VMPS eller ; Veritone Minimum Phase Speakers

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Så... Da var spøkelset på ferde igjen.. Noen som kjenner til dette merket?


http://vmpsaudio.com/

Spennende lesning... Noen som vet noe?


-y
 

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Wmps...

Er det INGEN i Norge som kjenner til dette merket? Klør litt i avtrekkeren.. ser spennede ut. Eller??



-Y
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Wmps...

Enig, masse flotte design her. Spiller det bra også..... så vil vi vite prisene! =)
 

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
36.290
Antall liker
34.835
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Wmps...

Disse var nye for meg, men de ser da veldig interessante ut. Kan minne litt om Infinity IRS Epsilon, og det finnes verre ting å ligne på enn det.
 

Liotheles

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.02.2002
Innlegg
2.822
Antall liker
707
Torget vurderinger
4
Wmps...

Kanskje en god ide om tråden har riktig produsentnavn? ::)
 

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Wmps...

Liotheles skrev:
Kanskje en god ide om tråden har riktig produsentnavn? ::)

Se det ja.. Rettet topic, resten får stå. Uannsett svært nysgjerrig på om noen har hørt noe fra disse? Har hørt sub, selv, og det var bra!

-Y
 

RBN

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.05.2007
Innlegg
2.436
Antall liker
1.600
Hei
Jeg kan ikke si at jeg har erfaring med disse høyttalerne, men før jeg kjøpte WA Sascha stod valget mellom tre høyttalere. VMPS RM 40, Rockport Technologies Mira Grand og Sascha. Jeg feiget altså ut med tanke på VMPS men dette er uten tvil veldig bra og interessante høyttalere. Har ikke hørt de, så det hadde vært en sjanse å ta. Konstruktørene har i alle fall sitt på det tørre. Hadde vært morsomt om noen importerer et par.

Mvh
RBN
 

yel

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.03.2006
Innlegg
677
Antall liker
1
Ikke akkurat smågutter du hadde på ønskelista! Som sagt, er veldig spent på Om noen har hørt de.. Er mest nysgjerrig på den RM 30 saken, grunnet str og en huslig boss, som antagelig steiler, hvis det kommer inn noe som er mer omfangsrikt en usherene..


-Y
 
Topp Bunn