Vision m installasjon-cd?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
517
Hei

Har en Creative vision M men mangler installasjonsplata til denne. Forsvant i flyttelasset.
Jeg har nå sittet i altfor lang tid i håp om å finne en kopi eller noe annet brukende på nettet, men jeg kommer ikke utenom en ny cd. Så derfor er spørrsmålet mitt: er det noen her som har en slik spiller og som kan brenne en kopi til meg, eventuelt sende et image på mail? Jeg får ikke brukt spilleren uten denne. Får ikke koblet den til datamaskinen.

Please?

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
517
Nei, den funker ikke. Det er flere på forumet der som sliter med det samme. Får ikke installert den programvaren du tenker på fordi installeringen blir avbrudt da maskinen ikke finner den tilkoblede maskinvaren. Er visst meningen at man skal kjøpe ny cd fra creative...

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Antall liker
7.646
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Prøv den norske downloadsiden først og fremst...

http://no.europe.creative.com/support/downloads/

Har fiksa et sånt problem på en PC før. Ny CD vil ikke hjelpe. Du må sørge for å fjerne alle rester av Creative-produktet fra PCen før installasjonsprogrammet virker. Det ligger noe gruff igjen som blokkerer korrekt detektering av maskinvaren. Mao - grave igjennom registryen og stå i...

Masse folk som roper over seg over hvor ille iPod er på både det ene og det andre, men merkelig nok ingen som har fått med seg den elendige kvaliteten både på produkter og drivere, håndbøker og programvare hos konkurrentene....

Johan-Kr

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
517
Det er de samme programmene som ligger på den norske siden som på den engelskspråklige. De funker ikke.

Det har forøvrig aldri vært installert et produkt fra creative på den aktuelle maskinen, så det ligger ingen rester der. Må nok prøve med en cd, noe de reklamerer for nederst på nedlastingssiden til creative. Meget irriterende at de ikke kan gjøre disse tilgjengelige online slik som svært mange andre gjør det. Jeg har jo kjøpt en pakke som inkluderer denne programvaren. Hvorfor kan jeg så ikke få lastet den ned? Er det bare den fysiske platen jeg har et eierforhold til?

Om noen kan svi av en kopi av programvaren til meg, så hadde jeg satt MEGET stor pris på det.

mfafa

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.10.2002
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Hehe. Er enig i at det er utrolig dårlig at Creative ikke gjør all programvare til f.eks. mp3-spillere tilgjengelig på nett! Jeg hadde en gammel MuVo som sluttet å fungere da jeg glemte meg og formaterte den i Windows. Creative har et formateringsprogram for dette, men det ligger på CDen. Fylte ut et langt kundeskjema på creative.com for å kontakte de og spørre om de kunne sende meg programmet pr.epost. Hørte aldri noe fra de! Dumt at jeg fikk en Creative mp3-spiller til jul... det var vel akkurat det de ville :p

edit: spilleren jeg fikk var Zen Plus V, vet ikke om det hjelper noe.

Topp Bunn