Good timesJeg bodde på et slags kollektiv i de dype Veum skoger etter millitæret sent på åttitallet, en 8.Mars var jeg omgitt av 4 litt feministiske damer og sa denne er til dere og satt på ikke gjør som mora di sier høyt på Cerwin Vega ( og løp)![]()
Good timesJeg bodde på et slags kollektiv i de dype Veum skoger etter millitæret sent på åttitallet, en 8.Mars var jeg omgitt av 4 litt feministiske damer og sa denne er til dere og satt på ikke gjør som mora di sier høyt på Cerwin Vega ( og løp)![]()
Hvor?Jeg bodde på et slags kollektiv i de dype Veum skoger
He he, Tosken har nok gullører, men hukommelsen er ikke så top notch som han vil ha det til, se post 10 I Vipa trådenHvor?
Skal jeg liksom ha oversikt over temaer du har diskutert med en ANM?He he, Tosken har nok gullører, men hukommelsen er ikke så top notch som han vil ha det til, se post 10 I Vipa tråden![]()
Tja, sikkert en tosk han også🫣Skal jeg liksom ha oversikt over temaer du har diskutert med en ANM?![]()
Ai kidd ju nåttJa folkens: DERR var avtalen i havn. Siden @MakkinTosken nå endelig skal gi gosnekkeren @inselwind frie tøyler, gå over til full aktiv drift så har vipa fått en vennepris på de majestetiske Dynaudioene og Bladelius blokkene. Snart kan en tilsvarende utsikt bivånes i casa Vipa![]()
Litt utdatertJa folkens: DERR var avtalen i havn. Siden @MakkinTosken nå endelig skal gi gosnekkeren @inselwind frie Vis vedlegget 1189586 tøyler, gå over til full aktiv drift så har vipa fått en vennepris på de majestetiske Dynaudioene og Bladelius blokkene. Snart kan en tilsvarende utsikt bivånes i casa Vipa![]()
Fin skjerm, til og med bilde av Vipa på denLitt utdatert
Tosken har vært ute å kjøpe seg miniskjerm på morran for å spare projektorlampe og senke støygulvet.
Vis vedlegget 1189600
Hvor stor er den? Merke?Litt utdatert
Tosken har vært ute å kjøpe seg miniskjerm på morran for å spare projektorlampe og senke støygulvet.
Vis vedlegget 1189600
Hvilken 77 tommer? Gx? C? etc.?77" LG. Passet benken perfekt. 5mm innafor på hver side
Men i hælvete å... Faen til gnål! B5Hvilken 77 tommer? Gx? C? etc.?
Takker for svar! Fin TV den! Gratulere!Hva er galt @Proethifi ?
Forskning har vist at å ha på seg visse plagg gir en helbredende effekt, så et helt riktig valg, det derVipa og kollegaene stiller med fotball trøye for å støtte barnekreft saken.
Regner med at i hvert fall @The Gunner godkjenner denne
Vis vedlegget 1201286