Voksne menns avantar...

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Hva er det med voksne menn og kvinnene i deres avantar ? Endel her inne har jo forskjellige komponister og andre musikk relaterte bilder i sin profil... Det jeg ikke skjønner helt er de som bruker skuespilleriner som knapt nok kan synge en tone ... De er vakre javel, og kanskje er de uttrykk for utillstrekkelighet hos de som bruker bildene deres... Ikke vet jeg... Pent å se på er det jo.. Finner det fornøylig.. ;D

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Ja, ikke sant. Synes min egen er svært passende.

PS. jeg tror det heter AVATAR.

K

KindOfBlue

Gjest

Mens vi snakker om utilstrekkelighet kan vi jo stusse på min bruk av en trommeslager, og ikke hvem som helst. Jeg kan ikke tromme verdt et dobbeltknakk.

Zed

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
3
Jeg tenkte først på frøken Lohan,..men siden hun er homo havnet jeg på Honda. ;D

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Jepp, avatar...takk mine herrer for korreksjonen. Gikk litt fort i svingene her...

Ja, KOB, DU kan kanskje ikke være den som "slår" et slag for menneskeheten, men det er en avatar som er relatert til dette fora...Og jeg vil vel tro at denne avataren din sier noe om din kjærlighet til denne gode musiker og hans dobbeltknakk :)

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.915
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Likesom min avatar er en kjærlighetserklæring til verdens fremste kvinnelige skuespiller.

Er du veeeeldig glad i rørforsterkere, HCS?

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.475
Torget vurderinger
2
Jeg tror de ønsker og fremheve sin feminine side.

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Valentino skrev:
Hva er penest? JB eller en forsterker?

Vet ikke om JB vil bli forbundet med slike geeker som oss da ;).... JB er uansett utrolig vakker det skal du ha Valentino :)... Men personlig synes jeg mine franske smykker er vakrere for meg... KlasseD har vel ikke lagd noe vakkert å se på ennå... ;D

Valentino

Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.915
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Takk, rolfozzy. Det er vel heller at jeg lar meg henrykkes av det feminine.

Disse klasse D-greiene mine har jeg gjemt i en vakker dansk sjenk.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.884
og noen har et par wannabes for å gjenskape egen personlighet, eller mangel på sådan. ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Avatar har jeg aldri hatt her før denne tråden faktisk.

Er vel ingen hemmelighet at jeg er en singelmann. Nei ikke singel altså, men en som samler på singler, 7 tommer med sort glede, helst i 45rpm´s hastighet. :)

Avataren er mitt mest dyrebare eie i samlinga, det vites kun om ca 4 eksemplarer i samlinger på verdensbasis. Er vel det som kan kalles litt sjelden. ;D

Valentino

Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
31.915
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
JB er skjeldnere. Dog har jeg henne ikke i samlingen, det skal medgis.;D

P

Parelius

Gjest
Voksne menn, HCS, forskjønner sine omgivelser med naturens kunstverk. Ynglinger putter inn rørboringsplattformer for å fortelle om sin tilsynelatende individualitet.

G

Gjestemedlem

Gjest
ErosLoveking skrev:

Er vel ingen hemmelighet at jeg er en singelmann. Nei ikke singel altså, men en som samler på singler, 7 tommer med sort glede, helst i 45rpm´s hastighet. :)

Avataren er mitt mest dyrebare eie i samlinga, det vites kun om ca 4 eksemplarer i samlinger på verdensbasis. Er vel det som kan kalles litt sjelden. ;D
John English.. var ikke det han gubben fra såpeserien Mot Alle Vindar, som gikk på NRK en gang for lenge siden?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Gjestemedlem skrev:
ErosLoveking skrev:

John English.. var ikke det han gubben fra såpeserien Mot Alle Vindar, som gikk på NRK en gang for lenge siden?
Det har du helt rett i. Heldigvis var det en Jon uten h, så vi snakker nok ikke om samme type nei. Helt annen divisjon på min John English ;)

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.290
Torget vurderinger
1
Join the dark side, my young apprentices..!

