- Ble medlem
- 28.11.2002
- Antall liker
- 397
Fant denne i ei lokal blekke. Tydeligvis vondt om båter i mjøsområdet.
No er det ikkje noko ulempe med ei pen kone. Men det er endå viktigare ting her i livet, om ein tenkjer seg om. Les Knut Hamsun "Markens grøde"...Polkagris skrev:Han brydde seg ikke om bilde av kjerringa, bare han fikk se båten. Hysterisk morsomt, men den der kan vel ikke være seriøs....
Er halvveis, men jeg vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener.Audiophile-Arve skrev:No er det ikkje noko ulempe med ei pen kone. Men det er endå viktigare ting her i livet, om ein tenkjer seg om. Les Knut Hamsun "Markens grøde"...Polkagris skrev:Han brydde seg ikke om bilde av kjerringa, bare han fikk se båten. Hysterisk morsomt, men den der kan vel ikke være seriøs....
Å de pengaHaavard skrev:Er halvveis, men jeg vet ikke helt om jeg skjønner hva du mener.Audiophile-Arve skrev:No er det ikkje noko ulempe med ei pen kone. Men det er endå viktigare ting her i livet, om ein tenkjer seg om. Les Knut Hamsun "Markens grøde"...Polkagris skrev:Han brydde seg ikke om bilde av kjerringa, bare han fikk se båten. Hysterisk morsomt, men den der kan vel ikke være seriøs....
Håvard