Vinylkveld hjemme hos Petter mk II

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Et år har gått siden sist, og jeg har fått nye høytalere + oppgradert strømfilter. Forrige arrangement synes jeg var så hyggelig, at jeg tenkte jeg ville gjenta dette.

Derfor inviterer til en mk II kveld hos meg den 9/2 kl 16.00.

Jeg står for mat, dere tar med drikke og eventuelle lp/cd dere vil høre på. Påmelding på denne tråden. . .

Mvh Petter.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.682
Torget vurderinger
23
I'm there, dude....
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Med den gode vert og selveste hornhviskeren påmeldt, ønsker jeg å stige ombord i mkII skuta som lettmatros....
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Med mkI friskt i minnet, kan vi ikke gå glipp av mkII! -
Takker for invitten og ber om plass i skuta.
 

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
714
Sted
Haslum
Torget vurderinger
3
Som deltaker på det svært vellykkede mkI, så frister det veldig til gjentakelse. Melder meg herved på.
 

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Dette vil jeg gjerne være med på!!! Særlig siden jeg ikke fikk oppleve mkI (tror jeg) :confused:
 

JackX

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2002
Innlegg
2.428
Antall liker
1.377
MkII på meg også ..... blir ikke noe Skimarathon på meg i år, iaf ikke den datoen :)
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Da er foreløpig liste som følger: Sluket
terryboy
Grumpy
Eik
Zomby-Woof
aair
cash.se
Jackx.
Det er plass for flere. Hyggelig og få en så umidelbar respons! Gleder meg til dette.

Petter.
 
Sist redigert:

Bulter

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2003
Innlegg
1.656
Antall liker
3.076
Vi har fått et utsatt middagsselskap i fanget denne lørdagskvelden, så jeg må dessverre melde avbud. Får sikte meg inn mot MK III :)
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Da har jeg sjekket turnusen, funnet ut at jeg har fri, og at jeg har lyst til å være med, hvis det fortsatt er plass. Mener å huske noe om at verten hadde noen skiver, så jeg tror jeg like godt lar mine egne ligge hjemme.

;D
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Da har jeg sjekket turnusen, funnet ut at jeg har fri, og at jeg har lyst til å være med, hvis det fortsatt er plass. Mener å huske noe om at verten hadde noen skiver, så jeg tror jeg like godt lar mine egne ligge hjemme.
Her er det plass. Velkommen !!

Petter.
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Oppdatert liste:
Sluket
terryboy
Grumpy
Eik
Zomby-Woof
aair
cash.se
Jackx.
Fosse.
Elmer Midd

Siste påmeldingsdag er torsdag 7/2. Det er fortsatt plass. . .:)

Mvh Petter.
 
Sist redigert:

Elmer Midd

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2006
Innlegg
419
Antall liker
514
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Hei, slenger meg med hvis det ikke er for seint.
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Jeg gleder meg stort! Fabelaktig tiltak Petter.
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
De som ikke har vært hos meg før, sender meg bare pm, så får de adresse og reise beskrivelse.

Petter
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.811
Antall liker
26.417
Sted
Oslo/Grebbestad
Godt du er tidl igang Petter! vi gleder oss til årets første Ovk treff
Ska bare ut og klemme nån mil på nysmurte planker først:rolleyes:

/Mora Nisse
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Godt du er tidl igang Petter! vi gleder oss til årets første Ovk treff
Ska bare ut og klemme nån mil på nysmurte planker først:rolleyes:

/Mora Nisse
Mye å gjøre når OVK kommer på besøk. . .;) Du får ha en fin skitur, og ikke slite deg helt ut!

Petter.
 

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Innlegg
1.254
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Beklager så mye at jeg såpass sent må kaste inn håndkledet for mk II sesjonen i kveld. Som den tøffelhelt jeg har blitt må jeg prioritere (motvillig, men utrolig hva en pistol i tinningen gjør) å være sammen med damebesøk som ønsker å ha tBoy alene når det først har blitt helg og tid som kan brukes sammen.

Forstår at dette kan medføre ekslusjon fra minfavorittklubb, men hva gjør man ikke for det svake kjønn (som alltid er det sterkeste kjønn i praksis).

Jeg håper Petter kan ta en mk II,5 med tBoy ved en senere anledning?! Jeg hadde pakket vinflasken og Rossini operaen jeg hadde lovet verten, men ber på mine knær om tilgivelse og nye muligheter.

Kos dere alle sammen, jeg vet at dette blir en god kveld for de som tross alt møter opp.
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Beklager så mye at jeg såpass sent må kaste inn håndkledet for mk II sesjonen i kveld. Som den tøffelhelt jeg har blitt må jeg prioritere (motvillig, men utrolig hva en pistol i tinningen gjør) å være sammen med damebesøk som ønsker å ha tBoy alene når det først har blitt helg og tid som kan brukes sammen.

Forstår at dette kan medføre ekslusjon fra minfavorittklubb, men hva gjør man ikke for det svake kjønn (som alltid er det sterkeste kjønn i praksis).

Jeg håper Petter kan ta en mk II,5 med tBoy ved en senere anledning?! Jeg hadde pakket vinflasken og Rossini operaen jeg hadde lovet verten, men ber på mine knær om tilgivelse og nye muligheter.

Kos dere alle sammen, jeg vet at dette blir en god kveld for de som tross alt møter opp.
Det går bra! Kos deg med damebesøk, men sørg for at det blir velykket, for dette tror jeg blir en fin aften. . .! :cool:

Mvh Petter.
 

