Vossajazz - i lys loge!

Vossajazz24F (5 of 7).jpg

Ja folkens det er Vossajazz att, eg har alt skrive ei lita påminning i februar-dagboka. Opningskonserten er kl. 6 i Vossasalen på Park Hotel med Øyunn, dvs Siv Øyunn Kjenstad, om få timar når eg skriv denne innleiinga. Seinare går det slag i slag heile helga. Veret ser ikkje bra ut med tanke på påsketuristane, men for oss svartkledde jazzarar passar det perfekt. Jazz er heldigvis ein inne-idrott.

FREDAG

Kl 8 i Gamlekinoen spelar Gabriel Fliflet (65) med ein herleg gjeng (melding kjem etterpå). Han er intervjua av Vidar Herre i avisa Hordaland og seier at han må ta det litt med ro, for ikkje å hamna på akutten. Han er ein skøyar han Gabriel. Han har elles delteke på festivalen i mange år, både som artist og turist (frå Bergen), og hevdar at festivalen held seg forbløffande bra, meir vital enn nokon sinne. Det skal me snart finna ut av!

Kl 11. har eg tenkt å få med meg Marius Neset Quintet i Gamlekinoen, og dessutan Resjemheia på Park. Det er dei eg har sett meg ut i fyrste omgang. Omtale vil fylgja under.

Festivalleiar Laila Melkevoll gav mikrofonen vidare fyrst til kultur- og likestillingsminister Lubna Jaffery, som opna festivalen offisielt, og vidare til Kjartan Fløgstad, som opna festivalen med eit lengre dikt som rett og slett var hysterisk morosamt, og publikum kvitterte med uhindra latter. Eg klappa alt eg kunne med forstua tommeltott. Ein idrotts-skade; det har nett vore NM for alpinveteranane i bygda. Eg gjekk på trynet...

Les heile artikkelen om Vossajazz - fredag på Audiophile.no

Vossajazz24F (4 of 7).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.895
Link til alle artikler
597
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
OSLO HIFI SHOW 2026 - Inntrykk frå tre Audiophile herrar. Del 2 – Arve sine inntrykk.

OSLO HIFI SHOW 2026 - Inntrykk frå tre Audiophile herrar. Del 2 – Arve sine inntrykk.

• 0
Audiophile- redaksjonen har endeleg kome seg på tur igjen, og kosa seg på messe. Denne gongen i lag med godt over 1200 andre HiFi-entusiastar. Det har vore messe igjen, denne gong nær hovudstaden...
Fortsett
Audiophile.no
OSLO HIFI SHOW 2026 - Inntrykk frå tre Audiophile herrar. Del 1 – Stig Arne sine inntrykk.

OSLO HIFI SHOW 2026 - Inntrykk frå tre Audiophile herrar. Del 1 – Stig Arne sine inntrykk.

• 6
Ikkje før eg er heimkomen frå Japan er det av garde att dagen etter, denne gongen med tog frå Voss til Oslo HIFI Show, som i år vart skipa til for 4. gongen. Det vart tett og travelt dette, men må...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Super Obelisk

TEST: Super Obelisk

• 1
Ettersom Heed Obelisk nå for godt har forlatt den smale sti, kan vi vel si at den også forlater sine røtter, på sett og vis. Oldtidens obelisker var slanke konstruksjoner, akkurat dette kan ikke...
Fortsett
Audiophile.no
Technics SL-1500CS - teknisk oppgradert etterfølger til SL-1500C

Technics SL-1500CS - teknisk oppgradert etterfølger til SL-1500C

• 45
Technics har lansert SL‑1500CS, en ny direktedrevet platespiller som bygger videre på konstruksjonen fra SL‑1500C, men med en vesentlig teknisk oppgradering i motorstyringen. Spillerens...
Fortsett
Audiophile.no
Vossa Jazz 2026: 53 år og lika sprek

Vossa Jazz 2026: 53 år og lika sprek

• 2
No er ikkje 53 år nokon alder i våre dagar, men ganske bra for ein jazzfestival! Berre Moldejazz (1961) og Kongsberg Jazzfestival (1964) er eldre . Ein skal uansett alder vera i god form for å...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Cyrus 40 CD – Musikk og eleganse

TEST: Cyrus 40 CD – Musikk og eleganse

• 1
I november publiserte vi en test av Cyrus sin nye 40-serie, bestående av 40 AMP, 40 ST og 40 PSU. Nå har vi hatt CD-spilleren 40 CD på test, selvfølgelig sammen med en 40 PSU. Hvis du allerede...
Fortsett
Topp Bunn