WAF fri sone; singel tråden

J

Jurassic

Gjest
Prøver du å hinte til at det er selvopplevd. Isåfall tar du feil, bor så langt ute i skogen at damene ombestemmer seg før de kommer fram til meg jeg 8)

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Antall liker
1
racket? RACKET?!!!

Rack er et ord som nevnes i sammenheng med plast med navn Goldstar etc, eller Phillips "rack" kjøpt for komf-pengene på 80-tallet. Folk som eier "rack" fortjener faktisk en blomsterpotte og svigermors hekleduk på høyttalerne!  hrrmpffff
Hmm. Goldstar heter vel LG Electronics nå, og er betydlig mer anerkjent enn de var før navneskiftet.

J

Jurassic

Gjest
Når jeg snacker om rack er det som regel store rack i metall jeg mener. Men da til talevarsling o.l.
Hvem har ikke eid et søtt lite plastrack en eller annen gang i tida, mitt stod det Sherwood på og jeg klare faktisk og selge det til en kamerat for 500 kroner for 9 år siden, burde vel egentlig ha dårlig samvittighet.

breuer

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.10.2006
Antall liker
625
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
9
Uff, denne tråden startet opp som WAF fri sone og singelliv og har endt opp med julepynt, vasking og det som verre er.
Ja, tråden har faktisk hatt nøyaktig samme utvikling som et forhold; du starter ut singel og storkjefta, og ender med julepynt, vasking etc. ;D. Nå var jo denne tråden tenkt for oss single nå i juletida, men den trekker jo veldig mange ikke-single :). Er det ordet "WAF-fri" som har skapt en lengsel hos mange nå i årets mest stressende tid?

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Ja, tråden har faktisk hatt nøyaktig samme utvikling som et forhold; du starter ut singel og storkjefta, og ender med julepynt, vasking etc. ;D.  Nå var jo denne tråden tenkt for oss single nå i juletida, men den trekker jo veldig mange ikke-single :).  Er det ordet "WAF-fri" som har skapt en lengsel hos mange nå i årets mest stressende tid?

Det er jo bare for å gjøre dere enda mer fornøyde med tilværelsen, det er jo en påminnelse om alt dere er spart for. ... Har dere husket å pusse sølvtøyet forresten?? ;)

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
8.662
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Sølvtøy greidde vi oss utan då vi gifta oss, og har helde oss til funksjonelt, rustfritt stål (sølvet treng vi sjølvsagt til kablar).

Men messigpussen er noko herk. Heldigvis nesten ferdig (trudde vi var ferdige, men så fann vi endå ein stake. Og så den gamle signaltrompeten må få seg ein omgang)

Topp Bunn