Fantastiske greier
Lykke til folkens. Måtte dere leve lenge. Her er Oslos nye platearbeidere - osloby
Ei vinylpresse må vi da vel klare å opprettholde selv om vinylen ikke kan benyttes om en ønsker å komprimerte musikk til det ugjenkjenneligeJa, det er jo ikke småpenger de har investert, så....
Igjen - får håpe det ikke blir for stort frafall blandt de ny-frelste vinylfans, når de etterhvert opplever og erfarer alle cons ved vinyl.
Bare hyggelig leonDet var en hyggelig nyhet, takker for tips FrodeR![]()
DET er desverre fortsatt muligEi vinylpresse må vi da vel klare å opprettholde selv om vinylen ikke kan benyttes om en ønsker å komprimerte musikk til det ugjenkjenneligeJa, det er jo ikke småpenger de har investert, så....
Igjen - får håpe det ikke blir for stort frafall blandt de ny-frelste vinylfans, når de etterhvert opplever og erfarer alle cons ved vinyl.![]()
Er det så mange cons? Jeg ser flere pre's enn con's.Ja, det er jo ikke småpenger de har investert, så....
Igjen - får håpe det ikke blir for stort frafall blandt de ny-frelste vinylfans, når de etterhvert opplever og erfarer alle cons ved vinyl.
Jeg tror at majoriteten av dagens ny-frelste innenfor vinyl ikke nødvendigvis er spes. "Hi-Fi-interesserte". De aller fleste vil jeg anta besitter anlegg som "vi" på HFS vil karakterisere som "nedre budsjettgrense". Mange av disse har nok kastet seg på "hypen" - og ikke fordi de på død og liv mener (eller hører?) at det har lydmessige fortrinn. En god del re-pressinger og nyutgivelser har forresten ikke imponerende god lyd heller. Vinyl har blitt "trendy". Det er nok en del som har holdt i ei vinylplate for første gang i sitt liv i løpet av det siste året.Er det så mange cons? Jeg ser flere pre's enn con's.
R