|
Med fare for å fremstå som veldig uvitende: Når alt på PC'en min er basert på Windows, hvordan unngå Internet Explorer og Microsoft Outlook?nb skrev:Om du skal begynne et nytt og bedre liv - hold deg langt unna Internet Explorer, Micorsoft Outlook og lignende. Da er mye gjort.
http://www.mozilla.org/products/OldBoy skrev:Med fare for å fremstå som veldig uvitende: Når alt på PC'en min er basert på Windows, hvordan unngå Internet Explorer og Microsoft Outlook?nb skrev:Om du skal begynne et nytt og bedre liv - hold deg langt unna Internet Explorer, Micorsoft Outlook og lignende. Da er mye gjort.
F.eks www.opera.comOldBoy skrev:Med fare for å fremstå som veldig uvitende: Når alt på PC'en min er basert på Windows, hvordan unngå Internet Explorer og Microsoft Outlook?nb skrev:Om du skal begynne et nytt og bedre liv - hold deg langt unna Internet Explorer, Micorsoft Outlook og lignende. Da er mye gjort.
Egentlig er det bare av det gode. Som oftest da.Spiralis skrev:OT,
Er det andre enn meg som etterhvert føler for dødstraff for slike som sprer virus og spam ?
Gjestemedlem skrev:..................., drive alvorlig spionasje og sabotasje mot .......kristiske samfunnsmål....................
Neida, jeg er bare innbitt motstander av rettskriving.Spiralis skrev:Gjestemedlem skrev:..................., drive alvorlig spionasje og sabotasje mot .......kristiske samfunnsmål....................
Visste ikke at du var så motstander av kirkebrenning!? ??? ;D
Ja, men bare etter ei uke med grusom tortur.Spiralis skrev:OT,
Er det andre enn meg som etterhvert føler for dødstraff for slike som sprer virus og spam ?