Jeg har forholdt meg til småmessene her iNorge, etter at de store forsvant for en ti år tilbake.
    Messa i Warzawa derimot var rett og slett en opplevelse. Sett bort fra de søte damene, og de var det en del av, så var det masse utstyr som vi i nisselandet her oppe aldri får hørt på.
    Prisen for en langhelg med frokost på hotel, inkl.fly, kostet meg knapt over en tusenlapp. Og Warzawa var en flott by. Jeg dro også for å få med meg litt historikk, min andre store interesse.Desverre var det bare gamlebyen som ikke var bitt bombet i stykker, men den var til gjengjeld meget godt ivaretatt. Jeg fikk noen gode ideer salgsmessig, og de polske aktørene vil gjerne inn på det norske markedet.
    For dere som lurer til høsten. Legg av et par tusen, det koster nesten ingenting å være der, og opplevelsen er verdt 10x av prisen. Ta med et par kompiser og ha en heisatur og du er allikevell ikke blakk etterpå. Det er en topp moderne by, der metroen tar deg nesten nøyaktig dit du skal.
    Anbefales på det varmeste.
     

    Bjørn ("Orso")

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    03.11.2008
    Innlegg
    11.296
    Antall liker
    2.903
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    2
    Høres ut som en fin messe og by å besøke empty. Takk for at du delte.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn