Lealøs; men du blir raskt fortrolig med det.
Joda, skal være enig i at UP-4 kan virke litt "lealøs", men den spiller dog braHmmm. Jeg ble aldri fortrolig med UP4....
Min tidligere Graham 2.0 virket mer lealaus enn JMW 9". Er nok noen små forskjeller der. Hvordan UP4 er, kjenner jeg ikke til.Joda, skal være enig i at UP-4 kan virke litt "lealøs", men den spiller dog bra
Utifra mine erfaringer som begrenser seg til den første JMW-10.5 armen spiller UP-4 klart mer løssluppent og musikalsk enn JMW'en.
JMW'en har dog mere trøkk og føles heller ikke like "lealsøs", men på tross av gode "hifi-egenskaper" fant undertegnede altså aldri denne armen "musikalsk" :-/
Bare for å få presiere så har jeg heller aldri hørt noen av de siste versjonene av JPW armen så for alt jeg vet har de nyere armene fått bukt med de "manglende musikalske egenskaper" som jeg opplevde med den første versjonen (som forøvrig HP skrøt opp i skyene...)Skal ikke bestride Jens sin uttalelse angående musikalitet, relativt til UP 4 (da jeg ikke har hørt den), men må si at jeg finner JMW 9" meget musikalsk sammen med Urushi. Dynavectorgutta virker ikke misfornøyd heller.
Tja, det må du jo bestemme selv............ ;D ;D ;D...Så med andre ord kan jeg kanskje beholde UP4'n og satse på et vanvittig bra drivverk?