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
bjornh skrev:
Never...No Focal in my home ever again...Just the light clinging sound of true voices... ;)

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
Parelius skrev:
Voksne menn, HCS, forskjønner sine omgivelser med naturens kunstverk. Ynglinger putter inn rørboringsplattformer for å fortelle om sin tilsynelatende individualitet.

Kategorisk, men grei nok...Naturens kunstverk er så mye mer enn kvinner... :)..Og hvem som er voksne her inne kan jo mang en gang lure på... :)

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
13.339
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Blir det litt OT å samle relativt morsomme avatarer her?

HCS

Ble medlem
22.02.2007
Antall liker
32.287
Sted
Nesten Gjøvik..
Torget vurderinger
28
OT er helt på sin plass... Ihvertfall de der... ;D

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.290
Torget vurderinger
1
HCS skrev:
bjornh skrev:
Never...No Focal in my home ever again...Just the light clinging sound of true voices... ;)
Yes...release your anger..!

sclalars

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2006
Antall liker
1.725
Sted
Skedsmokorset
Torget vurderinger
1
Siden etternavnet mitt er Schrøder, syntes jeg det passet godt med min avatar ;D

Musikkrelatert er den jo også, på en måte.

mvh
Lars

K

KindOfBlue

Gjest
sclalars skrev:
Siden etternavnet mitt er Schrøder, syntes jeg det passet godt med min avatar ;D

Musikkrelatert er den jo også, på en måte.

mvh
Lars
16. desember en merkedag?

Aubi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2007
Antall liker
1
Jeg rimelig paranoid, så når denne tråden dukket opp samme dag som jeg også fikk meg min egen "utsmykning"............... ;D
Relevansen er det derimot ingenting i veien med! Man trenger da ikke være Pop quiss mester for å se dette :p Min favorittartist ble dumpet av denne damen til venstre her, og skrev etter dette en endeløs rekke med sanger om hvor såret han var for akkurat det. Så ikke et helt vanlig onani objekt altså..........

Sniff

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.09.2005
Antall liker
94
Skiftet nylig avatar (Skjer det noe når dere titter? Hos meg er det bare en haug med løv, men tigergutt skal egentlig base rundt i høstløvet.). Min forrige var et nydelig bilde av en modular moog. En feminin skapning med luner, overtoner og en mengde knapper å trykke på, men uforutsigelig, som kvinner flest. Keith Emerson beskrev henne i et intevju som kraftkilde uten kjennskap til egne krefter, nærmest en heks som må temmes. "She doesn`t know that she blows tweeters".

mvh
sniff

K

KindOfBlue

Gjest
Aubi skrev:
Jeg rimelig paranoid, så når denne tråden dukket opp samme dag som jeg også fikk meg min egen "utsmykning"............... ;D
Relevansen er det derimot ingenting i veien med! Man trenger da ikke være Pop quiss mester for å se dette :p Min favorittartist ble dumpet av denne damen til venstre her, og skrev etter dette en endeløs rekke med sanger om hvor såret han var for akkurat det. Så ikke et helt vanlig onani objekt altså..........
Mye god kunst som er skrevet av dumpede. Så du er Jackson Browne fan?

Aubi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2007
Antall liker
1
Ja, og går det slik jeg håper, så sitter jeg i Royal Albert Hall 1.påskedag neste år og får oppleve han live for første gang!
Krabaten kommer faktisk med ny plate snart. Det er alltid velkomment!

K

KindOfBlue

Gjest
Nå som jeg har byttet til dame-avatar må jeg si at jeg godt skjønner hvorfor enkelte har brukt det. Mye morsommere å se på!

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Det er ikke så lenge siden at han var i Konserthuset. ( 1 år ?) Koselig konsert med alle de kjente låtene, uten at det tok helt av. Dessuten hadde han slekta fra Hedemark på plass i salen.

Topp Bunn