Vossajazz 2022 - fredag

Vossajazz_Fredag-22 (1 of 11).jpg

Randi Fuglehaug - forfattar og fast skribent på “Innsida” i Dag og Tid - opna Vossajazz 2022, og denne introduksjonen/talen var so god at eg gløymde å ta bilete. Beklagar. Eg trefte ho i vrimlearealet seinare på kvelden, og ho var verkeleg ei skjønn og imøtekomande dame.

Grunna eit nydeleg ver nytta eg dagtid til å øva inn nye dugleikar på slalåmski på Hanguren alpinanlegg, men ikkje so lenge at eg ikkje rakk opningskonserten med Jon Balke sitt “Siwan”, (kl 6 i Vossasalen på Park), som dei har reist verda rundt med. Ei rekkje felespelarar hinta mot ein arabisk/asiatisk karakter, og med Helge Norbakken på perkusjon var dette stemningsfullt. Songarinna, som eg diverre ikkje har namnet på no av di eg rota vekk programmet, tok fleire gongar til tårene frå dei gripande tekstane. Dette var gamal lyrikk frå den tida kristne, muslimar og andre levde side om side i Europa, noko som diverre ikkje lenger alltid er tilfelle. Lyden var fantastisk frå in-line høgtalarar peikande beint fram, montert ute til sidene for ikkje å blokkera innsynet til scena. Små høgtalarar på midten av scena sørgde for å fylla ut lyden på midten. Sjefen bak spakane var Atle Sekkingstad frå IC, tidlegare Bright, og før der att Avab. Trur eg har stava dette feil, men slik er det seint på natt. Ein fantastisk konsert, sjølv om han ikkje baud på store variasjonar.....

Les hele artikkelen om fredagens Vossajazz i Audiophile.no

Vossajazz_Fredag-22 (7 of 11).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
539
Link til alle artikler
289
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Platesmaking 4-22. Mer helnorsk musikk

Platesmaking 4-22. Mer helnorsk musikk

• 0
Også denne gangen er det bare norsk musikk, og med tre av dem er vel også jazz i ganske ulike tapninger. Og spesielt et av albumene er en veldig spennende debutant som jeg ser frem til å høre mer...
Fortsett
Audiophile.no
Tre nye mellomklassemodeller fra Denon

Tre nye mellomklassemodeller fra Denon

• 4
Denon har lansert tre nyheter i sitt HiFi-sortiment. Vi snakker om to komponenter i den helt nye 900-serien, og en ny modell som ligger opp mot grensen til forsiktig HighEnd. Denon lanserte disse...
Fortsett
Audiophile.no
Om HiFi-språk og ein dråpe NAD – Stig Arne si dagbok april 2022

Om HiFi-språk og ein dråpe NAD – Stig Arne si dagbok april 2022

• 0
Sol, varme og hagelivet er vidunderleg, men det regnar heldigvis i blant, og då jobbar denne skrivaren med den månadlege Dagboka. Denne gongen med den vanskelege skildringa av lyd, ein dose NAD og...
Fortsett
Audiophile.no
CD 60 – ny CD-spiller med høy eleganse og moderat pris fra Marantz

CD 60 – ny CD-spiller med høy eleganse og moderat pris fra Marantz

• 0
Marantz har lansert sitt fjerde produkt med den nye designlinjen som ble introdusert for litt under to år siden. CD 60 er som navnet mer enn antyder en sølvplatespiller, og så har den et...
Fortsett
Audiophile.no
Tre nyheter fra Sonos

Tre nyheter fra Sonos

• 0
Sonos har lansert tre nyheter. Den helt nye lydplanken Sonos Ray vil for mange være den mest interessante av dem. 11. mai tikket det inn en melding fra Sonos om tre nyheter. I tillegg til den nye...
Fortsett
Audiophile.no
iPod er død – leve iPod

iPod er død – leve iPod

• 7
I dag fikk vi den sørgelige meldingen om at Apple har besluttet å gravlegge institusjonen iPod, etter at den revolusjonerte dingsemarkedet og musikkavspilling for 21 år siden. Selv om vi har sett...
Fortsett
Topp Bunn