R.E.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2006
Innlegg
5.964
Antall liker
6.047
Torget vurderinger
32
Skulle ønske jeg kunne vært med også, men fruen er bortreist på jobbhelg, og eldstejenta hos kjæresten, så da er det bare en 8- og en 12-åring igjen hjemme. Så da får jeg holde fortet også.

Roy
 
A

aair

Gjest
Da var tre timer med fårikål og musikalske innslag unnagjort hos Petter. Maten var sabla god og musikken likeså.
Stor og luftig leilighet hvor PMC-høyttalerne og anlegget kom til sin rett.
Sosialt var dette nok en OVK-høydare.
Takker for meg og tar gjerne en tur innom igjen :)
 

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Innlegg
4.637
Antall liker
1.346
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
fillern! too late! :D håper dere kosa dere!
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.811
Antall liker
26.417
Sted
Oslo/Grebbestad
Hjemme igen ,etter og trygt lempet av Grumpen hos sin krokkodille først
Takker for en strålende kveld Petter, bare synd jeg kjørte
Og morro få hørt PMC på meget blandet musikaliske inslag. Who, Television, Led Z, Art Pepper, Chick Corea Allt i allt ett stort


DSC_0313.jpg

Mvh
Roger
 
Sist redigert:

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Takk for en usedvanlig hyggelig kveld med masse ulik type musikk, og høy sosial standar !!!!
Koste meg veldig, og synes vi er en sabla fin gjeng !!! Har allerede en ide`om at dette må bli en tradisjon. . . .:rolleyes:

Mvh Petter.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.682
Torget vurderinger
23
Tradisjonen er logget, Petter! Skikkelig koselig aften, bare så synd pliktene kaller og amputerer slike kvelder, men den tar vi igjen senere, med renter.... Bra låt det også, selv om gribbene okkuperte sitteplassene i grenseløs egoisme! Likte faktisk de høyttalerne :confused: Takk til Fosse for himmel & helvete (helvete = Talisker, som å tygge kølbiter eller krabbe over en lunken branntomt, men den ANDRE flaska var skikkelig god - hva var det??)
 

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Innlegg
11.420
Antall liker
25.777
Torget vurderinger
24
Tusen takk for en fantastisk kveld nlykke! Maten var nydelig og OVK-gjengen er god som alltid!
Ble litt mye å drikke på undertegnede i går, håper dere overlevde kjeften min som gikk i ett ustanselig kjør.

Gleder meg allerede til neste gang!

@sluket: Jeg har gullfiskhukommelse, ikke håp.
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Tusen takk for en fantastisk kveld nlykke! Maten var nydelig og OVK-gjengen er god som alltid!
Ble litt mye å drikke på undertegnede i går, håper dere overlevde kjeften min som gikk i ett ustanselig kjør.

Gleder meg allerede til neste gang!

@sluket: Jeg har gullfiskhukommelse, ikke håp.
Takk i lige måde! Har ikke noe problemer med at snakketøyet går over i 6 gir, sånn skal det være i hyggelig selskap!!

Petter.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.682
Torget vurderinger
23
Tok du vare på den korte buede tomflaska, Petter?
 

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Innlegg
5.618
Antall liker
15.404
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
What a night!
Grumper'n våkna både mett og med hodepine.
SUKSESS? -Definitivt!!!!!

Håper at du følger opp med mange mk's i årene fremover Petter!
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
What a night!
Grumper'n våkna både mett og med hodepine.
SUKSESS? -Definitivt!!!!!

Håper at du følger opp med mange mk's i årene fremover Petter!
Det skal jeg ordne !!:cool:

Men, i opprydningen har jeg funnet et par briller og 2 stk vinylplater ( Cohen og metheny ), er det noen som savner dette ?

Petter.
 

EiK

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.05.2007
Innlegg
1.207
Antall liker
714
Sted
Haslum
Torget vurderinger
3
Takker for en usedvanlig hyggelig kveld, Petter.

Så hyggelig at når jeg satt på Majorstua så kom jeg på at jeg at glemt mine plater med Pat Metheny og Leonard Cohen sammen med mine briller. Alderen...eller muligens var det vinen...for vel dele skylden:). Sender deg en PM.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Hjertelig takk for en knalltrivelig kveld. Jeg somla meg bort fra fårikålen, men man skal ikke kimse av det sosiale og musikalske heller. Fint om du gjør det til en tradisjon, Petter. Neste gang husker jeg garantert klokka, jeg stoler på de øvrige OVK'erne når det gjelder mat!

Fett anlegg også.
 

nlykke

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2008
Innlegg
3.587
Antall liker
11.043
Hjertelig takk for en knalltrivelig kveld. Jeg somla meg bort fra fårikålen, men man skal ikke kimse av det sosiale og musikalske heller. Fint om du gjør det til en tradisjon, Petter. Neste gang husker jeg garantert klokka, jeg stoler på de øvrige OVK'erne når det gjelder mat!

Fett anlegg også.
Denne gjengen spiser jo godt når de kommer igang, så her gjelder det å møte i tide hvis man er sulten. . .;) Ja, det blir nok en tradisjon, men da må du huske på klokka neste gang, hvis du vil ha mat da . . .:) Fint du fikk dratt fram Led Zeppelin fra platebunken igjen!!

Petter.
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.203
Antall liker
101.682
Torget vurderinger
23
Apropos, har kjørt gjennom 8 stk Stern CD's her i dag - til ære for gårsdagens vert!
 
Topp Bunn