Vossajazz 2022 - fredag

Vossajazz_Fredag-22 (1 of 11).jpg

Randi Fuglehaug - forfattar og fast skribent på “Innsida” i Dag og Tid - opna Vossajazz 2022, og denne introduksjonen/talen var so god at eg gløymde å ta bilete. Beklagar. Eg trefte ho i vrimlearealet seinare på kvelden, og ho var verkeleg ei skjønn og imøtekomande dame.

Grunna eit nydeleg ver nytta eg dagtid til å øva inn nye dugleikar på slalåmski på Hanguren alpinanlegg, men ikkje so lenge at eg ikkje rakk opningskonserten med Jon Balke sitt “Siwan”, (kl 6 i Vossasalen på Park), som dei har reist verda rundt med. Ei rekkje felespelarar hinta mot ein arabisk/asiatisk karakter, og med Helge Norbakken på perkusjon var dette stemningsfullt. Songarinna, som eg diverre ikkje har namnet på no av di eg rota vekk programmet, tok fleire gongar til tårene frå dei gripande tekstane. Dette var gamal lyrikk frå den tida kristne, muslimar og andre levde side om side i Europa, noko som diverre ikkje lenger alltid er tilfelle. Lyden var fantastisk frå in-line høgtalarar peikande beint fram, montert ute til sidene for ikkje å blokkera innsynet til scena. Små høgtalarar på midten av scena sørgde for å fylla ut lyden på midten. Sjefen bak spakane var Atle Sekkingstad frå IC, tidlegare Bright, og før der att Avab. Trur eg har stava dette feil, men slik er det seint på natt. Ein fantastisk konsert, sjølv om han ikkje baud på store variasjonar.....

Les hele artikkelen om fredagens Vossajazz i Audiophile.no

Vossajazz_Fredag-22 (7 of 11).jpg

Kommentarer

Informasjon om bruker

Audiophile.no
Bransjemedlem
Medlem siden
Antall liker
1.921
Link til alle artikler
605
Audiophile.no sine annonser
Audiophile.no
Japan del 2 – LYDEN AV JAPAN

Japan del 2 – LYDEN AV JAPAN

• 0
Då er me komne til del 2 av Japan-reisa, der eg møtte min gode ven og pickup-produsent Stig Inge Bjørge, haugesundar busett i Tokyo. Han er alt godt kjend for audiofile i Noreg gjennom fleire...
Fortsett
Audiophile.no
Tre nye AV-receivere fra Denon

Tre nye AV-receivere fra Denon

• 0
Mandag var vi invitert på digitalt lanseringswebinar hos Denon. Og her var det tre nye modeller som ble presentert i den moderate delen av mellomklassen for AV-receivere. Det vil si – den...
Fortsett
Audiophile.no
Nye linjer fra Yamaha sine AV-receivere

Nye linjer fra Yamaha sine AV-receivere

• 0
I dag har Yamaha lansert to nye AV‑receivere, RX‑300A og RX‑500A. Og disse nykommerne markerer starten på en tydelig omlegging av selskapets modellstruktur i innstegs- og mellomklassen. Ikke bare...
Fortsett
Audiophile.no
NAD C 589 – Ny mellomklassespiller i Classic-serien

NAD C 589 – Ny mellomklassespiller i Classic-serien

• 0
NAD har lansert sin første nye CD‑spiller på flere år. C 589 plasserer seg i øvre del av mellomklassen – og kommer på et tidspunkt der interessen for fysiske formater igjen er på vei opp. Nå når...
Fortsett
Audiophile.no
TEST: Harbeth NLE-1, en moderne LS3/5a?

TEST: Harbeth NLE-1, en moderne LS3/5a?

• 6
Jeg har hatt en svært spennende nykommer fra Harbeth på test. Men selv om NLE-1 kan se ut som en fremmed fugl i Harbeth sitt ellers svært tradisjonsrike sortiment, er dette mer en heftig evolusjon...
Fortsett
Audiophile.no
Skatter fra bluesens pauluner. Lonnie Mack, Strike Like Lightning

Skatter fra bluesens pauluner. Lonnie Mack, Strike Like Lightning

• 2
I skrivende stund er det ganske nøyaktig 10 år siden Lonnie Mack, eller mer korrekt, Lonnie McIntosh, forlot vår verden, etter en broget karriere med både solide opp- og nedturer. Vi skal i dag ta...
Fortsett
Topp Bunn