Vinylbutikker på nett

stixi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.11.2003
Innlegg
102
Antall liker
9
Heisann. Er det noen som har linker til vinylbutikker på nett som har mye heavy?
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
hei !

ønsker å takke donald for linken til rekyl-vinyl
den sjappa visste jeg ikke om. mye godsaker
der såvidt jeg kunne se.

vekker til live drømmen on en thorens 295 mk2 ;

mvh s.
 

Eirik_L

Medlem
Ble medlem
03.03.2006
Innlegg
18
Antall liker
0
Hei Tom Erik.
Jepp, "Live in skandinavia gøglerenen aften".
Denne er trykket i Gul Rød Blå og sort vinyl.
Eirik
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Hei

Fant nettopp denne nettbutikken, som etter noen søk viste seg å ha en del norsk musikk på vinyl... Noen som har bestilt herfra tidligere? Har de i såfall god kundeservice? (orker å skrive "gift" på pakken og en lavere verdi..)

LINK

mvh Kai
 

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Innlegg
784
Antall liker
62
Hei

Fant nettopp denne nettbutikken, som etter noen søk viste seg å ha en del norsk musikk på vinyl... Noen som har bestilt herfra tidligere? Har de i såfall god kundeservice? (orker å skrive "gift" på pakken og en lavere verdi..)

LINK

mvh Kai
Har nettopp bestilt derfra, men har ikke fått enda. Ba ikke om noe spesielt, så jeg vet ikke om de sender som "gift" og med nedskrevet verdi. Bestilte Kari Bremnes Over en By og Svarta Bjørn samt DSOTM 30 Y utgaven. Kommer forhåpentligvis snart.

mvh Trond Kjetil
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Hei Trond

Blir nok selv å bestille KB derifra pluss terje rypdal m.f, hvis det ikke blir for kostbart. Har sendt mail til de for noen dager siden med forespørsel om de kunne "hjelpe til" med å unngå tollen og avgifter, men så langt ikke fått svar

mvh Kai
 

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Innlegg
784
Antall liker
62
Hei Trond

Blir nok selv å bestille KB derifra pluss terje rypdal m.f, hvis det ikke blir for kostbart. Har sendt mail til de for noen dager siden med forespørsel om de kunne "hjelpe til" med å unngå tollen og avgifter, men så langt ikke fått svar

mvh Kai
Ser at de har trukket fra 16% tysk moms, så det blir noe billigere enn den prisen som er oppgitt. KB kom på eur 14,85 mot 19,99 i listen. Ikke ille pris, det :) Men det kommer vel norsk moms på toppen for meg :(. jaja....

mvh Trond Kjetil
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
De er greie å kjøpe fra når du har plata, men av erfaring har de ikke inne mye av det som ligger på sidene deres. Sendte en forestørsel for en tid tilbake med en liste som jeg plukket fra sidene dems, og de hadde ingen av de jeg var intr i :(
Men som sagt hyggelig folk...
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Ser at de har trukket fra 16% tysk moms, så det blir noe billigere enn den prisen som er oppgitt. KB kom på eur 14,85 mot 19,99 i listen. Ikke ille pris, det :) Men det kommer vel norsk moms på toppen for meg :(. jaja....

mvh Trond Kjetil
Fått noen pakke? evt regning fra tullvesne?

mvh Kai
 

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Innlegg
784
Antall liker
62
Fått noen pakke? evt regning fra tullvesne?

mvh Kai
Jada, fikk pakken på lørdag. Måtte ut med 170 spenn i moms og postens forenklede...
De sendte pakken samlet enda jeg bestilte i to omganger... :-/

Men prøvde jo ikke å be om spesielle tjenester da...

Tror at neste gang bestiller jeg en plate, som nå: at jeg har bestilt direkte fra Mobile Fidelity.. en stk Primus ;D
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
ok... har fortsatt ikke fått svar på henvedelsen min ang nedskrivning av innhold(verdi) osv... :(
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.447
Antall liker
2.632
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Det har vel neppe noe å si om man bestiller fra JPC eller elusivedisc, med tanke på toll og avgifter... same shit, different raping... På JPC kan man trekke fra tysk moms, mens hos elusive er det bare å beregne til norsk valuta og forvente norsk moms på denne... Tar jeg feil?
 

MonkeyCountry Audio

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.10.2002
Innlegg
938
Antall liker
100
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
1
Noen som har handlet fra rekylvinyl eller tigernet i d siste?

Dårlig med respons på meil... er lit ireterende, da jeg er VELDIG klar for å svi av en dags lønn og to!:)


MVH
 
Topp Bunn