Hei. Vurderer nå å skaffe meg en dedikert streamer, streamer idag nettradio og Spotify Fra IPad med kabel gjennom D-06u noe Som fungerer bra men har lyst til å kvitte meg med kabelen over gulvet, noen som har gode anbefalinger

Hei igjen. Hvem forhandler disseSOtM sMS-200 eller 200 Ultra fungerer og låter veldig, veldig bra etter min erfaring. Spesielt om du også setter opp en Mac Mini eller NUC PC som Roon server. Det er en utrolig fin løsning som låter uslåelig til prisen.
Andervik AudioHei igjen. Hvem forhandler disse![]()
Hei Terje, Longines time no SEESe på torget
![]()
Butikk - SOtM sms-200 NEO musikkstreamer
2018 The Absolute Sound Editors' Choice Awards! "Best Buy" ifølge anerkjente Mono & Stereo http://www.monoandstereo.com/2017/09/sotm-audio-sms-200-network-player-review.html#more SOtM har spesialisert seg i medieservere, DACer, filtre og...www.hifisentralen.no
Hva er forskjellen med å bruke en sånn bridge mot å ha en dedikert Mac Mini, el. rett i DACen via USB?SOtM sMS-200 eller 200 Ultra fungerer og låter veldig, veldig bra etter min erfaring. Spesielt om du også setter opp en Mac Mini eller NUC PC som Roon server. Det er en utrolig fin løsning som låter uslåelig til prisen.
Jeg bruker usb fra laptop rett i dac. Fungerer utmerketHva er forskjellen med å bruke en sånn bridge mot å ha en dedikert Mac Mini, el. rett i DACen via USB?
Jeg kan se fordelen hvis en bruker PCen med Roon Core et annet sted i huset, men ellers?
Dette er diskutert her. Et par gode svar for de som gidder å lese.Hva er forskjellen med å bruke en sånn bridge mot å ha en dedikert Mac Mini, el. rett i DACen via USB?
Jeg kan se fordelen hvis en bruker PCen med Roon Core et annet sted i huset, men ellers?
Dette er dokumentert godt av Roon også, i tillegg til linken fra Bluesbreaker. Kort sagt er det anbefalt fra Roon å ha Roon Core/Server på egen maskin, og ha lydutganger på en annen. Teorien bak dette er at Core belastes hardt med «administrative» prosesser, som gir støy. Et endpoint/bridge som SOtM er strømlinjeformet for lyd, og har blant annet en USB-utgang med mye mindre støy.Hva er forskjellen med å bruke en sånn bridge mot å ha en dedikert Mac Mini, el. rett i DACen via USB?
Dette få meg til å lure på om folk sitter med 5m lang USB kabel fra fanget til anlegget, eller om folke reiser deg fra sofaen og går frem til anlegget for hver eneste justering, eller fjernstyrer ting fra mobil app?Jeg bruker usb fra laptop rett i dac. Fungerer utmerket
Se signatur. Bruker ios appen til musicbeeNysgjerrig , Hvilken dac , Hvilken Pre/forsterker, hvilken app?
Hei.Dette få meg til å lure på om folk sitter med 5m lang USB kabel fra fanget til anlegget, eller om folke reiser deg fra sofaen og går frem til anlegget for hver eneste justering, eller fjernstyrer ting fra mobil app?
Hei. Altså I East´n inn i D-06ueast`n er sikkert god nok om du kjører digitalt hele veien.
Å spørre om hvorfor det brukes kassettspiller gjør meg svimmel, selvfølgelig er det moro med kassetter av og til. At man kan spørre om noe så dumt på hifisentralen er ubegripelig?siste setning TerjeA? Hvorfor gå viA en Kasettspiller ?
Ja. Med optisk kabelHei. Altså I East´n inn i D-06u
Ikke så nøye med lyden?Å spørre om hvorfor det brukes kassettspiller gjør meg svimmel, selvfølgelig er det moro med kassetter av og til. At man kan spørre om noe så dumt på hifisentralen er ubegripelig
Og hvis du følger med på f.eks. Tidal så forsvinner enkelte låter og album og da er det sabla greit å ha kopiert det man liker over på kassett.
Bruker faktisk min til platespilleren konverterer analogt til digitalt, fungerer veldig bra...Bluesound har en god app og er i tillegg til å være en god streamer/dac et Columbi egg for oss som bruker den kun som streamer til egen dac. Sett volume på fixed i Noden og man kan tappe analoge signaler til en kassettspiller hvis forsterker eller Pre ikke har rec out. (Eller fixed out )