Dette settet må jo ver med. Dette stod for musikken 79/80.
Noen av bildene er
Beauty is in the eye of the beholder
Har to stk HMA-8500 Mk-II på lurFine saker. Har en sort HMA 7500 liggende![]()
Det er mange som misforstår denne type tråder og bare poster ett eller annet de har et nostalgisk forhold til, uten å tenke på hva trådtittel egentlig innebærer. Og, det er vel greit det. Jeg tviler på at noen synes at f.eks. Hafler er det FINESTE vintage settet som eksisterer.Så lenge ingen kommer drassende med Manley er jeg fornøyd. Hesligere objekter har ikke den menneskelige fantasi klart å framskaffe....
Det er viktig å ha en lydmessig referanse og ikke bare å dømme etter "bling" og utseende når man poster i denne tråden. Da blir det bare dumt imoDet er mange som misforstår denne type tråder og bare poster ett eller annet de har et nostalgisk forhold til, uten å tenke på hva trådtittel egentlig innebærer
Eg har ein RB-991 på reservebenken (men har ikkje Rotel pre til den). Fin forsterker som eg dreg fram om eg skal spele litt høgare enn vanleg.Synes Rotel RC - 995 og RB - 990 var en flott kobinasjon i sin tid. Har desverre ingen bilder, men hadde dette oppsettet selv noen år.
Jeg ber om orsak, det var selvfølgeleg RB 991 en mente. Sorry.Eg har ein RB-991 på reservebenken (men har ikkje Rotel pre til den). Fin forsterker som eg dreg fram om eg skal spele litt høgare enn vanleg.
Vis vedlegget 966206
@Sluket
Skulle gjerne hatt et sett med pre + power fra SONY's flotte ultimate ES serie... har
CD spilleren SCD-1 og den kunne tenke seg selskap...![]()
Vis vedlegget 798296
Vis vedlegget 798300
Vis vedlegget 798299