Vinylsamlerfilm

Kjetil_M

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.08.2006
Antall liker
1.989
Sted
Bergen
He he fin denne!! Har møtt denne typen ja, men skulle vel bare mangle etter 7 år i plate butikk! Men det verste er at de fleste av oss (Inkludert meg) hadde hatt like mange plater om vi hadde anledning til det!

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
26
Torget vurderinger
5
Kjetil_M skrev:
He he fin denne!! Har møtt denne typen ja, men skulle vel bare mangle etter 7 år i plate butikk! Men det verste er at de fleste av oss (Inkludert meg) hadde hatt like mange plater om vi hadde anledning til det!
Tja, når du begynner å få så mange plater at det er matematisk umulig å spille gjennom alle i løpet av resten av livet, synes jeg det begynner å lukte av psykiatri jeg da. Er litt undrende til sånne som MÅ ha ei plate selv om musikken suger.

I

ijustpop

Gjest
Flott Parelius! Leitet veldig etter denne da den var ny og sendte mail til regissør osv. uten å få tak i den. Gått i glemmeboka de siste årene, men her var den altså endelig!

En stor tegneseriekjendis figurerer jo også i denne filmen.

Audiophile-Arve

Æresmedlem
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
9.010
Sted
Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
Torget vurderinger
0
Det fine med å samle på musikk, er at du kan lytte til platene. Bøker og teikneseriar kan lesast, og føre til fine opplevingar. vi med slik lidenskap har altså ei plausibel forklaring på kvifor vi samlar.
Frimerke-, pins- og bruskorksamlarar har ei totalt anna oppleving som gjer det å eige til det vesentlege. Folk må sjølvsagt gjere som dei vil, men personleg har eg eigentleg lite sans for slike samlingar (difor har dei fleste forsøk som har vore gjort her i huset på å samle på vin, ført til at eg har gått i opplevings-modus, noko som øydelegg samlingar av dette slaget.
Mine plater kan delast inn i 10% som er meir eller mindre feilkjøp, som eg eigentleg kunne kvitta meg med, 20% eg i praksis berre vil spele om eg vert spurt, 20% som eg eigentleg har vokse i frå, 20% som spelast når eg er i spesielt humør eller ved særskilte høve (julemusikk, større operaverk og lett sære greier), 15% som spelast ganske ofte, og 15% som spelast "heile tida", sånne eg ikkje kan vere utan.
Og i tillegg har eg nokre CDar. Desse har eg organisert i "nærstabel" ved sida av spelaren med plass til ca 70 skiver, og dei andre skivene på andre sida av rommet.

quad_lars

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
5
spanishjohnny skrev:
En stor tegneseriekjendis figurerer jo også i denne filmen.
Robert Crumb samler 78-plater.

Takk Parelius for å minne meg om at jeg fortsatt har en lang vei før jeg når Vinylvarna. 8)

I

ijustpop

Gjest
jepp, men i filmen ser vi Harvey Pekar. Crumb har jo illustrert mange av seriene/historiene til Pekar.

Let opp oscarnominerte American Splendor for å se hvordan Crumb og Pekar møtes over en sprukken 78-plate.
Er også noen fine scener i dokumentaren Crumb, når Robert Crumb skal flytte over til Frankrike og han deler med sine nevroser om flyttekarenes behandling av platesamlingen hans.

I

ijustpop

Gjest
Skulle dele denne med noen venner, men nå var den borte. Jeg har også glemt hva den heter. Noen som kan hjeloe meg med tittelen slik at jeg kan lete den opp andre steder?

Topp Bunn